Minkäs luulette olevan seuraavan sinkun Unialta? Itse olen tässä jo ihmetellyt kovasti kun ei siitä ole vielä kuulunut mitään, kun ainahan ennen Sonata on julkaissut semmoisen muutaman kuukauden sisällä albumin julkaisusta.
Itse laittaisin sinkuksi jotain radion suhteen "kokeellisempaa", esimerkiksi Calebin koko pituudessaan. Uniahan myi niin nopeasti kultaa eikä levy sinänsä tarvitse enää välttämättä promoa, mitään hittiä ei enää tarvita.
Unian toka single
6
1065
Vastaukset
- fhsdh
Varmaan bändi ajatteleekin "joo, myytiin jo kultaa, eiköhän se riitä". Ihmettelen itsekin kun toisesta sinkusta ei olla kuultu mitään. Ja toisaalta ei radiokanavilla riittäisi intoa soittaa kuusiminuuttista Calebia montaa kertaa päivässä, ja radio edit latistaisi kappaletta hirveästi. In Black and Whitea -sinkkua odotellessa...
- aquire_vs44
Niin, tuskin on Sonatasta julkaisemaan 6 min sinkkua. Minusta vaikuttaa jopa siltä, että Sonata julkaisee sinkun marraskuussa ja toivoo saavansa siivun joulumarkkinoista. Ja sen singlen pitäisi kyllä olla in Black and White. Calebilla ehkä saisi ne viimeisetkin progefanit innostumaan, jos vain joku radio sitä soittaisi, mutta tuo iB&W hoitaisi varmasti saman homman melko hyvin.
- pöööööööööööööööööö
CALEB! Tai sitten For the sake of revenge.
- Mielibidee
pöööööööööööööööööö kirjoitti:
CALEB! Tai sitten For the sake of revenge.
kun I´t Wont Fade, levyn ykkösbiisi ehdottomasti.
- parhaista parhain
EHDOTTOMASTI In Black And White! paras kappale minkä olen ikinä kuullut!
Olisi mahtavaa kuulla sitä radiostakin.
(melkein heti perässä olisi sitten It Won't Fade) - Mielibidee
näkynyt uutta sinkkua. Nooh, antaa olla, minä rupean odottelemaan jo uutta albumia ja odottavan aika on pitkä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868