rapunainen+oinasmies tulevaisuut vai ei

Nimetön

Kuinkahan on kun tuntuu että tuo oinas mies on aivan liian tunteellinen ja riippuvainen kumppani mulle..........rapu-nainen

4

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Oon rapunainen ja mieheni oinas. Aluksi kaikki oli ihanaa, tuntui siltä et olin löytänyt elämäni miehen. Sitten selvisi, ettei tää tyyppi ollutkaan sitä uskollisinta sorttia ja pistin väkit poikki. Sitten hän tuli takaisin ja vannoi et olen ainoa nainen jota hän rakastaa. Olin hullu kun uskoin. Uusia tuli ja meni, enkä hölmö rakkaudesta sokaistunein silmin pystynyt jättämään. Jäin raskaaksi, eikä isä kännissä,ties missä...tullut mukaan synnytykseen. Veljeltään sai kuulla poika lapsestaan ,kun vaivautui avaamaan puhelimen.
      Yhä ollaan yhdessä, vaik nytkin täs itken ja mietin eroa...Ei minkäänlaista kommunikointi kykyä. Minussa aina kaikki vika. En muuta haluis kuin läheisyyttä ja et voitais jutella. Mulle ei vaan oo aikaa, kaikki muu menee edelle.
      En pysty sanomaan sopiiko oinasmies sulle. Horoskooppien mukaan ei sovi, mut en tiedä onko niihin uskominen. Luulenpa enemminkin, et mun mieheni on narsisti ja se onkin jo ihan eri juttu....

• Ikuinen romantikko

Onnea tarvitsette roppakaupalla. Itse tutustuin oinas-mieheen vuosi sitten. Rakastuin ihan kunnolla ja niin sanoo hänkin samaa, mutta kun joskus tuntuu etten tunne miestä lainkaan. Meilläkin on vähän kuin on-off-suhde. Riidellään ja rakastetaan vuoron perään. Sanotaan ettei oinaan ja ravun suhde toimi ja ettei se ole kestävää. Voi olla, mutta mistä tahansa suhteesta voi sanoa samaa. Onhan kaksi eri persoonaa soluttautumassa yhteen. Kärsivällisyyttä. Kyllä oinas-mies on kuitenkin ihana.

• Raputustus

miten nyt ottaa... Tunnen monta oinasmiestä ja löytyy monia erilaisia persoonia.

Mut se oinas josta piän on aika naistenmies..
      tuntuu että naiset pyörii sen ympärillä koko ajan.
      kerroinpa tälle tunteet ja se sano et se tykkee kans mut eip yhdessä olla. Miksi hemmet*ssä se sit sano sen? olo tuntuu huijatulta :/ pidän tästä henkilöstä niiiiin paljon.

• u never know

Mulla aivan sama tunne, kohta puolisen vuotta seurustellu oinasmiehen kanssa ja tuntuu, että se kiintyy minuun päivä päivältä enempi vaikka ei usein tule nähtyäkään! Se liika kiintyminen tappaa taas minun rakkauden kasvun sanoisin. - rapuN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin ajattelit

Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1618
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe