piristystä rannalla (kertokaa kommentteja!!)

....

Oli upea aurinkoinen päivä.. makasin rannalla uusissa bikineissäni ja välillä siemailin
kylmää siideriä lasista. -tämä se on elämää, huokaisin ja käännyin mahalleni. löhöilin
kuumassa auringon paisteessa vielä hetken, mutta sitten oli lähdettävä uimaan. ranta oli
matala joten jouduin kävelemään pitkään ennen kuin pystyin uimaan. hetken päästä lähdin
takasin rantaan.
Huomasin, että upea mies käveli rannalle. hän katsoi minuun ja huusi: onko vesi lämmintä?
-on on, vastasin nopeasti takasin ja juoksin rantaan. asetuin pyyhkeelleni ja huomasin
sivusilmällä katsoessani että mies tuijotti minua, tai oikeastaan rintojani..
ajattelin kerrankin olla hieman hullu, ja kysyin: haluatko koskettaa niitä? -öh, mitä? mies
vastasi hieman hölmistyneenä. -huomasin että tuijotit rintojani, joten haluatko koskettaa
niitä? kysyin uudestaan. -öh, no enhän minä nyt.. tai no voisihan noita kokeilla, mies
rohkaisi mielensä. hän käveli pyyhkeelleni ja nousin istumaan. hieman epäröiden mies laittoi
kädet rinnoilleni. -aah, minä voihkaisin. mies sätkähti ja irrotti otteensa. nyt minun alkoi
todella tehdä mieli munaa.. -eih, jatka.. kosketa niitä! minä komensin. mies hymyili
riettaasti ja kouraisi rintojani. tunsin kuinka pillussani alkoi tapahtua. -haluaisitko että
kosketan jostain muualta? mies kysyi ja hipelöi edelleen rintojani. nyökkäsin ja mies siirsi
kätensä hitaasti kohti pilluani. hän raotti bikinin housujen reunaa ja kurkisti pilluani.
-nam, upea pillu sulla, hän huokaisi. olin ajellut pilluni puoliposliiniksi, eli se oli
muuten karvaton, mutta keskellä oli pieni tupsu. nyt mies innostui toden teolla ja veti
housuni alas ja yritti ottaa yläosaakin, mutta minä sanoin: eipäs vielä, hoitele se alakerta
ensin.. nuolaisin huuliani ja mies työnsi päänsä jalkoväliini. hän nuuski tuoksua joka tuli
vaginastani.. mies huokaili ja nuoli reisieni sisäpintaa lähestyen hitaasti häpyhuuliani.
ynähdin kun mies imaisi klittaani. nyt hän työnsi kielensä pilluuni ja pyöritti sitä siellä.
voihkaiin taas, kohta halusin miehen sisääni! sitten mies lopetti. -hei, jatka, juuri kun
alkoi tuntua hyvältä! huudahdin, mutta mies ei kuunnellut. hän otti yläosani pois ja hyväili
paljaita rintojani. hän nuoli kaulaani ja imi nännejäni jotka nöpöttivät pystyssä. mies teki
rintoihini fritsuja ja nuoli yhä nopeammin. keskeytin hänet ja vedin miehen housut pois.
silmäni kohdistuivat suureen tummaan kulliin joka oli kovassa seisokissa. alkoi hymyilyttää
kun ajattelin että kohta saan tuota sisääni. -mene siihen makuulle, sanoin miehelle joka
teki työtä käskettyä. aloin hitaasti vetelemään miehen kullia ja välillä suutelin terskan
päätä. hieroin hellästi kiveksiä ja samalla imin kullia hitaasti. mies huokaili
tyytyväisenä. otin ns. mehun puristin-otteen miehen kullista, eli pyöritin kädelläni
terskaa. -ooh, tää tuntuu upeelta, mies huohotti.. toisella kädellä hipelöin pilluani niin
että mies varmasti näki mitä tein. nyt en kestänyt enää. otin laukustani kortsun ja rullasin
sen miehen kullille. nousin päälle ja aloin hitaasti pyörittelemään itseäni miehen päällä.
jatkoin hieman nopeammin ja kohta ratsastin kovaa vauhtia miehen samalla kouriessa
rintojani. huusin eläimellisesti saadessani orgasmin.. nousin pois ja asetuin kontalleni.
mies tuli taakseni ja survaisi kovan kyrpänsä sisääni. hän työnteli nopeasti syvälle
pilluuni. hieroin itse samalla pilluani ja kohta sainkin upean orgasmin.. mies jatkoi yhä
kovempaa ja kovempaa. hän huohotti kovaan ääneen. sain jo toisen orgasmin mutta mies vain
jaksoi pumpata. supistelin pilluani ja mies huudahti nautinnosta mutta ei vieläkään
lauennut, kolmannen orgasmini ollessa tulossa miesin alkoin kouristella. mies karjaisi ja
minä kiljahdin kovaan ääneen saadessamme yhtäaikaa. lysähdimme lopen uupuneina pyyhkelle.
rauhoituimme hieman ja lähdimme uimaan. syleilimme viileässä vedessä alastomina ja kohta
miehellä alkoi taas seistä. mies hieroi pilluani vedessä ja kohta työnsi kovana jöpöttävän kullinsa tiukkaan ja märkään pilluuni. en ollut ikinä ennen nainut vedessä. mies nosti minut syliinsä (vedessä se kun oli helpompaa) ja nussi välillä huudahdellen.. sain orgasmin ja huusin ja kiljuin, mutta mies jatkoi vielä kovempaa. en ollut ikinä nussinut miestä koka olisi jaksanut näin kauan. sain toisen entistä järisyttävämmän orgasmin ja tärisin mihen puristuksessa. lopulta mies alkoi kouristella. hänen selkänsä kaartui ja hän lennätti lastit suoraan sisääni. mies karjui ja pumppasi edelleen. minäkin sain vielä orgasmin joka lennätti minut taivaisiin. upeampaa en ollut ikinä kokenut.. suutelimme ja uimme hetken aikaa viileässä vedessä. menimme takaisin rantaan ja puimme päällemme. mies antoi lapun jossa oli hänen puhelin numeronsa. -niin, jos haluat ottaa uusiksi joku kerta.. hän hymähti. -no siitä ei ole epäilystäkään, sanoin lähdin käveleämään autolleni. säikähdin kun joku kahahti pusikossa. näin suunnilleen 14 vuotiaan pojan juosevan metsään. no, me emme olleet ainoita jotka saivat nauttia.. :)

4

5014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika

      hyvä juttu. Missä rannalla käyt, mä tulen messiin.. ;)

      • ....

        hei kiva et kelpas.. tää oli mun eka tarina, mut jatkoa seuraa.. jos haluutte!! :D


    • esa

      taisin olla siinä rannalla vieres lukemas lehteä..
      että tollasta tehään keskellä yleistä rantaa...

    • Ninni.H

      Mulla on käyny melkein samalla lailla paitsi että olin silloisen poikakaverini kanssa keskellä yötä rannassa... itsekkin sain moonta o:ta,johtukohan yleisen paikan jännityksestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe