eli tässä linkki..
http://www.perhekerho.net/juhlat/halloween.htm
ja sitten vinkki..
haamucoctailtikut
tarvikkeet:Printteri,valkoista paperia, sakset,teippiä,coctailtikkuja ja musta tussi
tuossa on tuo haamupuu..johon tulevat haamut ovat söpöjä..
no printataan haamut..
leikataan pienin ja piiretään ääriviivat valkoiselle paperille niin monta kertaa kun tarvitsee.
leikataan irti piirretään silmät, takapuolelle laitetaan coctailtikku jossa teipin pala niin kiinni ja...
voila meillä on hienot coctailtikut..
eivätkä maksa 12kpl 6-8e(törkee hinta!)
vinkkejä ja linkki
1
750
Vastaukset
- pikku-sari
www.confetti.fi
sieltä tilasin vähän keksi/piparimuotteja ja muuta kivaa..
sitten alempana kirjoittelevan piiroon linkit olivat myös hyviä..
katsotaan suostuvatko muutamat vieraat jotka ovat lapsia niin syömään kissan hiekkalaatikko kakkua.. lol..
muffinseihin meinaan kaulia ohuen sokerimassa kalvon ja tehdä hämähäkki muffinseja ja tietty kurpitsa muffinseja!
www.punanaamio.fi
sieltä on asut ja suurin osa koristeista..mutta tosiaan lepakoita ja haamuja ollaan tehty itse.. ja tietty leivotaan ym. kunhan confetin tavarat saapuvat..
jos en olisi löytänyt tuota kissan hiekkalaatikko kakkua niin me oltaisiin tehty k-ryhmän kaupoista löytyvällä vaniljakreemi jauheella ja liivatteella muovihanskojen kanssa jokaiselle käsi jossa punaista hilloa..
Jaahas taas sorvin ääreen eli tekemään niitä haamucoctail tikkuja!!
niin hirveän pelottavia juttuja en laita kun tyttäreni on halunnut jo vuoden pitää halloweenit ja nyt suostuin kun pidetään ne yhdistettyinä synttäri/halloween bileinä kun synttärit on 29 pvä..mut bileet on 27:s
alkuillasta pidetään..harmittaa kun asutaa kerrostalossa niin rappukäytävään ei voi laittaa muuta kun oveen roikkumaan hautakiven ja vähän hämähäkin seittiä..niin ja tyttö täyttää 7v..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289