Kerro kokemuksesi

Ladasta

äläkä matki esson baarin juttuja. Sinulle jos uskallat tulla kertomaan oikeasti Lada kokemuksesi, niin hyvä. Jos olet provo mielellä liikenteessä, koita niistää nenäsi itse, tai kutsu äiti paikalle jos et itse pysty siihen. Minä itse, olen ajanut montakin Ladaa, ja montakin muuta merkkiä, kaikilla olen pärjännyt.PS. Minä en sotke politiikkaa, ja automerkkejä keskenään.

12

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöreälamppuinen 1200

      jouduin myymään kun en saanut ilmausroppuja auki pyöristä.Ajelin vuosikausia räppänöillä,ihan hyviä nekin kun osasi huoltaa niiden paljot viat ja hitsata ruostuvat rungot,sitten ostin 3 vuotta sitten 110 ladab,ei huolenhäivää usvaa putkeen ja menoksi.Olen ollut erittäin tyytyväinen,vaikka sitä ei nuoret kollit meinaa uskoa.Jää rahaa muuhunkin esim ulkomaan matkailuun

      • Chrysler-man

        etteikö ladalla olis huolenhäivää. pötypuhetta. sitä saa ruuvata ihan solkenaan. ei huonompia ajopelejä ole missään. aja se kymijokeen, saa raput uuden kodin, jos ne nyt yleensä viihtyy siinä kamalassa hajussa mikä niissä vallitsee!!!!


      • kymijoelle eivätkä
        Chrysler-man kirjoitti:

        etteikö ladalla olis huolenhäivää. pötypuhetta. sitä saa ruuvata ihan solkenaan. ei huonompia ajopelejä ole missään. aja se kymijokeen, saa raput uuden kodin, jos ne nyt yleensä viihtyy siinä kamalassa hajussa mikä niissä vallitsee!!!!

        ravot viihdy edes ladassa,siitä on pitänyt kuusaan jalostustehtaat huolen


    • sitä, että

      ei saa kertoa sellaisia kokemuksia, joissa Ladassa esiintyy yksikin vika. Sehän on tuomittavaa Ladan haukkumista. Luonnollisesti saa haukkua mielin määrin muita merkkejä. Sehän merkitsee vain sitä, että ladailijoilla on vahva itsetunto.

    • tov.wiljami

      Lada 110 ollut käytössä viidettä vuotta kestä talvet ja kilometrejä kertynyt pitkälti toistasataatuhatta kilometriä.
      Luotettavan ajopelin kyydistä siinä on saanut nauttia.
      Lada sen olla pitää, auton nimittäin.

    • valupelle

      Kaksi viikkkoa vesisateessa riitti ruostuttamaan kromatut pyörännavat,ilmankos siirsivät esittely Nivan Deltassa sisään,muut esittelyautot ovat edelleen ulkona, jopao Fiatit,eivätkä ruostu.

    • aapo2

      lada 110 1.5 vm -2000 , ajettu 36tkm
      Hyviä puolia:
      - isohko maavara
      - bensaa kuluu vain 6.5-7 l /100 km
      - ei kuluta öljyä
      - suht halvat osat.

      Huonoja puolia:
      - ilmastointia ei saa edes rahalla
      - jarrut takapainoiset
      - lähes kaikki sähkövehkeet
      mm. startti,mittaristo,virtalukko,keskuslukko,laturi,sähkölasit, johtosarjat - osa näistä on vaihdettu useaan kertaan.

    • Hirmu peli

      Joskus 90 -luvulla oma pikkuvolvoni sai minut raivon partaalle, kun siinä oli jokin käyntihäiriö. Olin yrittänyt myydä sitä jo hyvän aikaa, mutta tuloksetta. Olimme appiukon pihassa ja hänen korjatessani Volvoani siirsin äijän Ladaa, jotta olisi tilaa pakittaa Volvo tallista ulos. Istahdin ruosteiseen Ladaan. Ensiksi nenään pisti sisustuksen kumma haju, istuimella ei ollut hyvä istua, ratti kummassa asennossa kuljettajaan nähden ja konehuoneessa 1500:nen kone mekasti huomattavan äänekkäästi. Siirsin Ladan paikallensa ja sitten istahdin Volvooni. Sanoinkuvaamaton tyytyväisyyden tunne valtasi mieleni. Aah. Käynnistin Volvon, käynti oli hienostunut, ratti miellyttävän pehmeän tuntuinen kuin myös istuinkin. Shokkihoito Ladassa sai minut arvostamaan Volvoani aivan eritavalla ja lykkäämään Volvoni myyntiä, olihan se sentään oikea auto.

      PS: Myöhemmin myytyäni autoni lainasin appiukon Ladaa, tuota länsimaisen auton irvikuvaa, viikon verran ja sen jälkeen päätin: En enää koskaan aja, joka saatanan tiessä olevan kohouman tai montun heittelemällä Ladalla, jollei ole aivan äärimmäinen pakko. Ei ole tarvinnut.

    • Vekkeli

      Samara vm 88 (ostettu uutena) jätti tielle seuraavista syistä:
      - vetonivel hajosi
      - moottorista tuli nesteet ulos
      - laturi hajosi
      - polttoainemittarin neula jumitti ja näytti tankissa olevan 3/4 jäljellä vaikka se olikin tyhjä
      - vilkun kytkimen varsi katkesi, poliisi ja otti kilvet pois koska vilkut ei toimineet

      Muutamia muita manittavia vikoja:
      - turvavyön takaisinkelaus hajosi
      - ajovalojen ja takalasin pesimet hajoisivat kaikki kolme samana päivänä
      - vilkun kytkimen varsi katkesi useamman kerran

      Ja pikkuvikojakin oli:
      - nitinää ja natinaa
      - haju
      - kontaktihäiriöitä sähköjohdoissa
      - jarrut puolsivat
      - virtalukossa kontaktihäiriöitä


      Kaikki samaran viat esiintyivät onneksi jo takuu-aikana ja se oli sentään täysin uutena hankittu. Mittarissa noin 22000 km ja ikää vajaa vuosi, kun laukeava samarialainen sai lähteä. Konela puolustautui sanomalla: "Nämä nyt vaan sattuvat olemaan tällaisia. Oikeastaan ladassa kuuluukin olla vikoja."

      • Valehtelija

        Ei uudessa Samarassa voi olla noita vikoja.


    • Huono
      Huonompi
      110

      • Mää vaa

        Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3029
    2. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      18
      2848
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      30
      2379
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      78
      2306
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1929
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1510
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1488
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      549
      1425
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1244
    10. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      47
      1157
    Aihe