äläkä matki esson baarin juttuja. Sinulle jos uskallat tulla kertomaan oikeasti Lada kokemuksesi, niin hyvä. Jos olet provo mielellä liikenteessä, koita niistää nenäsi itse, tai kutsu äiti paikalle jos et itse pysty siihen. Minä itse, olen ajanut montakin Ladaa, ja montakin muuta merkkiä, kaikilla olen pärjännyt.PS. Minä en sotke politiikkaa, ja automerkkejä keskenään.
Kerro kokemuksesi
12
831
Vastaukset
- pyöreälamppuinen 1200
jouduin myymään kun en saanut ilmausroppuja auki pyöristä.Ajelin vuosikausia räppänöillä,ihan hyviä nekin kun osasi huoltaa niiden paljot viat ja hitsata ruostuvat rungot,sitten ostin 3 vuotta sitten 110 ladab,ei huolenhäivää usvaa putkeen ja menoksi.Olen ollut erittäin tyytyväinen,vaikka sitä ei nuoret kollit meinaa uskoa.Jää rahaa muuhunkin esim ulkomaan matkailuun
- Chrysler-man
etteikö ladalla olis huolenhäivää. pötypuhetta. sitä saa ruuvata ihan solkenaan. ei huonompia ajopelejä ole missään. aja se kymijokeen, saa raput uuden kodin, jos ne nyt yleensä viihtyy siinä kamalassa hajussa mikä niissä vallitsee!!!!
- kymijoelle eivätkä
Chrysler-man kirjoitti:
etteikö ladalla olis huolenhäivää. pötypuhetta. sitä saa ruuvata ihan solkenaan. ei huonompia ajopelejä ole missään. aja se kymijokeen, saa raput uuden kodin, jos ne nyt yleensä viihtyy siinä kamalassa hajussa mikä niissä vallitsee!!!!
ravot viihdy edes ladassa,siitä on pitänyt kuusaan jalostustehtaat huolen
- sitä, että
ei saa kertoa sellaisia kokemuksia, joissa Ladassa esiintyy yksikin vika. Sehän on tuomittavaa Ladan haukkumista. Luonnollisesti saa haukkua mielin määrin muita merkkejä. Sehän merkitsee vain sitä, että ladailijoilla on vahva itsetunto.
- tov.wiljami
Lada 110 ollut käytössä viidettä vuotta kestä talvet ja kilometrejä kertynyt pitkälti toistasataatuhatta kilometriä.
Luotettavan ajopelin kyydistä siinä on saanut nauttia.
Lada sen olla pitää, auton nimittäin. - valupelle
Kaksi viikkkoa vesisateessa riitti ruostuttamaan kromatut pyörännavat,ilmankos siirsivät esittely Nivan Deltassa sisään,muut esittelyautot ovat edelleen ulkona, jopao Fiatit,eivätkä ruostu.
- aapo2
lada 110 1.5 vm -2000 , ajettu 36tkm
Hyviä puolia:
- isohko maavara
- bensaa kuluu vain 6.5-7 l /100 km
- ei kuluta öljyä
- suht halvat osat.
Huonoja puolia:
- ilmastointia ei saa edes rahalla
- jarrut takapainoiset
- lähes kaikki sähkövehkeet
mm. startti,mittaristo,virtalukko,keskuslukko,laturi,sähkölasit, johtosarjat - osa näistä on vaihdettu useaan kertaan. - Hirmu peli
Joskus 90 -luvulla oma pikkuvolvoni sai minut raivon partaalle, kun siinä oli jokin käyntihäiriö. Olin yrittänyt myydä sitä jo hyvän aikaa, mutta tuloksetta. Olimme appiukon pihassa ja hänen korjatessani Volvoani siirsin äijän Ladaa, jotta olisi tilaa pakittaa Volvo tallista ulos. Istahdin ruosteiseen Ladaan. Ensiksi nenään pisti sisustuksen kumma haju, istuimella ei ollut hyvä istua, ratti kummassa asennossa kuljettajaan nähden ja konehuoneessa 1500:nen kone mekasti huomattavan äänekkäästi. Siirsin Ladan paikallensa ja sitten istahdin Volvooni. Sanoinkuvaamaton tyytyväisyyden tunne valtasi mieleni. Aah. Käynnistin Volvon, käynti oli hienostunut, ratti miellyttävän pehmeän tuntuinen kuin myös istuinkin. Shokkihoito Ladassa sai minut arvostamaan Volvoani aivan eritavalla ja lykkäämään Volvoni myyntiä, olihan se sentään oikea auto.
PS: Myöhemmin myytyäni autoni lainasin appiukon Ladaa, tuota länsimaisen auton irvikuvaa, viikon verran ja sen jälkeen päätin: En enää koskaan aja, joka saatanan tiessä olevan kohouman tai montun heittelemällä Ladalla, jollei ole aivan äärimmäinen pakko. Ei ole tarvinnut. - Vekkeli
Samara vm 88 (ostettu uutena) jätti tielle seuraavista syistä:
- vetonivel hajosi
- moottorista tuli nesteet ulos
- laturi hajosi
- polttoainemittarin neula jumitti ja näytti tankissa olevan 3/4 jäljellä vaikka se olikin tyhjä
- vilkun kytkimen varsi katkesi, poliisi ja otti kilvet pois koska vilkut ei toimineet
Muutamia muita manittavia vikoja:
- turvavyön takaisinkelaus hajosi
- ajovalojen ja takalasin pesimet hajoisivat kaikki kolme samana päivänä
- vilkun kytkimen varsi katkesi useamman kerran
Ja pikkuvikojakin oli:
- nitinää ja natinaa
- haju
- kontaktihäiriöitä sähköjohdoissa
- jarrut puolsivat
- virtalukossa kontaktihäiriöitä
Kaikki samaran viat esiintyivät onneksi jo takuu-aikana ja se oli sentään täysin uutena hankittu. Mittarissa noin 22000 km ja ikää vajaa vuosi, kun laukeava samarialainen sai lähteä. Konela puolustautui sanomalla: "Nämä nyt vaan sattuvat olemaan tällaisia. Oikeastaan ladassa kuuluukin olla vikoja."- Valehtelija
Ei uudessa Samarassa voi olla noita vikoja.
Huono
Huonompi
110- Mää vaa
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693029
Merikarvian nuoriso
taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D182848Naiselle, rakkaalle!
Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi302379Antaisitko mies minulle jonkun vinkin
Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila782306- 1481929
- 1491510
Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle
kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...1331488Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu
https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on5491425Jos et kaipaakaan minua täällä
Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.181244Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu
Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho471157