Amerikkalaiset julkkikset ärsyttäviä

Nalle Puh Puh Puh

Olenko ainut, jota ärsyttää amerikkalaisten julkkisten "tekopirteä" käyttäytyminen esimerkiksi haastatteluissa? Onhan amerikkalaiset muutenkin suomalaisia puheliaampia ja muutenkin sellaisia, että huudetaan heti, kun jotain pientäkin mukavaa sattuu, mutta kuitenkin.

En sinänsä ymmärrä, miksi kyseinen amerikkalainen piirre minua ärsyttää, mutta jokin siinä vain on. Ärsyttää myös se, kun amerikkalaiset jatkuvasti käyttävät sanoja "like" sun muuta, mutta se toki on amerikkalainen tapa, koska siellähän ei mietitä hiljaa ennen kuin vastataan kysymykseen vaan koko ajan käytetään sanoja.

3

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtien haastatteluja?

Ei muuten, jos joku Paris Hiltonin tapainen pääsee puhumaan.

• Nalle Puh Puh Puh

No vanhemmat julkkiksista suurin osa ei hihkuttele ja ole ärsyttävän positiivisia, mutta siis pääosin tämä uusi sukupolvi ärsyttää. Jotenkin ärsyttävän tekopirteitä ja heidän tapansa puhua... Paris Hiltonista en osaa sanoa, mutta yleensä nämä yhtäkkiä julkisuuteen tulleet ovat jotenkin ärsyttävän oloisia. Muutamana esimerkkinä Vanessa Hudgens, Hayden Panettiere. Kyllähän nämä joskus varmaan ihan järkeviäkin puhuu ja sillä tavalla, mutta jotkut julkkishaastattelut ja punaisen maton haastattelut jotenkin ottavat päähän tekopirteydellä ja jotenkin sellaisella "hei olen nyt julkkis" -käyttäytymisellä ja hihittämisellä. Ja kyllä monet iäkkäämmätkin tähän syyllistyy, mutta kai se kuuluu tähän amerikkalaiseen julkkistouhoiluun. Suomalaisesta se vaan tuntuu niin pissismäiseltä.

• Dirty Harry .44
        Nalle Puh Puh Puh kirjoitti:

No vanhemmat julkkiksista suurin osa ei hihkuttele ja ole ärsyttävän positiivisia, mutta siis pääosin tämä uusi sukupolvi ärsyttää. Jotenkin ärsyttävän tekopirteitä ja heidän tapansa puhua... Paris Hiltonista en osaa sanoa, mutta yleensä nämä yhtäkkiä julkisuuteen tulleet ovat jotenkin ärsyttävän oloisia. Muutamana esimerkkinä Vanessa Hudgens, Hayden Panettiere. Kyllähän nämä joskus varmaan ihan järkeviäkin puhuu ja sillä tavalla, mutta jotkut julkkishaastattelut ja punaisen maton haastattelut jotenkin ottavat päähän tekopirteydellä ja jotenkin sellaisella "hei olen nyt julkkis" -käyttäytymisellä ja hihittämisellä. Ja kyllä monet iäkkäämmätkin tähän syyllistyy, mutta kai se kuuluu tähän amerikkalaiseen julkkistouhoiluun. Suomalaisesta se vaan tuntuu niin pissismäiseltä.

Niin paljon kusipäitä,, näin vähän luoteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2784
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2047
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1782
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1204
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe