onko kuinka pitkä matka Istanbulin Ataturkin ulkomaan terminaalista vaihtaa kotimaan terminaaliin? katsoin, että koneiden välillä vaihtoaikaa on 1 h 30 min ja ilmeisesti matkatavarat menevät automaattisesti kun sama lentoyhtiö on.
Kerran olen kysyisellä terminaalilla ollut, mutta vain ulkomaan puolella.
Ataturk lentokenttä ulkomaan terminaalista kotimaan terminaaliin
5
1305
Vastaukset
- putkinotko
Ei ole pitkä matka...on käytävää, hissiä ja silleen, mutta periaatteessa pitäisi ehtiä, mikäli tavarat menevät suoraan loppukohteeseen. Joskus vaan tuntuu, että passin- jne. tarkastukset saavat seinille meikäläisen. Ja huom. reitti on kohtuullisen hyvin merkitty.
- LKB
Istanbulin lentoasemalta jatkaa matkatavarat määränpäähän, jos ne ovat a: samassa lipussa (eli jatkolento on samassa lentolipussa ja samalla yhtiöllä!) b: määräasemalla on tulli.
Istanbulin lentoasemalla oli iso kyltti tullin jälkeen matkatavaroista: jos matkustat .... kohteisiin (sorry, mutta en muista mitä kohteita olivat) tulee matkatavarat otta itse mukaan ja tehdä lähtöselvitys uudestaan.
Eli., jos lennät turkish airlinesilla, kysy heiltä miten toimit, he osaavat neuvoa!
- kuvottava paikka
No jees, onhan tätä istanbulin surkeutta nähty, eipä tänne uudestaan mieli tee tulla. Jotenkin niin takapajulasta ja totaalisesti perseestä, eiköhän tältä terroristokapungista jotenkin kotio osaa. Joten pitäkäkööt tunkkinsa, papit ulvoo kuin sikoja tapettaisi ja vieressä majailee ihmiset kaduilla lapsista alkaen. Ei uskoisi millaisia rötisköja asumukset ovat, hyi helvetti sitä näkymää.
- tyhmä valitusvirsi
Tervetuloa Suomeen! Täällä ihmisiä puukotetaan metroasemilla silmiesi edessä jne. Istanbulissa ei ole pappeja, rukouskutsusta toki tiesit ennen matkaakin? Mutta toki maassa maan tavalla tai maasta ulos!
- hohhohhoohhooooooooo
"No jees, onhan tätä istanbulin surkeutta nähty, eipä tänne uudestaan mieli tee tulla."
Tuskin on siellä edes käynyt.
Nuo kaikkien paikkojen mollaajat on nähty ja niiden trollitekstit on tuttuja ja niin samanlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904