Olemme menossa ystäviemme häihin. Kutsukortissa lukee "mahdolliset lahjat toivomme rahana. lahjatili: .."
Olen jo ehtinyt ostaa heille pienen kivan lahjan. Ajattelimme tämän lisäksi antaa rahaa sellaisen 20-30e. vähintään.
Mitä mieltä olette, eihän kukaan voisi pahastua, vaikka pelkkää rahaa emme antaisikaan lahjaksi? Eikös tuo ollut toive, vaikka erittäin selkeä sellainen, ei "käsky"?
Siksi vain ajattelin varmistaa mitä mieltä muut ovat, ja mikä on yleinen mielipide ja käytäntö, kun mies sanoi että jos sitten annetaan vain rahaa, mutta kun olen jo heitä ajatellen ostanut sen pienen lahjan.. :) ei sitten viitsisi jättää antamattakaan! (kaunis leivontaohjekirja, sellaisia harvinaisempia, ylellisiä herkkujen ohjeita, sekä romanttinen pieni kori jossa on tuoksuvia tuikkuja, oikein tyylikkäät)
Kiitos kaikille jotka vastaavat!
Onko ok??
3
1006
Vastaukset
- toinen rouva
tee juuri niin kuin olit ajatellut. Varmasti ilahtuvat lahjastanne, onhan se juuri heitä ajatellen hankittu.
- tuore rouva
ihan ok vaikka veisitkin vain pelkän ostamasi lahjan.Meillä häissä oli toivomuksena, että jos halutaan jotenkin muistaa niin laitettaisiin rahaa lahjatilillemme. Hyvä ystäväni ilmoitti, että on jo aikoja sitten päättänyt mitä meille häälahjaksi hommaa, joten ei laita rahaa ja sanoin hänelle ettei tietenkään tarvitse laittaa.Saimme häneltä ihanan itse tehdyn taulun,jossa oli hääpärin kuva ja meidän nimemme ja hääpäivämäärä ja olimme lahjasta todella ihastuneita. Myös sisarukseni ja vanhempani hommasivat meille lahjan eikä laittaneet rahaa ja siihenkin lahjaan olimme erittäin tyytyväisiä.Joitakin muita lahjoja saimme. Meille pääasia oli, että kaikki läheisimmät olivat kanssamme viettämässä meidän päiväämme ei se muistivatko he meitä lahjalla tai rahalla. Mielestäni jo pelkkä hankkimasi lahja riittää ettei sinun tarvitse enää rahaa laittaa. Eihän se raha voi olla pääasia....
- rouva i
kiitos vastauksista! itse haluamme sen pienen lahjamme lisäksi antaa vielä vähän rahaakin :) Vaikka se lahjakin jo riittäisi. Onhan se kuitenkin häälahja heille.
Hauskaa talvenodotusta kaikille, sekä häidensuunnittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2303009Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1952637Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1121253Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411208- 701108
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2971105Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3711082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211005Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22818