rapunainen+oinasmies tulevaisuut vai ei

Nimetön

Kuinkahan on kun tuntuu että tuo oinas mies on aivan liian tunteellinen ja riippuvainen kumppani mulle..........rapu-nainen

4

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Oon rapunainen ja mieheni oinas. Aluksi kaikki oli ihanaa, tuntui siltä et olin löytänyt elämäni miehen. Sitten selvisi, ettei tää tyyppi ollutkaan sitä uskollisinta sorttia ja pistin väkit poikki. Sitten hän tuli takaisin ja vannoi et olen ainoa nainen jota hän rakastaa. Olin hullu kun uskoin. Uusia tuli ja meni, enkä hölmö rakkaudesta sokaistunein silmin pystynyt jättämään. Jäin raskaaksi, eikä isä kännissä,ties missä...tullut mukaan synnytykseen. Veljeltään sai kuulla poika lapsestaan ,kun vaivautui avaamaan puhelimen.
      Yhä ollaan yhdessä, vaik nytkin täs itken ja mietin eroa...Ei minkäänlaista kommunikointi kykyä. Minussa aina kaikki vika. En muuta haluis kuin läheisyyttä ja et voitais jutella. Mulle ei vaan oo aikaa, kaikki muu menee edelle.
      En pysty sanomaan sopiiko oinasmies sulle. Horoskooppien mukaan ei sovi, mut en tiedä onko niihin uskominen. Luulenpa enemminkin, et mun mieheni on narsisti ja se onkin jo ihan eri juttu....

    • Ikuinen romantikko

      Onnea tarvitsette roppakaupalla. Itse tutustuin oinas-mieheen vuosi sitten. Rakastuin ihan kunnolla ja niin sanoo hänkin samaa, mutta kun joskus tuntuu etten tunne miestä lainkaan. Meilläkin on vähän kuin on-off-suhde. Riidellään ja rakastetaan vuoron perään. Sanotaan ettei oinaan ja ravun suhde toimi ja ettei se ole kestävää. Voi olla, mutta mistä tahansa suhteesta voi sanoa samaa. Onhan kaksi eri persoonaa soluttautumassa yhteen. Kärsivällisyyttä. Kyllä oinas-mies on kuitenkin ihana.

    • Raputustus

      miten nyt ottaa... Tunnen monta oinasmiestä ja löytyy monia erilaisia persoonia.

      Mut se oinas josta piän on aika naistenmies..
      tuntuu että naiset pyörii sen ympärillä koko ajan.
      kerroinpa tälle tunteet ja se sano et se tykkee kans mut eip yhdessä olla. Miksi hemmet*ssä se sit sano sen? olo tuntuu huijatulta :/ pidän tästä henkilöstä niiiiin paljon.

    • u never know

      Mulla aivan sama tunne, kohta puolisen vuotta seurustellu oinasmiehen kanssa ja tuntuu, että se kiintyy minuun päivä päivältä enempi vaikka ei usein tule nähtyäkään! Se liika kiintyminen tappaa taas minun rakkauden kasvun sanoisin. - rapuN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe