Veikkaan max 1 vuosi.
Kauanko SAS pinnistelee
10
690
Vastaukset
- hyötyisit
Miten sinä henkilökohtaisesti hyötyisit SAS:n konkurssista? Oletko ehkä Finnairin omistaja? SAS:n konkurssi antaisi Finskille mahdolisuden nostaa lippujensa hintaa roimasti ja kilpailu romahtaisi Suomen ilmailussa. SAS-ryhmä on Finnairin suurin kilpailija Suomessa.
SAS ei tosin voi mennä konkurssiin, koska sen omistajat ovat Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot. Omistajala on kyllä rahaa.- tietosi
Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot omistavat pörssiyhtiö SAS:sta yhteensä vain 50 prosenttia.
- subventoida
tietosi kirjoitti:
Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot omistavat pörssiyhtiö SAS:sta yhteensä vain 50 prosenttia.
kansallisia lentoyhtiöitään. Tulisiko jollekin yllätyksenä, että jo aiemmin suurissa talousvaikeuksissa ollut SAS, joka on kärsinyt juuri yhden lakon ja Dashien lentokiellon menisi konkurssiin? Tuskin kenellekään. Mutta menee se, ei siinä nyt auta mikään. Valtioiden rahaa ei saa käyttää.
- Pherluskooni
subventoida kirjoitti:
kansallisia lentoyhtiöitään. Tulisiko jollekin yllätyksenä, että jo aiemmin suurissa talousvaikeuksissa ollut SAS, joka on kärsinyt juuri yhden lakon ja Dashien lentokiellon menisi konkurssiin? Tuskin kenellekään. Mutta menee se, ei siinä nyt auta mikään. Valtioiden rahaa ei saa käyttää.
Juu, ei. Eihän oo käyttäny Italiakaan Alitaliaan eikä Espanja Iberiaan...
- KLM:llä
Pherluskooni kirjoitti:
Juu, ei. Eihän oo käyttäny Italiakaan Alitaliaan eikä Espanja Iberiaan...
Swiss oli nyt sitten EU:n ulkopuolinen yhtiö, mutta oliko, että kansainväliset sopimukset estivät valtiota pumppaamasta rahaa siihen? Näin muistelen.
- defenately
SASn työntekijä selkeesti!!!!
- klkala
SAS on varsin hyvässä kunnossa tällä hetkellä ja viimeinen tilinpäätös oli voitollinen. Niin suuressa yhtiössä kuin SAS Dash koneiden ongelmat ovat marginaalisia ja ongelmien aiheuttamiin tappioihin on tulossa kompensaatiota koneiden valmistajalta.
SAS konserni on järjestelemässä uudelleen omistuksiaan. Yhtiö aikoo myydä 100% omistamansa Spanairin. Ostaja on ilmeisesti TAP Air Portugal.
Baltiassa sen sijaan SAS:n aikeissa on ostaa Estonian airin koko osakekanta ja mahdolisesti muodostaa Baltiaan yksi suurempi yhtiö yhdistämällä pienen Estonian airin jo nyt SAS-ryhmään kuuluvan Air Balticin kanssa.
Mahdollista on,että jollakin aikavälillä SAS naitetaan erittäin kannattavan Lufthansan kanssa. Lufthansa on kasvanut vauhdillaostamalla naapurimaiden lentoyhtiöitä. Austrian airlinesin ja Swissin jatkoksi saattaa tulla SAS.- yksi ei pärjää
M.O.T.
- hymyn kera
55 miljoonaa euroa ei ole SAS:lle pikkusumma, se pystyy upottamaan koko yhtiön. Fakta. Ja yhtiö ei ole hyvässä taloudellisessa kunnossa. Fakta.
- pilkunviilausta
Lufthansa on tosiaan kasvanut mutta Austrian Airlinesia yhtiö ei kyllä ole ostanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149