Kalamies sängyssä

Millaista kyytiä?

Täällä kaurisnainen harkitsee, josko antautuisi upealle kalamiehelle. Onko tiedossa kunnon kyytiä vai tähtiin tuijottamista? Fyysiset edellytykset ainakin ovat kunnossa, käymme samalla kuntosalilla. Ah, ne ihanat tatskat hauiksissa...

Siis onko odotettavissa 100 kilon edestä hupia vai mitä? Sosiaalinen, ystävällinen ja avulias mies, tuo omasta ehdotuksestaan kotiovelle asti. Kannattaako tuo päästää pidemmällekin?

25

9501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa mies?

      jos on, niin mun puolesta anti mennä ;) kalat ja kauris on hyvä yhdistelmä (ei mene kuitenkaan skorpparin&kalat -suhteen yli ;) )

      • siihen kysymykseen vastaus

        aika herkkiä sängyssä, alussa voi olla ujoutta ja epävarmuutta, mutta kannattaa naisena ottaa ohjat käsiin. sitten kun kalat pääsee vauhtiin (jos ei pääse, tyyty vain kuuntelemaan käskyjäsi eikä itse "vaadi" mitään nautintoa). Mutta kun kultaisen kalatmiehen kainaloon pääsee ja sen saa ajan tasallekin ja ymmärtämään mitä on tuolosssa, niin voi sitä ihanuutta! hän katsoo suoraan syvälle silmiin niin herkällä ja lempeällä katseella, vie kokonaan taivaisiin..ja tässäkin, ennen kaikkea rakkaus on se ykkösjuttu :) jos halua pelkkää panemista niin horoskooppimerkillä tuskin on merkitystä...mutta sitä tuskin haluat, jos ymmärsin aloitusviesiti oikein:)


      • Minä en niinkään
        siihen kysymykseen vastaus kirjoitti:

        aika herkkiä sängyssä, alussa voi olla ujoutta ja epävarmuutta, mutta kannattaa naisena ottaa ohjat käsiin. sitten kun kalat pääsee vauhtiin (jos ei pääse, tyyty vain kuuntelemaan käskyjäsi eikä itse "vaadi" mitään nautintoa). Mutta kun kultaisen kalatmiehen kainaloon pääsee ja sen saa ajan tasallekin ja ymmärtämään mitä on tuolosssa, niin voi sitä ihanuutta! hän katsoo suoraan syvälle silmiin niin herkällä ja lempeällä katseella, vie kokonaan taivaisiin..ja tässäkin, ennen kaikkea rakkaus on se ykkösjuttu :) jos halua pelkkää panemista niin horoskooppimerkillä tuskin on merkitystä...mutta sitä tuskin haluat, jos ymmärsin aloitusviesiti oikein:)

        Sitä vähän pelkäsin. Minä kun pidän tietyllä tavalla itsevarmoista miehistä, jotka tietävät, mitä naisella tekevät. Rakkaus... no minua on varoitettu, että mitä jos tämä herra onkin tosissaan. Olenko itse? Kas kun en vielä voi tietää.

        Pelkään, että tämä mies ei ole oikein vakaata tyyppiä tyyliin että ollaan kimpassa vielä vuosienkin päästä. Vähän on tullut fiilis, että jos on minun perääni noin helposti lämpiävää (tosin onhan tässä mennyt jo 4 kk) niin voipi tuo lähteäkin yhtä nopeasti. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee... sellainen (kala)mies ei kiinnosta. Suoraan sanottuna tämä mies on vaarallista lajia: häneen voisi rakastua.

        Ei pelkässä p*nossa mitään vikaa ole, mutta sellaisen takian en jaksaisi menettää puolikasta sydäntäni. Ja sellainen riski tähän mieheen liittyy.


      • herkkä kauris
        Minä en niinkään kirjoitti:

        Sitä vähän pelkäsin. Minä kun pidän tietyllä tavalla itsevarmoista miehistä, jotka tietävät, mitä naisella tekevät. Rakkaus... no minua on varoitettu, että mitä jos tämä herra onkin tosissaan. Olenko itse? Kas kun en vielä voi tietää.

        Pelkään, että tämä mies ei ole oikein vakaata tyyppiä tyyliin että ollaan kimpassa vielä vuosienkin päästä. Vähän on tullut fiilis, että jos on minun perääni noin helposti lämpiävää (tosin onhan tässä mennyt jo 4 kk) niin voipi tuo lähteäkin yhtä nopeasti. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee... sellainen (kala)mies ei kiinnosta. Suoraan sanottuna tämä mies on vaarallista lajia: häneen voisi rakastua.

        Ei pelkässä p*nossa mitään vikaa ole, mutta sellaisen takian en jaksaisi menettää puolikasta sydäntäni. Ja sellainen riski tähän mieheen liittyy.

        ..toista kaurista kiinnostaisi tietää onko "lössömpi" tapaus tuo kalamies kuin vaakamies? Vaakamies lässyttää päivästä toiseen siirappisia rakkaudentunnustuksia ja ei oikein tunnista onko kyseessä pullataikina vai oikea mies. Sitä rehtiyttä, itsevarmuutta ja MIEHISYYTTÄ pitää mielestäni aidossa suomalaisessa miehessä olla. Nykyisestä vaakamiehestäni en löydä mitään noista, laiskakin tuppaa olemaan ja sysää kuin huomaamatta kaiken puurtamisen niskoilleni. Valehteleekin (omasta mielestään "pieniä valkoisia valheita vain").

        Onko kalatmiehessä YHTÄÄN enempää miestä ja jykevyyttä kuin vaakamiehessä? Minusta tuntuu että on kyllä varmasti aidompi eikä turhaan latele sitä kliseistä "rakastan sinua, rakastan sinua" joka saa enemmänkin epäilemään kuin luottamaan.


      • nykynaiset
        herkkä kauris kirjoitti:

        ..toista kaurista kiinnostaisi tietää onko "lössömpi" tapaus tuo kalamies kuin vaakamies? Vaakamies lässyttää päivästä toiseen siirappisia rakkaudentunnustuksia ja ei oikein tunnista onko kyseessä pullataikina vai oikea mies. Sitä rehtiyttä, itsevarmuutta ja MIEHISYYTTÄ pitää mielestäni aidossa suomalaisessa miehessä olla. Nykyisestä vaakamiehestäni en löydä mitään noista, laiskakin tuppaa olemaan ja sysää kuin huomaamatta kaiken puurtamisen niskoilleni. Valehteleekin (omasta mielestään "pieniä valkoisia valheita vain").

        Onko kalatmiehessä YHTÄÄN enempää miestä ja jykevyyttä kuin vaakamiehessä? Minusta tuntuu että on kyllä varmasti aidompi eikä turhaan latele sitä kliseistä "rakastan sinua, rakastan sinua" joka saa enemmänkin epäilemään kuin luottamaan.

        saavat lopettaa tuon ikuisen vollutksen ja ihanat päiväunet täydellisistä, rehdeistä ja vahvoista miehistä.

        jos kerta haluat tuota kuvaamaasi miestä, niin älä jää kalamiehen taakaksi roikkumaan. kalatmies osaa olla rehti ja reilu, tarmokas ja kunnollisesti käyttäytyvä, mutta sitten se syvin olemus on kaikkea muuta; herkkyyttä, romantiikkaa, niitä pieniä valheita, ei sanota koskaan pahasti, vaan kadotaan kuin tuhka tuuleen jos mitta täyttyy (tätäkään kala ei muulla tavalla näytä kuin välinpitämättömyydellä).
        lopettakaa te naiset tuo iänikuinen isomunaisen, komean ja kunnollisen miehen etsiskely, te kaikki olette paljon muuta kuin täydellisiä. ja ihan yleistyksellä tuo kaikki, en kellekään yksilöllisesti paasaa...itsekin olen nainen, mutta minulle merkitsee muukin kuin munan ympärysmittä ja miehen pankkitili...;)


      • alkup.
        herkkä kauris kirjoitti:

        ..toista kaurista kiinnostaisi tietää onko "lössömpi" tapaus tuo kalamies kuin vaakamies? Vaakamies lässyttää päivästä toiseen siirappisia rakkaudentunnustuksia ja ei oikein tunnista onko kyseessä pullataikina vai oikea mies. Sitä rehtiyttä, itsevarmuutta ja MIEHISYYTTÄ pitää mielestäni aidossa suomalaisessa miehessä olla. Nykyisestä vaakamiehestäni en löydä mitään noista, laiskakin tuppaa olemaan ja sysää kuin huomaamatta kaiken puurtamisen niskoilleni. Valehteleekin (omasta mielestään "pieniä valkoisia valheita vain").

        Onko kalatmiehessä YHTÄÄN enempää miestä ja jykevyyttä kuin vaakamiehessä? Minusta tuntuu että on kyllä varmasti aidompi eikä turhaan latele sitä kliseistä "rakastan sinua, rakastan sinua" joka saa enemmänkin epäilemään kuin luottamaan.

        Omakohtaista kokemusta on vaakamiehestä kaksin kappalein. Kunpikin sattui olemaan dippainssi ammatiltaan, eikä mikään valtavan romanttinen tapaus. Ihan miehen näköisiä ja tapaisia olivat, mutta kyllästyin tiettyyn päättämättömyyteen joka jumalan asiassa. Sängyssä nautiskelijoita, mutta samalla vähän tylsiä. Kipinää puuttui.

        Kaloja ei ole sattunut vastaan tähän "korkeaan ikään" vielä yhtään. Siksi kyselen.


      • fisupari
        Minä en niinkään kirjoitti:

        Sitä vähän pelkäsin. Minä kun pidän tietyllä tavalla itsevarmoista miehistä, jotka tietävät, mitä naisella tekevät. Rakkaus... no minua on varoitettu, että mitä jos tämä herra onkin tosissaan. Olenko itse? Kas kun en vielä voi tietää.

        Pelkään, että tämä mies ei ole oikein vakaata tyyppiä tyyliin että ollaan kimpassa vielä vuosienkin päästä. Vähän on tullut fiilis, että jos on minun perääni noin helposti lämpiävää (tosin onhan tässä mennyt jo 4 kk) niin voipi tuo lähteäkin yhtä nopeasti. Mikä laulaen tulee se viheltäen menee... sellainen (kala)mies ei kiinnosta. Suoraan sanottuna tämä mies on vaarallista lajia: häneen voisi rakastua.

        Ei pelkässä p*nossa mitään vikaa ole, mutta sellaisen takian en jaksaisi menettää puolikasta sydäntäni. Ja sellainen riski tähän mieheen liittyy.

        Kalat-mies kunnioittaa naista. Kertomuksesi mukaan kalat-mies on ollut perässäsi jo 4 kk, eikä ole luovuttanut, vaikka suhteenne ei kovin pitkälle olekaan vielä edennyt. Pelkäksi viettelyajaksi 4 kk on minun mielestä jo aika pitkäjänteistä.

        Kalat-miehet ovat sitäpaitsi sellaista joko-tai-tyyppejä, että ihastuvat yleensä joko heti tai sitten ei ollenkaan. kalat tekevät tarkkoja analyysejä toisen luonteesta ym. aika tehokkaasti, joten ihastuminen pohjautuu harvoin harhakuviin. Mutta jos toinen on vetänyt roolia, eikä ollut avoimesti oma itsensä, jättäminen saattaa tulla piankin eteen.

        kannattaa puhua miehen kanssa siitä, että missä mielessä suhteenne on mahdollista edetä ja jos se vakavoituu, mitä kumpikin suhteelta odottaa, jne. Kalat-miehet osaavat yleensä puhua. Vaikka ettei olisi samoilla linjoilla, puhuminen auttaa ottamaan toisen näkökulman huomioon.

        Rakkaus on iso riski, jollei suhteeseen luota, mutta melko usein ja ainakin kohdalle sattuessaan se ainut toivottu asia suhteessa. Niin että anna mennä vaan, sillä kalojen itsevarmuus ja oikea miehisyys on syvemmällä sisällä, ei kuorena pinnalla. Jos siis vain itse uskallat riskeerata sydämesi... ;)


      • oma mielipide
        fisupari kirjoitti:

        Kalat-mies kunnioittaa naista. Kertomuksesi mukaan kalat-mies on ollut perässäsi jo 4 kk, eikä ole luovuttanut, vaikka suhteenne ei kovin pitkälle olekaan vielä edennyt. Pelkäksi viettelyajaksi 4 kk on minun mielestä jo aika pitkäjänteistä.

        Kalat-miehet ovat sitäpaitsi sellaista joko-tai-tyyppejä, että ihastuvat yleensä joko heti tai sitten ei ollenkaan. kalat tekevät tarkkoja analyysejä toisen luonteesta ym. aika tehokkaasti, joten ihastuminen pohjautuu harvoin harhakuviin. Mutta jos toinen on vetänyt roolia, eikä ollut avoimesti oma itsensä, jättäminen saattaa tulla piankin eteen.

        kannattaa puhua miehen kanssa siitä, että missä mielessä suhteenne on mahdollista edetä ja jos se vakavoituu, mitä kumpikin suhteelta odottaa, jne. Kalat-miehet osaavat yleensä puhua. Vaikka ettei olisi samoilla linjoilla, puhuminen auttaa ottamaan toisen näkökulman huomioon.

        Rakkaus on iso riski, jollei suhteeseen luota, mutta melko usein ja ainakin kohdalle sattuessaan se ainut toivottu asia suhteessa. Niin että anna mennä vaan, sillä kalojen itsevarmuus ja oikea miehisyys on syvemmällä sisällä, ei kuorena pinnalla. Jos siis vain itse uskallat riskeerata sydämesi... ;)

        Kalamies voi tosiaan olla ianakin,mutta loukkaantuu aivan mitättömistäkin asioista.Ja hän rakastaa kaikkia naisia.Ja häipyy antamatta selitystä...


      • paikkansa
        oma mielipide kirjoitti:

        Kalamies voi tosiaan olla ianakin,mutta loukkaantuu aivan mitättömistäkin asioista.Ja hän rakastaa kaikkia naisia.Ja häipyy antamatta selitystä...

        tää todella pitää paikkansa,et kala-mies rakastaa kaikkia naisia,mut mikä siinä sit on että myös kala-miehen on todella helppo tutustua naisiin,henk.koht.on kokemusta ja naisia on riittänyt,kyllä elämä ei ois mitään ilman naisia,rakastan teitä !


      • herkkä kauris
        nykynaiset kirjoitti:

        saavat lopettaa tuon ikuisen vollutksen ja ihanat päiväunet täydellisistä, rehdeistä ja vahvoista miehistä.

        jos kerta haluat tuota kuvaamaasi miestä, niin älä jää kalamiehen taakaksi roikkumaan. kalatmies osaa olla rehti ja reilu, tarmokas ja kunnollisesti käyttäytyvä, mutta sitten se syvin olemus on kaikkea muuta; herkkyyttä, romantiikkaa, niitä pieniä valheita, ei sanota koskaan pahasti, vaan kadotaan kuin tuhka tuuleen jos mitta täyttyy (tätäkään kala ei muulla tavalla näytä kuin välinpitämättömyydellä).
        lopettakaa te naiset tuo iänikuinen isomunaisen, komean ja kunnollisen miehen etsiskely, te kaikki olette paljon muuta kuin täydellisiä. ja ihan yleistyksellä tuo kaikki, en kellekään yksilöllisesti paasaa...itsekin olen nainen, mutta minulle merkitsee muukin kuin munan ympärysmittä ja miehen pankkitili...;)

        pankkitilin tai munan perusteella harvemmin tulee miestä valittua, eikä ole aikeissa edes tarkistella sellaisia asioita jos vain kemiat kolahtaa. Siedän "virheet" miehessä, mutta valehtelua ja naisen tossun alle jäämistestä en pidä. Arvojen täytyy olla kohdallaan ja haluan tuntea oloni naiseksi ja suojelluksi. Minä olen yleensä se joka on nakkikioski jonossa ottanut turpaansa ja äijä jököttää tippa linssissä vieressä. En usko että rehtiys ja se että mies suojelee ovat LIIAN suuria kriteereitä kun mahd. aviokumppanista puhutaan. Jokaisella on makunsa, minä arvostan noita. Ulkonäköä en ikinä ole katsonut, mutta olen huomannut että mitä erilaisempien kuorien alle on kätkeytynyt vain suojaa etsivä itseluottamusta vailla oleva poikanen. Vaikka ikää ollut reilut kaksikymmentä, silti taidetaan joissain piireissä äitiä vielä etsiä..

        Mutta tuo pankkitili ja munan ympärysmitta meni hiiieman liian pitkälle, kiitos. Ei tässä nyt mitään kissatappelua tarvi saada aikasiksi, kun ei mistään miehestä tässä edes tapella ;>


      • ja...
        paikkansa kirjoitti:

        tää todella pitää paikkansa,et kala-mies rakastaa kaikkia naisia,mut mikä siinä sit on että myös kala-miehen on todella helppo tutustua naisiin,henk.koht.on kokemusta ja naisia on riittänyt,kyllä elämä ei ois mitään ilman naisia,rakastan teitä !

        kun naiset tajuavat että te kalat olette toivottomia pelureita (pesästä pesään), niin harva teihin enää jaksaa tutustua, kun kuitenkin aidan toiselle puolelle ollaan kahden sadasosasekunnin päästä kurkkimassa...
        ootte tässä mielessä säälittäviä narreja=)


      • moona2
        nykynaiset kirjoitti:

        saavat lopettaa tuon ikuisen vollutksen ja ihanat päiväunet täydellisistä, rehdeistä ja vahvoista miehistä.

        jos kerta haluat tuota kuvaamaasi miestä, niin älä jää kalamiehen taakaksi roikkumaan. kalatmies osaa olla rehti ja reilu, tarmokas ja kunnollisesti käyttäytyvä, mutta sitten se syvin olemus on kaikkea muuta; herkkyyttä, romantiikkaa, niitä pieniä valheita, ei sanota koskaan pahasti, vaan kadotaan kuin tuhka tuuleen jos mitta täyttyy (tätäkään kala ei muulla tavalla näytä kuin välinpitämättömyydellä).
        lopettakaa te naiset tuo iänikuinen isomunaisen, komean ja kunnollisen miehen etsiskely, te kaikki olette paljon muuta kuin täydellisiä. ja ihan yleistyksellä tuo kaikki, en kellekään yksilöllisesti paasaa...itsekin olen nainen, mutta minulle merkitsee muukin kuin munan ympärysmittä ja miehen pankkitili...;)

        7 vuotta kalan kanssaa,löysin ukkoni tosta viestistä.osaa olla hyvä ja hellä,mutta ongelmien tullessa häipyy baariin ja etsii lohduttajan,kun "akka"ei ymmärrä,kova puhumaan muunneltua totuutta,seksi on varmaan tärkeempiä asioita tälle miehelle,jos ei kotoo saa niin pitää katella jostai muualta.että tällänen tapaus,en suosittele.


      • jo nyt
        moona2 kirjoitti:

        7 vuotta kalan kanssaa,löysin ukkoni tosta viestistä.osaa olla hyvä ja hellä,mutta ongelmien tullessa häipyy baariin ja etsii lohduttajan,kun "akka"ei ymmärrä,kova puhumaan muunneltua totuutta,seksi on varmaan tärkeempiä asioita tälle miehelle,jos ei kotoo saa niin pitää katella jostai muualta.että tällänen tapaus,en suosittele.

        et sä tajuu,7-vuotta voi olla kalamiehelle jo tarpeeks,vedä tästä johtopäätökset


      • on kertynyt jo
        nykynaiset kirjoitti:

        saavat lopettaa tuon ikuisen vollutksen ja ihanat päiväunet täydellisistä, rehdeistä ja vahvoista miehistä.

        jos kerta haluat tuota kuvaamaasi miestä, niin älä jää kalamiehen taakaksi roikkumaan. kalatmies osaa olla rehti ja reilu, tarmokas ja kunnollisesti käyttäytyvä, mutta sitten se syvin olemus on kaikkea muuta; herkkyyttä, romantiikkaa, niitä pieniä valheita, ei sanota koskaan pahasti, vaan kadotaan kuin tuhka tuuleen jos mitta täyttyy (tätäkään kala ei muulla tavalla näytä kuin välinpitämättömyydellä).
        lopettakaa te naiset tuo iänikuinen isomunaisen, komean ja kunnollisen miehen etsiskely, te kaikki olette paljon muuta kuin täydellisiä. ja ihan yleistyksellä tuo kaikki, en kellekään yksilöllisesti paasaa...itsekin olen nainen, mutta minulle merkitsee muukin kuin munan ympärysmittä ja miehen pankkitili...;)

        vuosirenkaita sun muita raskausarpia ei ihan täydellisyyteen enää kannata pyrkiä, koska ilmi se tulee kuitenkin.


    • kalaaaaaaaamies

      riippuu siitä kuinka kalat on. .. .

      ex tyttöystäväni sanoi että kyllä hän on ennen vouhkinut, mutta ei koskaan ketään saanut häntä "kiljumaan" nauninnosta. .

      eli kala voi olla hyvä

      Mutta kuitenkin myönnän että olen myös rotta kiinalaiselta horroskoopiltani. .. ja kaikki hyvä mitä minulle on seksin suhteen tulee rotan puolelta..

      ja kalan puolelta ei tuu mitään hyvää. . . Mun kala puoli on herkkä ja karkoittaa kaikki naiset mäkeen. . . :P

      Joten koitan pitää vain rotta puoltani esillä. . kalat itsessään ei ole hyviä rakastajia, kannattaa katsoa myös mikä kiinalainen horoskooppi miehellä ja miksei naisella on..

      • Hyvä seksi kumppani

        Kyllä minulla on ihan toisenlainen käsitys.
        Jokainen mies jonka olen lopulta sänkyyni vietellyt on ollut haltioissaan..

        Panen parastani . Haluan olla välillä domina välillä pantteri ja väliin se arka pupunen..

        Kaikki käy kun on erilaisia myös nuo partneritkin.
        kalalla on tarkka silmä toisesta ihmisestä mikä on miehiään mistä tykkää mistä ei.. Nämä tarkkaillaan sivusta ja kun on aika käyttää tietojaan hyväksi se on yleensä miehen menoa..

        Voimakas johtajatyyppikin kalasta kuoriutuu ,,
        ainakin yhtälöllä
        Lohikäärme - kalat


      • sateenkaari
        Hyvä seksi kumppani kirjoitti:

        Kyllä minulla on ihan toisenlainen käsitys.
        Jokainen mies jonka olen lopulta sänkyyni vietellyt on ollut haltioissaan..

        Panen parastani . Haluan olla välillä domina välillä pantteri ja väliin se arka pupunen..

        Kaikki käy kun on erilaisia myös nuo partneritkin.
        kalalla on tarkka silmä toisesta ihmisestä mikä on miehiään mistä tykkää mistä ei.. Nämä tarkkaillaan sivusta ja kun on aika käyttää tietojaan hyväksi se on yleensä miehen menoa..

        Voimakas johtajatyyppikin kalasta kuoriutuu ,,
        ainakin yhtälöllä
        Lohikäärme - kalat

        joo olen itse kalanainen ja sanon vain kaikki jotka ei ole kiittäneet ovat pyörtyneet.samaa voin sanoa kala miehistä .huomaavaisempia ja villimpiä rakastajia saa hakea


    • missä vika?

      ajattelin lisätä oman kysymyksen tähän seksi keskusteluun... Jos kalamies on saanut pahasti siipeensä (petetty). aiemmassa elämässä.. jääkö tästä niin suuret arvet ettei uskalla mennä sänkyyn vasta kun tietää menevänsä naimisiin tapailemansa naisen kanssa? vai mikä voisi olla syynä ettei olla touhuiltu peiton alla mitään enempää. tapaillaan silloin tällöin ja tätä on kestänyt jo kauan. siis kaaaauan. että.. mistä johtuu? eikö kala vain sano että hei et oo mun tyyppiä? vai mikä? en ymmärrä. on vakuuttanut kyllä että kovasti tykkää ja olen ihana.. mutta ei sitten mitään lähempää... miksi? ja puhutaan jo vuodesta...

      • Melissa

        Itselläni tuttavapiirissä kaurisN ja jousimiesM jotka eivät ole ehtineet vielä monenkaan vuoden aikana siirtyä rakastelu-vaiheeseen että.. ;)


      • että tämä
        Melissa kirjoitti:

        Itselläni tuttavapiirissä kaurisN ja jousimiesM jotka eivät ole ehtineet vielä monenkaan vuoden aikana siirtyä rakastelu-vaiheeseen että.. ;)

        jousimies käy aidan toisella puolella kuokkimassa.:D


      • löytyä

        verenpainelääkkeistä,jotka vaikuttavat mieskuntoon.


    • Alkup.

      Kiitos vastanneille. No, pikkujoulujen jatkot vesisängyssä ja mustissa satiinilakanoissa saivat tämän naisen taivaisiin!

      En voi siis muuta sanoa, kuin että ainakin tämä kalamies on aito velho sängyssä!!! Kukaan ei koskaan ole koskenut minua niin. Mieletöntä! Ihanaa! Tästä on hyvä jatkaa...

      • ole sama

        ominaisuus kuin vanhanajan hetekoissa,että siinä ikäänkuin pakenee,mutta jotkut ehkä haluaakin olla vaikeasti tavoitettavissa.


      • sängyssä

        Luin juttuja kalamiehestä ja tuntui aivan käsittämättömältä. Olen kala,ja vapaa raitis mies.
        Naiset yleensä katselevat sinisiin silmiin anovasti ja näyttävät odottavan,että pyytäisin jotakin. Suhteet alkaa heti yleenä ihanalla seksillä. Suhteet päättyy kyllästymiseen seksi ei riitä perusteeksi. Yleensä suhteet alkavat jalkainvälistä,kun mielestäni pitäs aloittaa korvienvälistä.Leskimiehenä olen joutunut vetäytymään,minä ihastun ja ero koskee.Suhteet ei anna mitään,vaan häiritsevät mieltäni. Toisaalta en voi vastustaa naista johon ihastun.Elämä on joskus painajainen. Seksi ja rakastelu on mailman hienoin juttu, olosuhteet ok ja paljon aikaa,niin nautinto on taivaallinen.Naiset on elämäni.Kunhan oppis luottamaan,ja sais motiivin jatkaa suhdetta


      • skopuuuuuuuuu

        pikkujouluissa saisit vaikka tarja haloselta. oletko vähän pönttö kun tulet tänne pikkujoulupanojasi hehkuttamaan? kaikkihan siellä saa jos vain haluaa...katoithan ettei miehellä ollut sormusta nimettömässä?....no etpä tietenkään....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe