tuhoon tuomittu

klorion

jousimies(mies) ja neitsyt nainen.tuntuu että olen löytänyt naisen joka tosiaa tajuu ja ymmärtää mua ja on kehunu erittäin hyväksi keskusteliaksi minua.mutta kannattaako rakentaa mitää vakavaa?! huonoja kokemuksia on ja kaikki rapu naisista kokemuksia.

21

3239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimiehiin aina

      Olen aina, AINA rakastunut jousimiehiin. Heissä on jotain vetovoimaa mielestäni. Kolmas kierroksessa, sovitaan tosi hyvin yhteen. Kysyttyäni horoskooppimerkkeja tulee vastaus "jousimies" ja mä ajattelen itsekseni että "taas".

      Jousimies ja neitsyt sopii hyvin yhteen, tietty, se riippuu henkilöistä ja persoonista, arvomaailmoista jne... paljon juttuja. Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa että jouskarin kanssa ollaa oltu hyvässä suhteessa aina. Onnea matkaan!

      Terv. Neitsytnainen

    • pettynyt jousimieheen

      Seurustelin 1.5 vuotta jousimies miehen kanssa. Niin kauan kun minä ymmärsin häntä ja hänen menojaan juttu toimi. Jousimies mies oli kova pettämään. Itse ei ottanut mitään vastuuta suhteestamme. Äärettönän mustasukkainen. Ei toiminut minulla tuo jousimies neitsyt suhde. Nyt en halua olla missään tekemisissä koko tyypin kanssa. No ihmiset on erilaisia joten teillä voi toimiakin. Tunnen muuten muutamia jousimies miehiä ja kaikki pettää tyttö ystäviään. Mistähän sellainen johtuu???

    • ei sovi minkään

      merkin kanssa yhteen......viihdyt parhaiten siellä omassa valheellisessa maailmassasi....ja naisen voit korvata ihan sillä omalla pikku kätöselläsi....

      • klorion

        sul taitaa olla aika pahoja ongelmia ittes kanssa


      • tuokin on
        klorion kirjoitti:

        sul taitaa olla aika pahoja ongelmia ittes kanssa

        yksi näkökanta ja aika helppo valinta. Pystyisitkö johonkin älykkäämpään?


      • klorion
        tuokin on kirjoitti:

        yksi näkökanta ja aika helppo valinta. Pystyisitkö johonkin älykkäämpään?

        kylläpä säälittää noi loukatut ja katkerat ihmiset. mut jos ootte niin älykkäitä niin kortteja pöytään vaan. ja toivon sullekki vaa kaikkee hyvää ei pidä ottaa itteesä niin helposti!


      • toivottavasti
        klorion kirjoitti:

        kylläpä säälittää noi loukatut ja katkerat ihmiset. mut jos ootte niin älykkäitä niin kortteja pöytään vaan. ja toivon sullekki vaa kaikkee hyvää ei pidä ottaa itteesä niin helposti!

        No kortteja on jo pöydällä. Ei ole kysymys siitä ettenkö olisi jo löytänyt uutta...no tämä on oinas, että tais löytyy vieläkin mahdottomampi. Tsiikataan...

        Älä turhaan muo ala säälimään.

        Rakkautta sinunkin elämääsi.

        T. Helposti itseensä otava neitsyt


      • klorion
        toivottavasti kirjoitti:

        No kortteja on jo pöydällä. Ei ole kysymys siitä ettenkö olisi jo löytänyt uutta...no tämä on oinas, että tais löytyy vieläkin mahdottomampi. Tsiikataan...

        Älä turhaan muo ala säälimään.

        Rakkautta sinunkin elämääsi.

        T. Helposti itseensä otava neitsyt

        on itsellänikin jellonan kanssa sutinaa mut saa nähä! mutta se sit tästä aiheesta ;)


      • neitsyt nainen
        klorion kirjoitti:

        on itsellänikin jellonan kanssa sutinaa mut saa nähä! mutta se sit tästä aiheesta ;)

        nyt on. Vai jätitkö näitten keskustelujen jälkeen?? Avauksessasi puhuit aika paljon itsestäsi. Mitäs mieltä olit siitä neitsykästä?

        T.Edellinen


      • klorion
        neitsyt nainen kirjoitti:

        nyt on. Vai jätitkö näitten keskustelujen jälkeen?? Avauksessasi puhuit aika paljon itsestäsi. Mitäs mieltä olit siitä neitsykästä?

        T.Edellinen

        todella mahtava nainen. mutta sillä sytty rakkaus jonkin ex miehensä kanssa mutta ollaan kavereita vielä ja toivon että syvälliset keskustelut voisi vielä jatkua surettaa tietty kun kolahti niin hyvin yhteen ainakin mun osalta! mutta elämän pitää jatkua:)


      • :))
        klorion kirjoitti:

        todella mahtava nainen. mutta sillä sytty rakkaus jonkin ex miehensä kanssa mutta ollaan kavereita vielä ja toivon että syvälliset keskustelut voisi vielä jatkua surettaa tietty kun kolahti niin hyvin yhteen ainakin mun osalta! mutta elämän pitää jatkua:)

        Ehkä teillä vielä onnistuu. Exsän kanssa ei välttämättä enää oo samanlaista.


      • klorion
        :)) kirjoitti:

        Ehkä teillä vielä onnistuu. Exsän kanssa ei välttämättä enää oo samanlaista.

        olen sen tyylinen että jos kerran sytyn niin en enää toistakertaa niin helposti.mutta kaveri voin olla .mutta hyvää syksyä kaikille!


      • :))
        klorion kirjoitti:

        olen sen tyylinen että jos kerran sytyn niin en enää toistakertaa niin helposti.mutta kaveri voin olla .mutta hyvää syksyä kaikille!

        En tiedä miten kiihkeetä teillä oli sen neitsyt naisen kanssa. Mutta miinuun ainakin ovat entiset poikaystäväni ottaneet yhteyttä monien vuosienkin jäleeen ja halunneet alkaa seurustelemaan uudelleen. Tämä tapahtuu yleensä keväällä.

        Me neitsyet jäädään ikuisesti mieleen :D


      • klorion
        :)) kirjoitti:

        En tiedä miten kiihkeetä teillä oli sen neitsyt naisen kanssa. Mutta miinuun ainakin ovat entiset poikaystäväni ottaneet yhteyttä monien vuosienkin jäleeen ja halunneet alkaa seurustelemaan uudelleen. Tämä tapahtuu yleensä keväällä.

        Me neitsyet jäädään ikuisesti mieleen :D

        te neitsyet jäätte kyllä mieleen etenkin se syvyys mitä koin tässä mun tapauksessa.kosketti syvälle ja tosiaan muutenkin kun viina on pois kuvioista niin löytäny itestäkin jotain ihan uusia juttuja.mutta kuten sanoit ei koskaan kannata sanoa ei ikinä tai jotai sinne päin:)


    • menty

      yhdessä jouskarimiehen kanssa. Hyvin älyllinen suhde ja seksielämä hienoa. Molemmat itsenäisiä ihmisiä. Terv. Neitsytnainen

      • monta

        kertaa jouskarimiehesi on suo pettänyt, antanut tyhjiä lupauksia, valehdellut, rakentanut pilvilinnoja, joilla ei ole ollut todellisen elämän kanssa mitään tekemistä ja tehnyt ulkomaanmatkoja maaten soffalla, koska ei koskaan ole ollut varaa tehdä yhtään mitään...??


      • menty
        monta kirjoitti:

        kertaa jouskarimiehesi on suo pettänyt, antanut tyhjiä lupauksia, valehdellut, rakentanut pilvilinnoja, joilla ei ole ollut todellisen elämän kanssa mitään tekemistä ja tehnyt ulkomaanmatkoja maaten soffalla, koska ei koskaan ole ollut varaa tehdä yhtään mitään...??

        kertaa varmaankin pettänyt, mutta pilvilinnoja ei ole rakennellut, ei antanut tyhjiä lupauksia eikä valehdellut. En silti vaihda :)


      • menty
        menty kirjoitti:

        kertaa varmaankin pettänyt, mutta pilvilinnoja ei ole rakennellut, ei antanut tyhjiä lupauksia eikä valehdellut. En silti vaihda :)

        Ei tarvitsekkaan vaihtaa - oonnee vaan teille.

        Mietin vaan mikä on suhteen tarkoitus, jos toinen menee omia menojaan silloin kun haluaa ja toinen (uskollinen) saa armopaloja. Minusta hyväksikäyttöä ja naisen halventamista. Ne armopalat on siitte niitä intohimoisia hetkiä jolloin ajattelee toisen olevan vaan minun kanssani. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja haluan että minua kohdellaan kunnioittavasti.

        Mies jolle kelpaa kaikki naiset ei kunnioita eikä arvosta itseään ja kun hän ei itse arvosta itseään sitä ei tee kukaan mukaan. Tällä tapamallani jousimiehellä ei ole yhtään hyvää ystävää. Tämä mies sanoi minulle kerran, että "naisiin ei voi luottaa". Onko hän itse kenenkään luottamuksen arvoinen? Varmaankin ne naiset joita hän on tavannut ovat jossain vaiheessa kostaneet hänelle samalla mitalla eli pettäneet.


      • ja vahingossa
        menty kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan vaihtaa - oonnee vaan teille.

        Mietin vaan mikä on suhteen tarkoitus, jos toinen menee omia menojaan silloin kun haluaa ja toinen (uskollinen) saa armopaloja. Minusta hyväksikäyttöä ja naisen halventamista. Ne armopalat on siitte niitä intohimoisia hetkiä jolloin ajattelee toisen olevan vaan minun kanssani. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja haluan että minua kohdellaan kunnioittavasti.

        Mies jolle kelpaa kaikki naiset ei kunnioita eikä arvosta itseään ja kun hän ei itse arvosta itseään sitä ei tee kukaan mukaan. Tällä tapamallani jousimiehellä ei ole yhtään hyvää ystävää. Tämä mies sanoi minulle kerran, että "naisiin ei voi luottaa". Onko hän itse kenenkään luottamuksen arvoinen? Varmaankin ne naiset joita hän on tavannut ovat jossain vaiheessa kostaneet hänelle samalla mitalla eli pettäneet.

        käytin sun nimimerkkiä


      • provosoitunut ei-jouskari
        menty kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan vaihtaa - oonnee vaan teille.

        Mietin vaan mikä on suhteen tarkoitus, jos toinen menee omia menojaan silloin kun haluaa ja toinen (uskollinen) saa armopaloja. Minusta hyväksikäyttöä ja naisen halventamista. Ne armopalat on siitte niitä intohimoisia hetkiä jolloin ajattelee toisen olevan vaan minun kanssani. Pidän itseäni arvokkaana ihmisenä ja haluan että minua kohdellaan kunnioittavasti.

        Mies jolle kelpaa kaikki naiset ei kunnioita eikä arvosta itseään ja kun hän ei itse arvosta itseään sitä ei tee kukaan mukaan. Tällä tapamallani jousimiehellä ei ole yhtään hyvää ystävää. Tämä mies sanoi minulle kerran, että "naisiin ei voi luottaa". Onko hän itse kenenkään luottamuksen arvoinen? Varmaankin ne naiset joita hän on tavannut ovat jossain vaiheessa kostaneet hänelle samalla mitalla eli pettäneet.

        Puhut suhteen tarkoituksesta ja armopaloista...siis onko toisen ihmisen omat menemiset ja oma elämä jotenkin sinulta pois?

        Minusta toisen kunnioittamista (sukupuolesta riippumatta) on nimen omaan se että hyväksyy toisen itsenäisenä ihmisenä, SELLAISENA kuin toinen on. Jos toisen vilkas sosiaalinen elämä tai muut menot (tai mahdolliset muut kumppanit) häiritsevät Sinua kestämättömän paljon niin silloin te ette varmaankaan ole yhteensopiva pari. Eivät kaikki ihmiset sovi yhteen, joku toinen voi arvostaa suhteessa muitakin asioita kuin täydellinen fyysinen uskollisuus.

        "...hyväksikäyttöä ja naisen halventamista..." no huh huh. Meillä on aika erilaiset käsitykset siitä mikä on halventavaa...

        Joku viisas on joskus sanonut että ei ihminen pety toisiin ihmisiin vaan omiin odotuksiinsa ja kuvitelmiinsa. Pienellä ajattelulla ja asioiden kelaamisella voi todeta että näinhän se loppupeleissä aika pitkälti on. Jokainen ihminen on itse vastuussa oman elämänsä mielekkyydestä ja omista valinnoistaan, aika turha omista pettymyksistä on toista arvostella ja syytellä.

        Loppusanoiksi: Lintua ei voi laittaa häkkiin ja olettaa että lintu laulaa.


      • menin
        provosoitunut ei-jouskari kirjoitti:

        Puhut suhteen tarkoituksesta ja armopaloista...siis onko toisen ihmisen omat menemiset ja oma elämä jotenkin sinulta pois?

        Minusta toisen kunnioittamista (sukupuolesta riippumatta) on nimen omaan se että hyväksyy toisen itsenäisenä ihmisenä, SELLAISENA kuin toinen on. Jos toisen vilkas sosiaalinen elämä tai muut menot (tai mahdolliset muut kumppanit) häiritsevät Sinua kestämättömän paljon niin silloin te ette varmaankaan ole yhteensopiva pari. Eivät kaikki ihmiset sovi yhteen, joku toinen voi arvostaa suhteessa muitakin asioita kuin täydellinen fyysinen uskollisuus.

        "...hyväksikäyttöä ja naisen halventamista..." no huh huh. Meillä on aika erilaiset käsitykset siitä mikä on halventavaa...

        Joku viisas on joskus sanonut että ei ihminen pety toisiin ihmisiin vaan omiin odotuksiinsa ja kuvitelmiinsa. Pienellä ajattelulla ja asioiden kelaamisella voi todeta että näinhän se loppupeleissä aika pitkälti on. Jokainen ihminen on itse vastuussa oman elämänsä mielekkyydestä ja omista valinnoistaan, aika turha omista pettymyksistä on toista arvostella ja syytellä.

        Loppusanoiksi: Lintua ei voi laittaa häkkiin ja olettaa että lintu laulaa.

        ja elin omaa elämääni en siis estänyt häntä tekemästä omia juttujaan. En tosiaankaan. Ärsytti vaan se suunnitelmattomuus, koskaan ei tiennyt mitä jouskari halusi seuraavaksi tehdä ja kuuluinko mukaan siihen tekemiseen. Pikkusen raskasta.

        Tottakai hyväksyn kaikki ihmiset sellaisena kun he ovat. Tässä paketissa ei vaan lukenut, että olen vittumainen valehtelija joka tulee käyttämään sinua hyväksee ja pettämään niin paljon kun haluaa!

        Toki en tieten tahtoen olisi aloittanut sellaista suhdetta. Olen ehkä sinisilmäinen, mutta uskon ihmisen hyvyyteen ja rehellisyyteen.

        Emme ole enää yhdessä. En voi olla tuollaisessa suhteessa - tykkään itsestäni - miksi antaisin itseäni loukattavan.

        Nainen kuitenkin haluaa olla se ykkönen miehelle ja uskoisin miehenkin haluavan olla naiselle ykkönen. Jos sinua ei haittaa että miehesi käy panemassa muita naisia niin se on sinun päätöksesi.

        "Joku viisas on joskus sanonut että ei ihminen pety toisiin ihmisiin vaan omiin odotuksiinsa ja kuvitelmiinsa."

        Toi on totta. Minä haluan itseeäni kohdeltavan hyvin. Uskon että löydän itselleni arvomaailmaltaan samanlaisen kumppanin kuin minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe