Veikkaan max 1 vuosi.
Kauanko SAS pinnistelee
10
645
Vastaukset
- hyötyisit
Miten sinä henkilökohtaisesti hyötyisit SAS:n konkurssista? Oletko ehkä Finnairin omistaja? SAS:n konkurssi antaisi Finskille mahdolisuden nostaa lippujensa hintaa roimasti ja kilpailu romahtaisi Suomen ilmailussa. SAS-ryhmä on Finnairin suurin kilpailija Suomessa.
SAS ei tosin voi mennä konkurssiin, koska sen omistajat ovat Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot. Omistajala on kyllä rahaa.- tietosi
Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot omistavat pörssiyhtiö SAS:sta yhteensä vain 50 prosenttia.
- subventoida
tietosi kirjoitti:
Ruotsin, Tanskan ja Norjan valtiot omistavat pörssiyhtiö SAS:sta yhteensä vain 50 prosenttia.
kansallisia lentoyhtiöitään. Tulisiko jollekin yllätyksenä, että jo aiemmin suurissa talousvaikeuksissa ollut SAS, joka on kärsinyt juuri yhden lakon ja Dashien lentokiellon menisi konkurssiin? Tuskin kenellekään. Mutta menee se, ei siinä nyt auta mikään. Valtioiden rahaa ei saa käyttää.
- Pherluskooni
subventoida kirjoitti:
kansallisia lentoyhtiöitään. Tulisiko jollekin yllätyksenä, että jo aiemmin suurissa talousvaikeuksissa ollut SAS, joka on kärsinyt juuri yhden lakon ja Dashien lentokiellon menisi konkurssiin? Tuskin kenellekään. Mutta menee se, ei siinä nyt auta mikään. Valtioiden rahaa ei saa käyttää.
Juu, ei. Eihän oo käyttäny Italiakaan Alitaliaan eikä Espanja Iberiaan...
- KLM:llä
Pherluskooni kirjoitti:
Juu, ei. Eihän oo käyttäny Italiakaan Alitaliaan eikä Espanja Iberiaan...
Swiss oli nyt sitten EU:n ulkopuolinen yhtiö, mutta oliko, että kansainväliset sopimukset estivät valtiota pumppaamasta rahaa siihen? Näin muistelen.
- defenately
SASn työntekijä selkeesti!!!!
- klkala
SAS on varsin hyvässä kunnossa tällä hetkellä ja viimeinen tilinpäätös oli voitollinen. Niin suuressa yhtiössä kuin SAS Dash koneiden ongelmat ovat marginaalisia ja ongelmien aiheuttamiin tappioihin on tulossa kompensaatiota koneiden valmistajalta.
SAS konserni on järjestelemässä uudelleen omistuksiaan. Yhtiö aikoo myydä 100% omistamansa Spanairin. Ostaja on ilmeisesti TAP Air Portugal.
Baltiassa sen sijaan SAS:n aikeissa on ostaa Estonian airin koko osakekanta ja mahdolisesti muodostaa Baltiaan yksi suurempi yhtiö yhdistämällä pienen Estonian airin jo nyt SAS-ryhmään kuuluvan Air Balticin kanssa.
Mahdollista on,että jollakin aikavälillä SAS naitetaan erittäin kannattavan Lufthansan kanssa. Lufthansa on kasvanut vauhdillaostamalla naapurimaiden lentoyhtiöitä. Austrian airlinesin ja Swissin jatkoksi saattaa tulla SAS.- yksi ei pärjää
M.O.T.
- hymyn kera
55 miljoonaa euroa ei ole SAS:lle pikkusumma, se pystyy upottamaan koko yhtiön. Fakta. Ja yhtiö ei ole hyvässä taloudellisessa kunnossa. Fakta.
- pilkunviilausta
Lufthansa on tosiaan kasvanut mutta Austrian Airlinesia yhtiö ei kyllä ole ostanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291757
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.711567Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561273- 681102
- 2745
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10739- 45727
- 41705
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150692Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8688