sitten lopulta voi luottaa kun tämä Hacker.Watch.org. testi ilmoitaa että kaikki on kunnossa, portit näkymättömiä ja toinen eli www.grc.com testi ilmoittaa että koko maailma pääsee mun koneelle ja perään tieytysti mainos että osta tämä meidän palomuuri niin ei hätää.
Kymykseesä ilmainen ZoneAlarmFree-palomuuriohjelma jota tässä testasin.?
Vielä palomuureista,
2
508
Vastaukset
- zxcvbnm
Closed
Porttiin tulevaan yhteydenavauspyyntöön lähetetään virhesanoma takaisian. Tämä on standardin mukainen menettely.
Stealth
Virhesanomaa ei lähetetä. Saattaa vaikeutta verkkohäiriöiden korjaamista. Tietoturvaa se ei lisää.
Edellisissä tapauksissa portista puhuminen on hieman harhaanjohtavaa. Todellisuudessa porttia ei ole olemassakaan. On vain verkkopinon generoima virhesanoma ja jälkimmäisessä ei sitäkään.
Open
Jokin ohjelma haluaa kuunnella verkosta tulevaa liikennettä. Verkkokerros luo sille portin, johon tuleva liikenne ohjataan tuolle ohjelmalle.
Muurilla ei voida sulkea tuota porttia koska silloin ohjelma lakkaa toimimasta. Samoin mikään palomuuri ei voi tietää millainen liikenne on haitallista tuolle ohjelmalle. Muiden porttien sulkeminen on taas turhaa, koska siellä ei ole mitään.
Mitä jäi jäljelle? Palomuuri sanana kuulostaa niin hienolta että varmasti pitää rosvot loitolla. - 9876
Olen jonkun palomuuritestin joskus tehnyt ja niissä tekemissäni on varoitettu, että testi koskee vain ensimmäistä palomuuria, jonka testi tavoittaa.
Siis välttämättä kaikki testit ei testaa loppukäyttäjän omaa palomuuria vaan serverin muuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997720- 1075567
- 2664758
- 494733
- 733473
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412264