Irrotin nyt noita pieniä muovi osia tuulettimen ne suojat ym. voisiko joku neuvoa kun olen laittamassa niihin uuden värin ni millä maalilla pitäisi maalata ne ja laitanko jonku pohjamaalin et väristä tulee kirkas kun muuten ne on mustat. Ja sit viel värin pitäis pysyä myöskin =).. Kiitos jos joku neuvoo..naiset osaa :D
MAALAUS (muovi )
3
553
Vastaukset
- make16
laittaa muoville tarkotettua pohjamaalia maalaatko spray:llä vai ruiskulla ja minkä väriseksi spary lakkaa älä laita ainakaan valkoisen päälle.
- Sama ku kirjottaja... x)
Sinisellä Spraylla ajattelin maalata ku noi ruiskut o mu pudjetille aika paljon.
Mut niin asiaan joo otin selvää et se tarvii eka sen muovipohjamaalin(tai mikä olikaan nimitys)
mut sit tästä myyjätkään ei ollu varmoja et millä ne pitää ensin ns. pestä..tinnerillä? Onko jollakin 100%varmuutta ettei noi menis piloille ja ettei tarvis turhaa ostella mittään... - jouuu
Sama ku kirjottaja... x) kirjoitti:
Sinisellä Spraylla ajattelin maalata ku noi ruiskut o mu pudjetille aika paljon.
Mut niin asiaan joo otin selvää et se tarvii eka sen muovipohjamaalin(tai mikä olikaan nimitys)
mut sit tästä myyjätkään ei ollu varmoja et millä ne pitää ensin ns. pestä..tinnerillä? Onko jollakin 100%varmuutta ettei noi menis piloille ja ettei tarvis turhaa ostella mittään...asetonilla putsaat ennen maalausta, sitten muovipohjamaali, pääväri, lakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876