.. oli sanoinkuvaamattoman janna kokemus! baarissa han minut bongasi ja paadyimme juttelemaan lahes nelja tuntia, aivan kaikesta, aivan kun olisi jutellut peilikuvalleen tavallaan, mies ymmarsi minua niinkuin kukaan ei ole koskaan ymmartanyt! todellakin tuntui kun sielunkumppaniin olisi tormannyt, mahtava tunne. samalla tuntui ettei varsinaista kemiaa valillamme ollut, mies kuitenkin halusi pussailla lopuksi. ne paivat minka valissa ei nahty ennen seuraavaa kertaa tuntui raastavalta-odotin koko ajan nakemistamme, halusin pian olla taman henkilon seurassa joka ymmartaa minua ennenkuin edes itse teidan mita ajattelen. kun nahtiin han kertoi miettivansa ihan samaa! koskaan ennen en ole tavannut miesta joka ymmartaa minua noin. kuitenkin kun oltiin ekoilla varsinaisilla treffeilla tuntui ettei meilla loppujen lopuksi ollut niin paljon juteltavaa-tavallaan kylla, tavallaan tuntui etta ollaan ehka niin samanlaisia ettei sanoja tarvita (?) mutta sita kemiaa en edelleenkaan loytanyt, sielunveljeytta kylla.
onko tama mies nyt sitten vain kaveriainesta? pystyttiin olemaan pitkiakin hetkia vain hiljaa makoillen eika tunnelma missaan nimessa ollut vaivautunut vaan rento. tuntuisi hassulta "paastaa" tuollainen mies menemaan mutta hassulta tuntuu myos miksi mulla ei tunnu olevan tunteita siihen???
muita kokemuksia neitsytsuhteista?
tapasin neitsytmiehen..
14.9
1
900
Vastaukset
- henkisesti riippuvainen
Ota pikaisesti yhteyttä Neitsyen uhrien tukiyhdistykseen!
Neitsymies pitää sinua pauloissaan ja lopulta riuduttaa sinut henkisesti tyhjäksi. Tiedät, että sinun pitäisi paeta, suorastaan juosta, mutta et pysty. Olet suhteessa pelkästään antavana osapuolena. Ei sen niin kuulu olla, neitsymiehen kanssa ei vain ole muuta vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892