Muhammedko muka profeetta?

uusi-luomus

Mikä teki Muhammedista profeetan? kuullut olen väitteen "koska koraani tuli enkeli Gabrielilta hänelle suoraan". tuliko? toisekseen on todisteita siitä että muhammed osasi kyllä lukea,joten hänen lukutaidottomuus on pötyä! hän teki asiakirjoja ja kauppakirjoja,joten totta helkutissa hän osasi silloin lukea! eli koraani ei siis ole välttämättä suoraa textiä enkeliltä!
Mikä siis tekee hänestä profeetan? Raamattu sanoo"paljon tulee VÄÄRIÄ PROFEETTOJA". mites jos muhammed oli siis väärä profeetta?

19

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etyjtyjtyytj

      Asiasta on vain yhden miehen sana ja todistus: Mohamedin. Ehkei kannattaisi uskoa ihan mitä sattuu nyt kuitenkaan.

      Vaikka miljoona kärpästä...ja sitä rataa.

      • tunnette heidät,

        sanoo Raamattu.
        Olisiko Jumala valinnut profeetaksi henkilöä,
        joka ryösti karavaaneja, piti 14 vaimoa, varasti
        ottopoikansa vaimon itselleen, nai 9-vuotiasta,
        tappoi omin käsin 800 juutalaista jne jne ??

        Kysyn vaan?


      • uusi-luomus
        tunnette heidät, kirjoitti:

        sanoo Raamattu.
        Olisiko Jumala valinnut profeetaksi henkilöä,
        joka ryösti karavaaneja, piti 14 vaimoa, varasti
        ottopoikansa vaimon itselleen, nai 9-vuotiasta,
        tappoi omin käsin 800 juutalaista jne jne ??

        Kysyn vaan?

        no niin tulihan sieltä asiaa. haluan muiltakin mielipiteitä ja todisteita että muhammed oli VÄÄRÄ profeetta,valeprofeetta!


      • väärä profeett.
        tunnette heidät, kirjoitti:

        sanoo Raamattu.
        Olisiko Jumala valinnut profeetaksi henkilöä,
        joka ryösti karavaaneja, piti 14 vaimoa, varasti
        ottopoikansa vaimon itselleen, nai 9-vuotiasta,
        tappoi omin käsin 800 juutalaista jne jne ??

        Kysyn vaan?

        Jumalan ajatuksia. Jumala tietää ihmisten ajatukset.


    • mistä

      moisia todisteita lukutaidosta olet saanut?

      • uusi-luomus

        Itse Profeetta Muhammedin elämäkerta-kirja:hän hoiti Khadija-lesken liiketoimia,solmi useita sopimuksia ja kauppakirjoja jemenin ja syyrian kauppiaiden kanssa. osasi siis kirjoittaa.
        Muhammed luki Raamattua ennen enkeli Gabrielin ilmestymistä,Yassar Al-Nusranin kanssa.huom:luki siis!
        ja muut todisteet:erittäin luotettavat elämäkerrat:Al Seera Al-Halabija,Al-Tabakaat Al-kubra,ja Seraat Ibn Hisham!
        monet luotettavat perimätiedot sanoo selvästi myös:Muhammed joi itse viiniä,ja kehotti seuralaisiaan laimentamaan sitä jos oli liian vahvaa.joi siis niinkuin jeesuskin,ei humaltuakseen. Muhammed piti silmäpeliä nnäiden perimätietojen perusteella YSTÄVIENSÄ VAIMOJEN KANSSA ja nai heidät jos halusi.yks jonka varasti ystävältään Zaid-nimiseltä kasvattipojaltaan oli Zainab! tosi törkeetä! ei sellainen henkilö todellakaan voi olla profeetta! todisteita löytyy pitkä litania!


      • ystävä hyvä
        uusi-luomus kirjoitti:

        Itse Profeetta Muhammedin elämäkerta-kirja:hän hoiti Khadija-lesken liiketoimia,solmi useita sopimuksia ja kauppakirjoja jemenin ja syyrian kauppiaiden kanssa. osasi siis kirjoittaa.
        Muhammed luki Raamattua ennen enkeli Gabrielin ilmestymistä,Yassar Al-Nusranin kanssa.huom:luki siis!
        ja muut todisteet:erittäin luotettavat elämäkerrat:Al Seera Al-Halabija,Al-Tabakaat Al-kubra,ja Seraat Ibn Hisham!
        monet luotettavat perimätiedot sanoo selvästi myös:Muhammed joi itse viiniä,ja kehotti seuralaisiaan laimentamaan sitä jos oli liian vahvaa.joi siis niinkuin jeesuskin,ei humaltuakseen. Muhammed piti silmäpeliä nnäiden perimätietojen perusteella YSTÄVIENSÄ VAIMOJEN KANSSA ja nai heidät jos halusi.yks jonka varasti ystävältään Zaid-nimiseltä kasvattipojaltaan oli Zainab! tosi törkeetä! ei sellainen henkilö todellakaan voi olla profeetta! todisteita löytyy pitkä litania!

        ole todisteita. Sopimuksia ei aina solmita kirjalliseti. Näytä minulle tarkat kohdat ja ko. kertmusten luokitukset ja asiayhteydet. Jonkun kanssa yhdessä lukemisen olevan huono todiste jonkun lukutaidolle... Minäkin luen 5-vuotiaan lapseni kanssa kirjoja...

        Mites olet entisenä muslimina päässyt unohtamaan Profeetan SAWS hyvät ominaisuudet?

        Sinä tai ystäväsi olette pahasti sotkeutuneet polemiikkien verkkoon. Jokaiseen answering-islamin kaltaisen sivuston kirjoitukseen löytyy vastine muslimeilta. Voinemme myös tuoda sinulle samanlaisia juttuja Raamatusta, mitäs siihen sanot? Raamattu on kristityille kokonaan jumalan sanaa, ei siis ole edes tarkistettu vahvuuuksia, mites sitten kun siellä Profeetat harjoittaa insestiä jne. eikä voida edes sanoa, että ko. kohta olisi väärinymmärretty? Myös väkivaltaa ja muuta löytyy tarpeeksi, käydäänkö kaikki nekin läpi, vai miten on?


      • uusi-luomus
        ystävä hyvä kirjoitti:

        ole todisteita. Sopimuksia ei aina solmita kirjalliseti. Näytä minulle tarkat kohdat ja ko. kertmusten luokitukset ja asiayhteydet. Jonkun kanssa yhdessä lukemisen olevan huono todiste jonkun lukutaidolle... Minäkin luen 5-vuotiaan lapseni kanssa kirjoja...

        Mites olet entisenä muslimina päässyt unohtamaan Profeetan SAWS hyvät ominaisuudet?

        Sinä tai ystäväsi olette pahasti sotkeutuneet polemiikkien verkkoon. Jokaiseen answering-islamin kaltaisen sivuston kirjoitukseen löytyy vastine muslimeilta. Voinemme myös tuoda sinulle samanlaisia juttuja Raamatusta, mitäs siihen sanot? Raamattu on kristityille kokonaan jumalan sanaa, ei siis ole edes tarkistettu vahvuuuksia, mites sitten kun siellä Profeetat harjoittaa insestiä jne. eikä voida edes sanoa, että ko. kohta olisi väärinymmärretty? Myös väkivaltaa ja muuta löytyy tarpeeksi, käydäänkö kaikki nekin läpi, vai miten on?

        voit tonkia Raamatusta niitä kohtia mitä tarkoitit. mitä sitten vaikka se ja se profeetta teki sitä ja sitä! kaikki sellaset kohdat satut löytämään vanhasta testamentistä,ja me elämme uuden testamentin mukaan,eli ajassa jKr! ei mitään väliä mitä muut teki,si´llä kaiken a ja ö Jeesus ei tehnyt ja harjoittanut sellaista irstautta kuin muhammed. ei tehnyt synnin syntiä! Jeesus oli virheetön,kuten koraanikin sanoo! ja mitähän hyvää muhammed teki? ei ainkaan läheskään mitään yhtä suurta kuin Jeesus! koraanikin myöntää että VAIN JUMALA HERÄTTÄÄ KUOLLEITA YM...eli Jeesus teki niin,silloin Jeesus on yhtä Jumalan kanssa! ei voi väärin ymmärtää tälläistä suomen selkokielellä olevaa textiä. Jumala herättää kuolleet;Jeesus teki niin,Jeesus on siis itse HERRA!Hallelujah!AMEN!


      • leimattaisi valehtelijaksi,
        ystävä hyvä kirjoitti:

        ole todisteita. Sopimuksia ei aina solmita kirjalliseti. Näytä minulle tarkat kohdat ja ko. kertmusten luokitukset ja asiayhteydet. Jonkun kanssa yhdessä lukemisen olevan huono todiste jonkun lukutaidolle... Minäkin luen 5-vuotiaan lapseni kanssa kirjoja...

        Mites olet entisenä muslimina päässyt unohtamaan Profeetan SAWS hyvät ominaisuudet?

        Sinä tai ystäväsi olette pahasti sotkeutuneet polemiikkien verkkoon. Jokaiseen answering-islamin kaltaisen sivuston kirjoitukseen löytyy vastine muslimeilta. Voinemme myös tuoda sinulle samanlaisia juttuja Raamatusta, mitäs siihen sanot? Raamattu on kristityille kokonaan jumalan sanaa, ei siis ole edes tarkistettu vahvuuuksia, mites sitten kun siellä Profeetat harjoittaa insestiä jne. eikä voida edes sanoa, että ko. kohta olisi väärinymmärretty? Myös väkivaltaa ja muuta löytyy tarpeeksi, käydäänkö kaikki nekin läpi, vai miten on?

        niin sano KUKA PROFEETTA harrasti insestiä?

        Ellet pysty todistamaan väitettäsi, olet valehtelija!


      • uusi-luomus kirjoitti:

        voit tonkia Raamatusta niitä kohtia mitä tarkoitit. mitä sitten vaikka se ja se profeetta teki sitä ja sitä! kaikki sellaset kohdat satut löytämään vanhasta testamentistä,ja me elämme uuden testamentin mukaan,eli ajassa jKr! ei mitään väliä mitä muut teki,si´llä kaiken a ja ö Jeesus ei tehnyt ja harjoittanut sellaista irstautta kuin muhammed. ei tehnyt synnin syntiä! Jeesus oli virheetön,kuten koraanikin sanoo! ja mitähän hyvää muhammed teki? ei ainkaan läheskään mitään yhtä suurta kuin Jeesus! koraanikin myöntää että VAIN JUMALA HERÄTTÄÄ KUOLLEITA YM...eli Jeesus teki niin,silloin Jeesus on yhtä Jumalan kanssa! ei voi väärin ymmärtää tälläistä suomen selkokielellä olevaa textiä. Jumala herättää kuolleet;Jeesus teki niin,Jeesus on siis itse HERRA!Hallelujah!AMEN!

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
        Mat.5:17-18


      • Raamattua
        karvapää kirjoitti:

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
        Mat.5:17-18

        Jeesus täytti lain. Meidän ei tarvitse sitä enää
        noudattaa. Laki annettiin VAIN juutalaisille.
        Hebr 7:18
        "Täten kyllä entinen säädös kumotaan, koska se on voimaton ja hyödytön."


      • Raamattua kirjoitti:

        Jeesus täytti lain. Meidän ei tarvitse sitä enää
        noudattaa. Laki annettiin VAIN juutalaisille.
        Hebr 7:18
        "Täten kyllä entinen säädös kumotaan, koska se on voimaton ja hyödytön."

        että Jeesus puhui palturia.


      • valhetta, koska
        ystävä hyvä kirjoitti:

        ole todisteita. Sopimuksia ei aina solmita kirjalliseti. Näytä minulle tarkat kohdat ja ko. kertmusten luokitukset ja asiayhteydet. Jonkun kanssa yhdessä lukemisen olevan huono todiste jonkun lukutaidolle... Minäkin luen 5-vuotiaan lapseni kanssa kirjoja...

        Mites olet entisenä muslimina päässyt unohtamaan Profeetan SAWS hyvät ominaisuudet?

        Sinä tai ystäväsi olette pahasti sotkeutuneet polemiikkien verkkoon. Jokaiseen answering-islamin kaltaisen sivuston kirjoitukseen löytyy vastine muslimeilta. Voinemme myös tuoda sinulle samanlaisia juttuja Raamatusta, mitäs siihen sanot? Raamattu on kristityille kokonaan jumalan sanaa, ei siis ole edes tarkistettu vahvuuuksia, mites sitten kun siellä Profeetat harjoittaa insestiä jne. eikä voida edes sanoa, että ko. kohta olisi väärinymmärretty? Myös väkivaltaa ja muuta löytyy tarpeeksi, käydäänkö kaikki nekin läpi, vai miten on?

        et pystynyt näyttämmän väitettäsi todeksi!


      • luepa
        uusi-luomus kirjoitti:

        voit tonkia Raamatusta niitä kohtia mitä tarkoitit. mitä sitten vaikka se ja se profeetta teki sitä ja sitä! kaikki sellaset kohdat satut löytämään vanhasta testamentistä,ja me elämme uuden testamentin mukaan,eli ajassa jKr! ei mitään väliä mitä muut teki,si´llä kaiken a ja ö Jeesus ei tehnyt ja harjoittanut sellaista irstautta kuin muhammed. ei tehnyt synnin syntiä! Jeesus oli virheetön,kuten koraanikin sanoo! ja mitähän hyvää muhammed teki? ei ainkaan läheskään mitään yhtä suurta kuin Jeesus! koraanikin myöntää että VAIN JUMALA HERÄTTÄÄ KUOLLEITA YM...eli Jeesus teki niin,silloin Jeesus on yhtä Jumalan kanssa! ei voi väärin ymmärtää tälläistä suomen selkokielellä olevaa textiä. Jumala herättää kuolleet;Jeesus teki niin,Jeesus on siis itse HERRA!Hallelujah!AMEN!

        1. Moos. 19:31 ja siitä eteenpäin... Et voi olla kristitty jos et usko vt:n olevan jumalan sanaa...


      • uusi-luomus
        luepa kirjoitti:

        1. Moos. 19:31 ja siitä eteenpäin... Et voi olla kristitty jos et usko vt:n olevan jumalan sanaa...

        kuka on sanonut etten usko vt:iin? tottakai uskon joka sanan ja pilkun!!! nyt eletään jKr.aikaa ja Jeesus täytti lain,emme siis ole lain alaisia enää! Jeesus ei tullut muuttamaan mitään,mutta tuli täyttämään kaiken ja siksi myös ennen henkensä antamista Hän sanoi ristillä"SE ON TÄYTETTY". lukisit hieman tarkrmpaa mitä kirjoitan. uskon sekä ut ja vt tietenkin! ja ei ole mitään väliä mitä kukin profeetta teki...sillä JEESUS oli täydellinen ja ei tehnyt ensimmäistäkään syntiä! te sen sijaan harjoitatte henkilöpalvontaa,"Rakasta profeettaa(muhammedia)yli kaiken" olen lukenut islamin kirjoista!me ei palvota mitään pelkkiä profeettoja kuten moosesta,nooaa,aabrahamia...saati muhammedia,VAAN ELÄVÄÄ JUMALAA, Jeesus Kristusta ja PYhä Henki on aina läsnä,ei tarvi rukoilla seinää ja kumartaa sitä,saati mitään rukoussuuntia! Sillä Jumala on kaikkialla,ei tarvita suuntia! Jeesus oli synnitön! sitä puoltaa jopa koraanikin! ei ollut kukaan muu Jeesuksen veroinen tahi tehnyt sellaisia ihmetekoja! ja kuten sanoin ->koraani->vain Jumala herättää kuolleita. niitä hommia teki Jeesus. jeesus on yhtä Jumalan kanssa. Amen!!!


    • profeetasta

      joka raiskasi 9-vuotiaan lapsen. Väärä vai oikea?

      • mahtaa olla

        Sinun raiskauksen määritelmä?


      • Kujkeli
        mahtaa olla kirjoitti:

        Sinun raiskauksen määritelmä?

        pikkutytön pieneen reikään tunkeutuminen maailman suurimmalla vehkeellä.

        Narrated Qatada:
        Anas bin Malik said, "The Prophet used to visit all his wives in a round, during the day and night and they were eleven in number." I asked Anas, "Had the Prophet the strength for it?" Anas replied, "We used to say that the Prophet was given the strength of thirty (men)." And Sa'id said on the authority of Qatada that Anas had told him about nine wives only (not eleven). (Sahih al-Bukhari, Volume 1, Book 5, Number 268)


    • Muslimi tyttö

      Muhamed Oli viimeinen profeetta eikä toista tule ja hän ei voinut olla mikään väärä profeetta. Kai sitä uskoo kaikkia kuin 4v lapsi.Elämällä on tarkoitus ja ihmisä on tuotu tänne maailmaan syystä ei vaan elämään tämän elämän vaan tekemään myös työtä siihen tulevaankin elämään joka alkaa kun maaailma lopppuu ja työmiopäivä tapahtuu silloin ihmisä jaetaan sen mukaan onko ollu uskovainen jumalle ja onko uskonnut jumalan antamansa ohjeensa . Se nähää sillo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe