automaalari joka osaa maalata salamoita uuteen pakettiautoon?
Kiire ei ole koska auto ei ole vielä edes tilattu mutta hyvin suunniteltu on puoleksi tehty.
Asun pääkaupunkiseudulla.
Tiedän että Simo Riikonen osaa mutta ei taida minun lompakko riittää.
Onko kellään tietoa
2
250
Vastaukset
- RTT
tilata eri teippifirmojen ehdotukset ja valilita niistä se oikea. sitten voit maalata/teippauttaa
auton....... mutta kysy tarjous maalarilta ja
teipparilta. ota huomioon, että teipin voi vaihtaa
ihan koskavaan haluat. (halpaa). - arska2013
Itse suosittelen että teippautat , ite teippautin oman auton (konepelti, katto, takaluukku) jälki oli paljon parempi kun mitä luulin eikä erottanut onko maalia vai teippiä. Myyntihetkellä voin ottaa teipit pois jos ostaja ei tykkää niistä ja kalvon alla on virheetön maalipinta. Teippautin auton tampereella kun sain eräältä mainosfilmalta hyvän tarjouksen , firman nimi oli art mainos www.artmainos.fi mutta kannattaa kysellä muiltakin firmoilta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930