sitten lopulta voi luottaa kun tämä Hacker.Watch.org. testi ilmoitaa että kaikki on kunnossa, portit näkymättömiä ja toinen eli www.grc.com testi ilmoittaa että koko maailma pääsee mun koneelle ja perään tieytysti mainos että osta tämä meidän palomuuri niin ei hätää.
Kymykseesä ilmainen ZoneAlarmFree-palomuuriohjelma jota tässä testasin.?
Vielä palomuureista,
2
554
Vastaukset 2
- zxcvbnm
Closed
Porttiin tulevaan yhteydenavauspyyntöön lähetetään virhesanoma takaisian. Tämä on standardin mukainen menettely.
Stealth
Virhesanomaa ei lähetetä. Saattaa vaikeutta verkkohäiriöiden korjaamista. Tietoturvaa se ei lisää.
Edellisissä tapauksissa portista puhuminen on hieman harhaanjohtavaa. Todellisuudessa porttia ei ole olemassakaan. On vain verkkopinon generoima virhesanoma ja jälkimmäisessä ei sitäkään.
Open
Jokin ohjelma haluaa kuunnella verkosta tulevaa liikennettä. Verkkokerros luo sille portin, johon tuleva liikenne ohjataan tuolle ohjelmalle.
Muurilla ei voida sulkea tuota porttia koska silloin ohjelma lakkaa toimimasta. Samoin mikään palomuuri ei voi tietää millainen liikenne on haitallista tuolle ohjelmalle. Muiden porttien sulkeminen on taas turhaa, koska siellä ei ole mitään.
Mitä jäi jäljelle? Palomuuri sanana kuulostaa niin hienolta että varmasti pitää rosvot loitolla. - 9876
Olen jonkun palomuuritestin joskus tehnyt ja niissä tekemissäni on varoitettu, että testi koskee vain ensimmäistä palomuuria, jonka testi tavoittaa.
Siis välttämättä kaikki testit ei testaa loppukäyttäjän omaa palomuuria vaan serverin muuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241305
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611072Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57956- 63871
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32519
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 29459
- 51441
- 54439
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423