Heips !
Millaisia talvitakkeja olette hankkimassa, kun ette mahdu masun kanssa vanhaan takkiin ??
Mistä olette hankkineet ja mahduitteko siihen koko raskauden ajan ??
Tiedosta kiitollinen
Talvitakki
10
3411
Vastaukset
- sama onkelma
Mulla myös laskettu aika helmikuussa. ja saa nähdä mitä päällensä laittaa ku pakkaset alkaa paukkumaan. Voi olla että lainaan mieheni takkeja, koska on vähän turhaa ostaa uutta, kun ei tiedä kuinka isoks se maha sit loppujen lopuks kasvaa. Mieheni ei oo kyllä mikään iso (kokoa S-M), mutta miesten takit on kuitenkin sen verran isompia että yritän pärjätä niillä =)
- Helmikuussa myös
Täällä on kans helmis ja mä kävin ihan vaan kirpparilta kattoo miesten sportmallisen talvitakin ku ne on vähän eri muotoisia ku naisten ni aattelin et se ainaki sit menee..onhan se vähän olkapäistä iso mut mul oli esikoisel melkonen maha joten piti nyt varata kunnon takki. Eikä maksanu ku muutaman euron ni ei harmita laittaa synnytyksen jälkeen pois...
- ihan sama talvitakki.
Sellainen musta, pepun peittävä toppatakki. Urheilukaupasta ostettu. Olen ostanut sen muutama vuosi sitten jolloin mallit oli hiukan suorempia eikä niin tyköistuvia mitä nyt on. Eli oletan että se menee myös nyt tässä raskaudessa. Olen normaalisti kokoa 38 ja se takki on 38 ja vatsanympärys on viimeisillään ollut siinä 105cm. On ollut siis iso maha.
Nyt aion ostaa toppahousujen kanssa pidettäväksi jonkun takin, kun toi oma on niin tyköistuva ettei mene kyllä millään. Tuskin edes menee enää kiinni. Mutta ostan siis vaan jonkun numeron pari isomman takin.
En tahtoisi kulkea miehen takeissa, koska se näyttäisi vaan mielestäni typerältä joten ostan itselleni takin ja myyn sen sitten eteenpäin myöhemmin.
Laskettuaika 3.4. - La tammikuussa
Just vietin tämän päivän kaupungilla takkia etsimässä. Tuloksena oli vaan armoton väsymys eikä takkia tietenkään löytynyt.
Omat takit on niin tyköistuvia ettei ne enää mee kiinni. Miehen takkia taas en haluais käyttää, kun eihän ne nyt oikeesti oo kauheen hyvän näköisiä naisen päällä (ainakaan tällaisella lyhyellä, jolla on jo nyt hillitön vauvamaha ;) ). En voi ymmärtää miksei täältä kylmän talven maasta meinaa löytyä odottajille suunniteltuja talvitakkeja. Meikäläinen ainakin on niin turhamainen, että haluais näyttää hyvältä myös raskaana silläkin uhalla, että se tarkoittais talvitakin ostoa vain muutamaksi kuukaudeksi. - suuria ongelmia
löytää talvitakkeja raskaana oleville..plääh oon käyny kaikki alan liikkeet oulus läpi ja kaikkii myy ei oota..ja et tympii..mulla laskettua aika helmikuun lopulla ja pitäs jotenki selvitä sinne asti. netistä oon yrittäny kahtella takkeja, mut ei ei ei ja viel kerran ei..kuka semmosia telttoja haluaa oikeesti pitää???
minä en ainaskaan, muutenki tykkään tyköistuvista vaatteista nii sit yhtäkkiä pitäs alkaa telttaa pitään.enkä myöskään haluaisi toppatakkia koko talveä pitää..ku se sopii niin hyvin käsilaukun kanssakin yhteen...siis aivan järkky yhdistelmä! ja mistään ei tahdo löytyä semmosia naisellisia ja hienoja takkeja raskaana oleville. paitsi yhden nettikaupan löysin joka myy villakangastakkeja, mut oli aika suolanen hinta viel nii tilaamatta jäi.
mutta tänään kävin sitten toppatakin ostaan kuitenkin ja jonka toivoisin menevän koko raskauden ajan.itse en ole kirppis tyyppiä niin vähän kallimaalla sit joutuu takit ostaan talveks, mut no can do.
toivottavasti ei tule kovin paukkupakkastalvea :) - turussa ainakin..
Löysin Turusta oz baby nimisestä liikkestä todella kauniin ja käytännöllisen äitiystakin. Musta, villakangasta, puolireiteen. Selässä olevan laskoksen ansioista on tilaa, mut ei oo teltta. Istuu oikein kauniisti. Ja vaikuttaa siltä että sitä voisi käyttää ilolla myös raskauden jälkeenkin.
Pähkäilin myös pitkään mistä löydän takin, koska olen sellaisessa työssä etten voi käyttää koko talvea mitään paria kokoa suurempaa toppatakkia. LA on helmikuun lopussa. Hinta oli 75 €, mutta ilolla sen maksoi kun nyt oon saanut iloita kauniista takista enkä ahdistua siinä juuri ja juuri mahtuvassa fleecetakissa.. (ja tosiaan myös töiden takia oli pakko..) - laskettuaika
maaliskuun lopussa, joten todella pitkään tulee olemaan sitä kylmää kautta. Tilasin sitten bebelanesta mustan lantion peittävän toppatakin, oli aika kallis (109 euroa), mutta toivon mukaan menee sitten koko talven. Tulee keskiviikkona, että sitten näkee, että paljonko siinä on varaa..
- Peilikuva_
on jäänyt yks takki varastoon kun olin ennen 30kiloa lihavempi. Kokeilin sitä ja se menee hyvin päälle vaikka onkin iso maha :)
- <Tuuli
Mä kattelin kans netistä talvivaatteita. Missy Mom myy toppahousuja ja -takkeja odottaville äideille! Eli www.missymom.net
- Susu82
<Tuuli kirjoitti:
Mä kattelin kans netistä talvivaatteita. Missy Mom myy toppahousuja ja -takkeja odottaville äideille! Eli www.missymom.net
Mä ostin just tuolta Missy momilta talvitakin ja toppahousut, jotta pystyn koiran kanssa lenkkeilemään pakkasten saapuessa. Takkiin mahtuu todella isolla mahalla ja housut ovat mielestäni älyttömän hyvän näköiset! Mä ostin kummatkin mustana, mutta sivuilta näköjään saisi tilattua toppahousuja myös muissa väreissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1173902Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1533776Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi262581Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs72366100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322153Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41736Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481342Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut601243Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä181219Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah35959