kokemuksia...
Hyvä ja edullinen eläinlääkäri
13
1717
Vastaukset
- Kissanomistaja
Karhulan Eläinlääkäriasema. Matkakuja 2
Saimme kissallemme erinomaista hoitoa kesällä. Asiantunteva ja osaava lääkäri.- hyvin hoidettu
matkakuja 2:sen eläinlääkäri todella hyvä. ollaa käytetty kaikki koirat ja kissat siellä jos on tullut jonkinlaista vaivaa. aina ei välttämättä niin kamalan edullista mutta palvelu ja ammattitaito kyllä loistavaa! suosittelen
- kullakin
Tuosta Lundelinista on kyllä kuullut vuosien aikana niin paljon pahaa et kovin mielellään ei sinne tule elukoita vietyä. Mut niinhän niistä kaikista aina jotain moitteita kuulee.
- Matkakujan
kullakin kirjoitti:
Tuosta Lundelinista on kyllä kuullut vuosien aikana niin paljon pahaa et kovin mielellään ei sinne tule elukoita vietyä. Mut niinhän niistä kaikista aina jotain moitteita kuulee.
Lääkäri on vain väsynyt ja uupunut? On kyllä ammattitaitoinen. Kun viikossa käy noin 40-kissaa, niin ei sitä varmaan syvenny lemmikkiin kuin ammatillisesti. Hoitaa operaatiot, ja jonossa on jo seuraava kolli, taikka muu karvakuono.
Lääkäri on myös nähnyt kuinka huonosti lemmikin omistajat hoitavat lemmikkejään. Sen näkee lemmikin hampaista ja loisista ja turkista ym.
On ihmisiä joille ei lemmikkiä pitäisi antaa lainkaan, kuten narkkarit ja alkkikset ja sellaiset, jotka eivät kykene huolehtimaan edes itsestään. Silloin ehkä miettii että lemmikille olisi piikki armeliaampi, kuin olo huonon emännän taikka isännän luona.
- ggggggttttt
tapauksessa hänellä jos välität eläimetäsi... paikka tosi epä siisti..
vei Kymenlaaksonkadun ja Heikinkadun kulmaan tai jos on auto käytössä paras ja halvin on Anjalankosken eläinklinikka seuraava Haminassa Marvet- **********
Oletkos milloin viimeksi käynyt siellä? Nyt kun paikat on rempattu niin siisteys on jotain ihan muuta kuin sinne muuttaessa.
Itse olen saanut aina asianmukaista hoitoa ja palvelua eläimilleni eikä pahaa sanottavaa ole. - Tiitu
Henk.kohtaisella kokemuksella en suosittele matkakujaa kenellekkään. kerran koirani kanssa kävin ja toista kertaa en kyllä vie sinne.
Marvet Haminan itäväylässä antanut loistavaa palvelua monisairaisen koirani hoidossa. Palvelu hyvää, ammattitaitoista ja perusteellista. - ggggggttttt
********** kirjoitti:
Oletkos milloin viimeksi käynyt siellä? Nyt kun paikat on rempattu niin siisteys on jotain ihan muuta kuin sinne muuttaessa.
Itse olen saanut aina asianmukaista hoitoa ja palvelua eläimilleni eikä pahaa sanottavaa ole.käynyt myös hänen ed. paikoissa pakon sanelemana ja palvelu on ollut suoraan ja syvältä..
kissasta kysyttiin että kun ei ole rotua niin kannattakohan edes rokottaa..
ja ison koiran kohtelu ... hui vei kyllä muualle ja pian - 3-Kissan äiti
********** kirjoitti:
Itse olen saanut aina asianmukaista hoitoa ja palvelua eläimilleni eikä pahaa sanottavaa ole.Olen käyttänyt Matkakujalla kaikki kissani, ja hyvää hoitoa ovat saaneet. Lisäksi olen käyttänyt siellä myös sukulsiseni kissat, kun heillä ei ole autoa millä kulettaa.
- Koni-tohtori
Voin hoitaa lemmikkisi vihtavuori-lääkkeellä nimellista, vaikka 5 euron korvausta vastaan. Kiinnostaako?
- kissamami
Pyhtäällä ovat aivan ihania eläinlääkäreitä ja kaiken lisäksi tosi edullisia. Siellä meidän kattilauma käy, vastaanotto on Pyhtään Heinlahdesa, joten ei kovinkaan kaukana. Eli siis Pyhtään kunnan eläinlääkäreitä.
- ggggggttttt
sieltä saa todella hyvää palvelua...
käytin auton alle jäänyttä koirani ja ensiapu hesaa menessä oli loistavaa
- toistaiseksi..................
käyny vielä ihan tavallisella lääkärillä.
Joskus kyllä kolottaa niin eläimellisesti, että pitäis varmaan tota eläinlääkäriäkin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855