Eli mulla on ollut kuumeen jälkeen korkeampi lepopulssi kun normaalisti. Kuumetta oli ja sen jälkeen alilämpöä ja nyt lepopulssi on hieman korkeampi kun normaalisti. Mulla on tosin kurkku vielä kipeä ja siihen saattaa välillä kun hengittää niin vihloa ilkeesti. Johtuuko tämä korkea lepopulssi kipeästä kurkusta? Se kurkku kipeytyi sen jälkeen kun alilämpö lähti pois. Mun normaali lepopulssi on 55-65 nyt sen on jotain 70-80.
Korkea lepopulssi kuumeen jälkeen
2
1016
Vastaukset
- .....................
Ehkä sinun kannattaisi varata lääkäriaika. Kurkussasi voi olla bakteerin aiheuttama tulehdus. Keho voi reagoida siihen joko lämpöä tai pulssia tai molempia nostamalla. Mulla on krooninen stafylococcus aureus -bakteerin aiheuttama nielutulehdus/ nielurisatulehdus. Silloin kun se on pahempi on pulssini korkea, vaikkei tule kuumetta. Nyt on viides antibioottikuuri menossa, mutta se ei vaan mene pois. Sain lähetteen nielurisaleikkaukseen. Ehkä se siitä lähtee.
No tuli vähän omia vaivoja valiteltua, vaikkei ne sinun viestiisi mitenkään liitykään.
Joka tapauksessa sinun kohdallasi kannattaisi varmaan sulkea bakteeritulehduksen mahdollisuus pois, jos kurkkukipu ei lähde ja pulssi normalisoidu. Ai niin, kannattaa mennä yksityiselle, jos haluaa, että nieluviljelystä katsotaan muutkin bakteerit kuin streptokokit! Muitakin on! - -H-
...aina flunssan aikana ja vielä n. viikko sen jälkeenkin sykkeet korkealla. Leposyke flunssassa n. 100 ja heti kun nousee ylös ja lähtee kävelemään n. 130. Pahimman flunssan mentyä ohitse, on vieläkin koholla, mutta ei noin selkeästi. Kannattaa seurailla ja jos ei tasota, niin voithan ottaa yhteyttä terveyskeskukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751