Mitään hajuu mistä se vesi tulee. Kaikki mahdolliset röörit ollaan yritetty tukkia. Aina sateen jälkeen pelkääjän puolen lattia lainehtii. Onko mitään ideoita mistä tulis? Alkaa pikku hiljaa ruostuu?
renault kangoossa vesi sisälle
5
1071
Vastaukset
- sdfghjuk
Teippaat kaikki ovet ja luukut, sekä tukit ilman poistoreiät. Sitten auto ylös ja puhallin täysille. Tutkit pohjan suikuttamalla sinne saippuavettä ja sieltä mistä ilma tulee läpi, menee myös vesi sisään.
Jos ei löydy pohjasta, niin voi se vuotaa ovienkin välistä, mutta muista että paine työntää ovea hiukan ulos, jolloin saattaa näkyä pientä vuotoa vaikka olisi riittävän tiivis.
Puhaltimen on sitten syytä olla kunnossa, tai ei toimi. - RTT
kaikki kumitulpat ensin pois (pohjasta) että vesi
pääsee pois. enempää en osaa näkemättä neuvoa.- melko varmasti
tuulilasilta.Elikkä voipi puuttua pätkä liimamassaa tuulilasin ja korin välistä.
- ralle
sisälokarin takaosassa josta sadevesi yleensä valuu maahan saattaa olla maatunutta tavaraa esim. puiden lehtiä tai hiekkapölyä niin paljon että sadevesi menee joko A-pilaria pitkin tai oven tiivisteestä hanttarin lattialle.
- Edvard
Omassa autossa vesiongelma oli seuraavasta. Akku kotelossa oleva vesipoistoaukko oli tukossa kiertyneistä roskista. Läheisyydessä oli lohkolämmittimenhaaroitussarjalle tehty läpivienti. Silloin kun VESI ei voinut valua poistokanavan pitkiin, se valui luonnollisesti auton sisään.
Syylineen oli maahantuoja joka älysi helpon paikan läpiviennille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973