Tyttöjen jenkkakahvat

Kuntoihme

Jätkänä oon huomannut kuinka nuorilla ja vähän vanhemmillakin tytöillä on usein kauheat jenkkakahvat kannettavana. Ja sitten ihmetellään miksei kelpaa kellekään vaikka sanoo olevansa tosi kaunis tms. Ei naama ja "hoikkuus" kaikkee ratkase. Jenkkakahvat voi piilottaa hyvin esim. baari-iltoina mut vikoilla hitailla tai jatkoilla ne paljastuu ja sillon alkaa inhottaan. Vähän vastuuta ja treenausta toivoisin heille..

Onks muita jätkiä joita etenkin löysät vattanreunat tytöillä näin paljon häiritsee?

39

3752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juha

      on sullaki huolenaiheet. sulle ei kai merkkaa mittän muuta ihmisestä ku ulkonäkö mun naisella on nämä ns. jenkkakahvat ja ei häiritte yhtään hän on mitä ihanin ihmihnen kaikin tavoin! sun kaltasia pinnallisia paskoja kukaan nainen kaipaa!!!! PISTE

      • Kuntoihme

        olen sitten pinnallinen jos mulla on silmät päässä.. sulla ei taida olla, senkin vuoksi että kysyin vastauksia niiltä joilla on sama inhottava ongelma kuin mulla.


    • ukko

      ..poijjaalla huolet.. ;o)

      • Samaa mieltä...

        niitä kutsutaan lehmiksi :)


    • peelo

      ...miehillä. taitaa iteltäskin löytyä? suomalaisista "pojista" ei montaa löydy kellä ei olis jenkkakahvoja :D

      • Kuntoihme

        ...itseltäni, ainakaan sellaisia joista saisi otteen. Monilta jätkiltäkin kyllä löytyy, mutta inhottaako se teitä tyttöjä niin paljoa? Mua ainakin hämää se, että tyttö on nätti ja hoikka mutta silti löytyy kunnon jenkkakahvat, mikä mun mielestä viestii laiskuudesta. Ja se vie mielenkiinnon..


    • bored

      ..provo. Aina löytyy näitä touhutaneleita jotka suoltavat huonoja provoja.

      Koittakaas nyt keksiä jotain mielikuvituksellisempia provokaatioita kuin näitä iänikuisia läskihaukkuja.

    • hevinörtti

      Toki ne inhottaa! Ja miks sanotaan että pojat on pinnallisia paskiaisia jos me vaaditaan tytöltä hiukan ulkonäköä, harva tyttökään läskeistä tykkää

      Sitäpaitsi nykymaailma on muutenkin ihan liikaa naista suosiva. Nainen saa olla miten rupsahtaneen näkönen tahansa ja aina sille löytyy joku epätoivoinen mies, mutta anna olla jos mies on vähänkään huonommassa kunnossa..jää varmasti ilman

      Eikä tarkoitus ollut loukata ketään..en vaan ymmärrä miksei jotkut viitsi urheilla tippaakaan. Jo pari tuntia viikossa auttaa kummasti, ei varmasti ole ajasta kiinni

    • mehis

      mistäs otat neitokaista kiinni kun ois tarkoitus pistää takaapäin...?
      eikö se oo kuule setä ihan hyvä vaan että saapi kiinni ettei pääse se luiskahtaan sieltä ikävästi pois...

      • mies

        ,kurkusta tai lantiosta


      • Peter Panis

        Ihanaa neitokaista otetaan tietysti miehekkäästi kaksin käsin kiinni vyötäröstä takaapäin naidessa. Ja kädet eivät lipsu, sillä upea lantio pitää kädet paikallaan.

        Itsekö otat tukevan otteen sivuläskeistä? Mahtaa tyttökin tykätä?


    • Neiti täydellinen.

      ootko sä sit nii täydellinen et sul on varaa arvostella toiste vartaloo?? Kaikki on sellasii ku on, tuski kukaa tosta su viestistä rupee heti treenamaa.. vittu, mua ärsyttää tollane, itelläni ei moista ongelmaa oo mut toi on silti tosi ärsyttävää, ku tuski itekkää oot nii täydelline! Hei mee ittees!! Jos olisit täällä ni voisin lyödä sua, ÄRSTYTTÄÄÄÄÄ!!!!!!

      • =o)

        osuu arkaan paikkaan :D


      • PHYH
        =o) kirjoitti:

        osuu arkaan paikkaan :D

        Haista homeista ja haisevaa mätäpippeliäs senkin ihraperse!!!


      • herr doktor
        PHYH kirjoitti:

        Haista homeista ja haisevaa mätäpippeliäs senkin ihraperse!!!

        Neiti jenkkakahva on vaan hyvä ja jättää ne tublahamburilaiset syömättä, ja lähtee lenkille eikä tuijota pitkin iltaa niitä karmeita ja rohkeita & tuhnuja ja tuoksuja.


      • Eipäs hermostuta
        herr doktor kirjoitti:

        Neiti jenkkakahva on vaan hyvä ja jättää ne tublahamburilaiset syömättä, ja lähtee lenkille eikä tuijota pitkin iltaa niitä karmeita ja rohkeita & tuhnuja ja tuoksuja.

        Tais osuu arkaan paikkaan =) Eipäs hermostuta sielläkään päässä. Teini mätäpippeli on vaan hyvä ja pitää ne känsäset kourat erossa sieltä pöksyistä, eikä vetvo niitä pallejaan siellä... Pysyy se pippelikin sitten terveenä, eikä saa niitä kaikenmaailman mätäpaiseita niistä bakteerikourista.


      • herr doktor
        Eipäs hermostuta kirjoitti:

        Tais osuu arkaan paikkaan =) Eipäs hermostuta sielläkään päässä. Teini mätäpippeli on vaan hyvä ja pitää ne känsäset kourat erossa sieltä pöksyistä, eikä vetvo niitä pallejaan siellä... Pysyy se pippelikin sitten terveenä, eikä saa niitä kaikenmaailman mätäpaiseita niistä bakteerikourista.

        Mätäpippelit ilmeisen tuttuja Sinulle, lienet urologi?

        Oli niin tai näin, neidin kannattaa tehdä tuolle ylimääräiselle ihralle jotain, ja pikaisesti. Tilanne on nimittäin sellainen, ettei edes kaltaiseni "teini mätäpippeli" katsele moista rasvavalasta.

        Muista: älä käytä mitään oranssinsävyistä aurinkorasvaa, tuon ihon ja oranssin värin myötä muistutat huomattavasti appelsiinia.


      • Mandariinipylly
        herr doktor kirjoitti:

        Mätäpippelit ilmeisen tuttuja Sinulle, lienet urologi?

        Oli niin tai näin, neidin kannattaa tehdä tuolle ylimääräiselle ihralle jotain, ja pikaisesti. Tilanne on nimittäin sellainen, ettei edes kaltaiseni "teini mätäpippeli" katsele moista rasvavalasta.

        Muista: älä käytä mitään oranssinsävyistä aurinkorasvaa, tuon ihon ja oranssin värin myötä muistutat huomattavasti appelsiinia.

        Tsot tsot eipäs nyt vedetä hernetä nenukkiin känsämuna. Älä vaan vedä sen pippelin päälle vihreää kortsua... Voihan olla, että muistuttaa pian rupikonnaa.


    • Like Me 14 w

      no ei ainakaan mulla oo!!
      ainaki mä tunnen vaan pari joilla on

    • ääliö

      Selventäkäähän vähän käsitettä.

      • pro bono

        Jenkkikahvia & jenkkakahvat


    • Rowen

      Kyllä varmasti muitakin on, joita jenkkakahvat häiritsevät. Minua ne kuitenkaan eivät häiritse hiukkaakaan.

      • uros...

        VITTUAKO väliä sillä on???????

        NAISELLA PITÄÄ OLLA JOTAIN LUIDEN YMPÄRILLÄ!!!
        Sellaine kaunis NORMAALIPAINOINEN nainen,
        jolla on jotain muutakin kuin vain nahkaa..

        KAIKKI IHMISET KUN EI AJATTELE TOTA ULKONÄKÖÄ
        PÄÄASIANA!!!!VAAN NE NÄKEE IHMISESSÄ JOTAIN MUUTAKIN:)
        -JA SULLE HEVINÖRTTI VAI MIKÄ OLITKAAN!!!
        Taidat olla naisen puutteessa, koska sanoit siitä että vaikka naiset olisivat kuika rumia aina löytyy joku epätoivoinen joka koskee niihin!
        SUN ASENTEELLASI KUKAAN EI HALUA KOSKEA JUST SUHUN.
        Sori vaan !!!


      • Not a girl
        uros... kirjoitti:

        VITTUAKO väliä sillä on???????

        NAISELLA PITÄÄ OLLA JOTAIN LUIDEN YMPÄRILLÄ!!!
        Sellaine kaunis NORMAALIPAINOINEN nainen,
        jolla on jotain muutakin kuin vain nahkaa..

        KAIKKI IHMISET KUN EI AJATTELE TOTA ULKONÄKÖÄ
        PÄÄASIANA!!!!VAAN NE NÄKEE IHMISESSÄ JOTAIN MUUTAKIN:)
        -JA SULLE HEVINÖRTTI VAI MIKÄ OLITKAAN!!!
        Taidat olla naisen puutteessa, koska sanoit siitä että vaikka naiset olisivat kuika rumia aina löytyy joku epätoivoinen joka koskee niihin!
        SUN ASENTEELLASI KUKAAN EI HALUA KOSKEA JUST SUHUN.
        Sori vaan !!!

        Te joita ne häiritsee noin pahasti...teidän kanssanne en alkaisi mihinkään juttusiin..sen ny näkee jo naamasta ja ekoista lauseista millanen jätkä on...mä ainakin haluan mukavan & ei pinnallisen jätkän..noi viestitkin on niin lapsellisia ym. Mä haluan miehen ..en lasta..kersat tollasista valittaa...Jos miehellä olis vähän pyöreä..ei se mua ainakaan haittais..Kunhan luonne ynnä muut on sopivat :)
        En usko että tollasella asenteella saisit tyttöä itsellesi..sillä ensivaikutelmani sinusta on : kusipää.


      • i'm back..
        Not a girl kirjoitti:

        Te joita ne häiritsee noin pahasti...teidän kanssanne en alkaisi mihinkään juttusiin..sen ny näkee jo naamasta ja ekoista lauseista millanen jätkä on...mä ainakin haluan mukavan & ei pinnallisen jätkän..noi viestitkin on niin lapsellisia ym. Mä haluan miehen ..en lasta..kersat tollasista valittaa...Jos miehellä olis vähän pyöreä..ei se mua ainakaan haittais..Kunhan luonne ynnä muut on sopivat :)
        En usko että tollasella asenteella saisit tyttöä itsellesi..sillä ensivaikutelmani sinusta on : kusipää.

        OOps;)...siis..Jos miehellä olis vähän pyöreä = jos mies olis vähän pyöreä...


      • hevinörtti
        uros... kirjoitti:

        VITTUAKO väliä sillä on???????

        NAISELLA PITÄÄ OLLA JOTAIN LUIDEN YMPÄRILLÄ!!!
        Sellaine kaunis NORMAALIPAINOINEN nainen,
        jolla on jotain muutakin kuin vain nahkaa..

        KAIKKI IHMISET KUN EI AJATTELE TOTA ULKONÄKÖÄ
        PÄÄASIANA!!!!VAAN NE NÄKEE IHMISESSÄ JOTAIN MUUTAKIN:)
        -JA SULLE HEVINÖRTTI VAI MIKÄ OLITKAAN!!!
        Taidat olla naisen puutteessa, koska sanoit siitä että vaikka naiset olisivat kuika rumia aina löytyy joku epätoivoinen joka koskee niihin!
        SUN ASENTEELLASI KUKAAN EI HALUA KOSKEA JUST SUHUN.
        Sori vaan !!!

        Sinähän sen parhaiten tiedät!
        On niitä kauniitakin naisia sen verran että en joudu ihan puutteessa elämään..en vaan ymmärrä miksi naiset saavat vaatia, mutta miehen pitäisi ajatella että "reikä se on rinkelilläkin" ja innostua seksistä sellaisenkin naisen kanssa joka ulkoisesti lähinnä inhottaa.

        Mutta makunsa kullakin kuten sanotaan


    • Aurinko..=)

      Tyttönä olen huomannu, että tollasia kusipäitähän on vaikka millä mitalla..!! (en tarkota niitä jotka ei oo..=)) On kuule sullaki sitte huolenaiheet..!! En ihmettele, vaikket koskaan ketään löytäisi..!!

      "Onks muita jätkiä joita etenkin löysät vattanreunat tytöillä näin paljon häiritsee?"
      Voi vitsi, että jätkällä on pokkaa..!! Ja voisin kuule kysyy ihan että onks muita tyttöjä joita häirittee kundien kaljamahat..?? voi..oikeen sääliks kyllä käy..!! Jos ei muuta murehtimisen aihetta sullakaan oo ni pitäsit ihan nätisti sen turpas kii..!! Äh, jotku sun kaltaset saa mut sitte pistää niin vihoiks, että huhuhh..!! No oikein erikoisen mukavaa ja v*******a kesää sulle ja etippä vaan sellasta likka joilla ei oo "jenkkakahvoja"..!! Ja HUOMIO!! muista tarkistaa heti tytön tavatessas, että ei oo "jenkkakahvoja"!!!

      • Niinpäniin

        LÄSKI!!!!


      • Aurinko..=)
        Niinpäniin kirjoitti:

        LÄSKI!!!!

        ..kuule ihan tänne sanoo sama asia ja näytäpähän mistä kohtaa oon läski..!! joidenki kato sentäs täytyy puolustaa täällä muita, tollatteilta kusipäiltä ku myös sinä näytät olevan..!!

        Mutta voit olla täysin varma, että jätän sun kaltases täysin omaan arvoonsa..!! Eikä ole mitään mahdollisuutta nousta..!! Mutta taidatki kertoo just siä sitä omaa ulkomuotoos..joten onnee vaan laihdutukseen siitä kaljamahasta..!!


      • mies

        Varmasti on naisia jotka eivät halua kaljamahaisia miehiä ja tälläkin palstalla on useen kertaan kirjoitettu kuinka naiset haluavat edes hiukan lihaksia. Kai me miehetkin voimme jotain vaatia? Nainen jolla on kaljamaha tai jenkkakahvat ei miellytä minua. Näin se vaan on ja pidän huolta myös omasta kunnostani. Enkä todellakaan vaadi mitään langan laihaa missiä. Ei miehet pidä alipainoisistakaan naisista.


      • aurinko..=)
        mies kirjoitti:

        Varmasti on naisia jotka eivät halua kaljamahaisia miehiä ja tälläkin palstalla on useen kertaan kirjoitettu kuinka naiset haluavat edes hiukan lihaksia. Kai me miehetkin voimme jotain vaatia? Nainen jolla on kaljamaha tai jenkkakahvat ei miellytä minua. Näin se vaan on ja pidän huolta myös omasta kunnostani. Enkä todellakaan vaadi mitään langan laihaa missiä. Ei miehet pidä alipainoisistakaan naisista.

        ..ymmärrän kyllä sinuakin tässä asiassa, mutta halusin nyt kommentoida tuota alkuperäistä kirjottajaa..!! Koska, hänen puheistaan ainakin sai täysin sen kuvan, että naisen pitää olla vähintään missi..!! ja tuolla hieman ylempänä eräs henkilö oli kirjoittanut, kuinka hänen itsetuntonsa sai kolahduksen ku tämä alkuperäinen kirjoittaja täällä puhelee jenkkakahvoista..!! Ja jokaisellahan saa tietenkin olla omat makunsa, niin kuin on myös minullakin, mutta tämä alkuperäinen kirjoittaja nyt sain kyllä sisälläni kiukun puuhkahduksen aikaan..!! Joten pääsimme kai tässä asiassa nyt jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen..?


      • Kuntoihme
        aurinko..=) kirjoitti:

        ..ymmärrän kyllä sinuakin tässä asiassa, mutta halusin nyt kommentoida tuota alkuperäistä kirjottajaa..!! Koska, hänen puheistaan ainakin sai täysin sen kuvan, että naisen pitää olla vähintään missi..!! ja tuolla hieman ylempänä eräs henkilö oli kirjoittanut, kuinka hänen itsetuntonsa sai kolahduksen ku tämä alkuperäinen kirjoittaja täällä puhelee jenkkakahvoista..!! Ja jokaisellahan saa tietenkin olla omat makunsa, niin kuin on myös minullakin, mutta tämä alkuperäinen kirjoittaja nyt sain kyllä sisälläni kiukun puuhkahduksen aikaan..!! Joten pääsimme kai tässä asiassa nyt jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen..?

        ...mutta mieluummin otan löysättömän naisen, koska itsekin olen nähnyt vaivaa kiinteämmän massun eteen. Tottakai luonne on tärkeintä yms. mutta koska suurin osa tapaamistani ihmisistä on mukavia tarvitsee johonkin se raja vetää, ja mulla noi jenkkakahvat nyt vaan on alkanut häiritsemään. Tuntuvat vaan inhottavilta kun nukkuu lusikassa tai muuten tollaisessa läheisessä kanssakäymisessä. Ikävä juttu että suutuit noin pahasti kirjotuksestani nimim.Aurinko ja tarvitsi huutomerkkiä änkeä joka paikkaan ja kiroilla, tää oli vaan mun mielipide. Ja näimmä muutaman muunkin. Ei se tee musta kusipäätä, että valitsen mieluummin tiukemman tytön.

        Langanlaiha ei tarvitse olla, jotta jenkkakahvoista pääsee eroon. Aina ei kannata vaakaakaan tuijottaa, sillä lihas painaa enemmän kuin läski. Suosittelen lenkkeilyä ja pikku treeniä kaikille, tulee kaikinpuolin parempi olo.


      • Aurinko..=)
        Kuntoihme kirjoitti:

        ...mutta mieluummin otan löysättömän naisen, koska itsekin olen nähnyt vaivaa kiinteämmän massun eteen. Tottakai luonne on tärkeintä yms. mutta koska suurin osa tapaamistani ihmisistä on mukavia tarvitsee johonkin se raja vetää, ja mulla noi jenkkakahvat nyt vaan on alkanut häiritsemään. Tuntuvat vaan inhottavilta kun nukkuu lusikassa tai muuten tollaisessa läheisessä kanssakäymisessä. Ikävä juttu että suutuit noin pahasti kirjotuksestani nimim.Aurinko ja tarvitsi huutomerkkiä änkeä joka paikkaan ja kiroilla, tää oli vaan mun mielipide. Ja näimmä muutaman muunkin. Ei se tee musta kusipäätä, että valitsen mieluummin tiukemman tytön.

        Langanlaiha ei tarvitse olla, jotta jenkkakahvoista pääsee eroon. Aina ei kannata vaakaakaan tuijottaa, sillä lihas painaa enemmän kuin läski. Suosittelen lenkkeilyä ja pikku treeniä kaikille, tulee kaikinpuolin parempi olo.

        vain tottunut käyttämään huutomerkkiä, aika useesti..(yritän ihan mielikses ny olla sitte käyttämättä huuomerkkiä..;) Ensivaikutelma nyt vaan sinusta oli tämä:täysi kusipää/pinnallinen tyyppi.. Okei, siis sun mielipide..noh, seuraavan kerran ku alat yleistämään, ni sano jo suoraan, että SUN mielipide on vaan kysees. Kannatta oppia ilmasemaan itteensä ehkä hieman paremmin. Ja ehkäpä hei, kaikki nyt varmaan ottas tiukemman ennen ku löysän, mutta MINUSTA se ei ole tosiaankaan pääasia.

        Ja nyt kun sitten olet näin tiukka ja kaikinpuolin täydellinen(omasta mielestäsi) Ni kertositko ihan oikeen treeniohjeen, millä niitä jenkkakahvoja saa pois. Noh, mulle ei ainakaan tarvi tulla kertomaan mitään treeniohjelmia, on niitä jo tarpeeks muutenki.
        Luuletkos sä mua ihan tyhmäks, vai?? Ku alat mulle kertoo , että lihas painaa enemmän ku läski ja suosittelet pikku treeniä kaikille, "tulee kaikinpuolin parempi olo" Ihanko sitä nyt ei täällä tiedettäs. Mutta, vaikka nyt olet yrittänyt tässä itseäsi puolustella, niin en silti sinusta pidä..no eihän kaikista voi pitääkkään, eikä tarvitsekkaan..(ja se sitten oli taas MINUN mielipiteeni)


      • niinukka
        mies kirjoitti:

        Varmasti on naisia jotka eivät halua kaljamahaisia miehiä ja tälläkin palstalla on useen kertaan kirjoitettu kuinka naiset haluavat edes hiukan lihaksia. Kai me miehetkin voimme jotain vaatia? Nainen jolla on kaljamaha tai jenkkakahvat ei miellytä minua. Näin se vaan on ja pidän huolta myös omasta kunnostani. Enkä todellakaan vaadi mitään langan laihaa missiä. Ei miehet pidä alipainoisistakaan naisista.

        no voi vittu ............mistä ne miehet pitää sit saamari?


      • Kuntoihme
        Aurinko..=) kirjoitti:

        vain tottunut käyttämään huutomerkkiä, aika useesti..(yritän ihan mielikses ny olla sitte käyttämättä huuomerkkiä..;) Ensivaikutelma nyt vaan sinusta oli tämä:täysi kusipää/pinnallinen tyyppi.. Okei, siis sun mielipide..noh, seuraavan kerran ku alat yleistämään, ni sano jo suoraan, että SUN mielipide on vaan kysees. Kannatta oppia ilmasemaan itteensä ehkä hieman paremmin. Ja ehkäpä hei, kaikki nyt varmaan ottas tiukemman ennen ku löysän, mutta MINUSTA se ei ole tosiaankaan pääasia.

        Ja nyt kun sitten olet näin tiukka ja kaikinpuolin täydellinen(omasta mielestäsi) Ni kertositko ihan oikeen treeniohjeen, millä niitä jenkkakahvoja saa pois. Noh, mulle ei ainakaan tarvi tulla kertomaan mitään treeniohjelmia, on niitä jo tarpeeks muutenki.
        Luuletkos sä mua ihan tyhmäks, vai?? Ku alat mulle kertoo , että lihas painaa enemmän ku läski ja suosittelet pikku treeniä kaikille, "tulee kaikinpuolin parempi olo" Ihanko sitä nyt ei täällä tiedettäs. Mutta, vaikka nyt olet yrittänyt tässä itseäsi puolustella, niin en silti sinusta pidä..no eihän kaikista voi pitääkkään, eikä tarvitsekkaan..(ja se sitten oli taas MINUN mielipiteeni)

        Olen..
        Kirjoittanut: Aurinko..=), 5.6.2003 klo 12.40

        vain tottunut käyttämään huutomerkkiä, aika useesti..(yritän ihan mielikses ny olla sitte käyttämättä huuomerkkiä..;)
        > Tattis!

        Ensivaikutelma nyt vaan sinusta oli tämä:täysi kusipää/pinnallinen tyyppi..
        > Joo sellasen voi saada, mut ei kantsi yhen provosoivan kirjotuksen takia ottaa käsityksiä ihmisestä

        Okei, siis sun mielipide..noh, seuraavan kerran ku alat yleistämään, ni sano jo suoraan, että SUN mielipide on vaan kysees.
        > Eiköhän se ole itsestäänselvyys. Onhan nää sunkin jutut vaan sun mielipiteitä.

        Kannatta oppia ilmasemaan itteensä ehkä hieman paremmin.
        > Mielestäni ilmaisin itseäni oikein hyvin kun on viesti sai aikaan näin suuren kohun

        Ja ehkäpä hei, kaikki nyt varmaan ottas tiukemman ennen ku löysän, mutta MINUSTA se ei ole tosiaankaan pääasia.
        > Ok, mut kuten oon jo sanonu on suurin osa ihmisistä mukavia luonteeltaan niin siks valitsen ulkonäkökriteereillä.

        Ja nyt kun sitten olet näin tiukka ja kaikinpuolin täydellinen(omasta mielestäsi)
        > en oo sanonu olevani tiukka enkä täydellinen. Oon vaan sanonu että jenkkakahvat inhottaa. Ei multa niitä löydy mut en mä mikään Markus Pöyhönenkään ole.

        Ni kertositko ihan oikeen treeniohjeen, millä niitä jenkkakahvoja saa pois. Noh, mulle ei ainakaan tarvi tulla kertomaan mitään treeniohjelmia, on niitä jo tarpeeks muutenki.
        > Sekasin oot.

        Luuletkos sä mua ihan tyhmäks, vai??
        > No en ihan, mutta tekstin perusteella aika nuoreks ja vain vähäsen tyhmäksi. Sellaseks jolla kiehahtaa helposti.

        Ku alat mulle kertoo , että lihas painaa enemmän ku läski ja suosittelet pikku treeniä kaikille, "tulee kaikinpuolin parempi olo" Ihanko sitä nyt ei täällä tiedettäs.
        > Miksi sitten taistelet sitä vastaan?

        Mutta, vaikka nyt olet yrittänyt tässä itseäsi puolustella, niin en silti sinusta pidä..no eihän kaikista voi pitääkkään, eikä tarvitsekkaan..(ja se sitten oli taas MINUN mielipiteeni)
        > Se on ihan totta. Hauskaa kesänjatkoa, eiköhän tää keskustelu nyt riitä kun kerran pahoitan vain ihmisten mieliä.. Anteeks vielä kerran kaikille loukkaantuneille!


    • ¤ThugGirl¤

      voihan perkele.. no ni nyt lähti meikä laihdutuskuurille.. en oo nii raukka et tän viestin takii.. vaa joo .. ärsyttää!

    • batmantytteli

      ..saanut täällä aikaan kiivaita(kin) keskusteluja. ja ymmärrän kyllä hyvin, miksi..
      Etsit siis suurinpiirtein täydellistä tyttöä, mutta voin helpottaa sinua etsinnöissä ja sanon, että itse täydellistä ei olekkaan. Totta, liikunta on hyvä ja terveellinen elämäntapa ja suosittelenki sitä, mutta jotkut vaan eivät pidä siitä ja jotkut taas eivät edes pysty harrastamaan liikuntaa..kannattaa siis ottaa huomioon, että kaikilla ei ole edes aikaa harrastaa ja trimmata itseään, vaikka joku tuossa sanoikin, että kyllä nyt aina sen verran aikaa täytyy löytyä, mutta tosiasia on, että kaikilla ei todellakaan löydy. Ihmisten ulkonäkö ja vartalo on paljon puhuttu aihe ja se herättää kiivasta kritiikkiä, ja kaikillahan on varmasti oma mies-/naisihanteensa, mutta tosielämässä vain harvat saavat sen. Ja haluan sanoa kaikille, että älkää antako toisten ihmisten kritiikin patistaa teitä liikkumaan jos ette itse halua. Arvosteliat pitää aina jättää omaan arvoonsa. Ja pitää aina muistaa toisten ihmisten tunteet..joillekkin nimittäin ehkä tämäkin keskustelu ja sinun teksisi ovat voineet saada hyvin pahan mielen ja kun tarpeeksi pahaa mieltä kokoontuu yhteen tulee pakonomainen tunne tehdä itsestä parempaa ihmistä..ja seurauksena alkaa laihdutus..ja liiallisen laihdutuksen jälkeen seuraa anoreksia ja sen jälkeen makaa vuosia sairaalassa... Jotkut varmasti ajattelevat, että ei yhdestä tekstin pätkästä voi mitään tuollaista seurata, mutta kyllä vaan voi..kun on jo ennestään itsetunto alhaalla niin se käy kuin yhtäkkiä vaan..sitäpä ei ehkä alkuun edes huomaa. Ja jos, tässä alettaisiin puhua nas-/miesihanteista niin olen täysin varma, että kummassakin osapuolessa riittäisiä niin huonoja kuin hyviäkin puolia.

      Mutta erittäin hyvää ja iloista kesää kaikille, joilla on nämä niinsanotut "jenkkakahvat" ja hyvää kesää myös niille, joilla niitä ei ole, joten eläkää juuri sellaisina kuin olette, eihän meidän miksikään muuttua tarvitse muutaman arvostelevan jätkän takia.

      Voin sanoa, että ei ne kaikki kunditkaan vaan sitä ulkokuorta kattele..ja tosiaankin, ei ole helppoa myöskään olla sellanen, jolta luut näkyy..=)

    • shine

      En oo koskaan kuullukkaan mistään jenkkakahvoista? Siis ymmärsinköhän mä nyt ihan oikein??

    • Anonyymi

      No mun mielestä jenkkakahvat johtuu baarissa kaljan juomisesta ja pizzan syömisestä. Exälläni oli semmoiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe