VaakaN ja OinasM

kokemuksia?

Ollaanpa sitten vastakkaiset merkit ja jos horoskooppeihin uskominen, ei juttu tule onnistumaan. Kokemuksia vaa'an ja oinaan seurustelusta?

4

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas vastakohtia

Täydentävät loistavasti toisiaan. Elin-ikäinen ja paras ystäväni on oinas....olemme siis samaa sukupuolta. Mikäli emme olisi samaa sukupuolta olisimme aviopari ja täydellinen sellainen :-)
      Myrskyisää saattaa olla, muttei tylsää. ONNEA JA MENESTYSTÄ.

• viehko vaaka

Minulla on Oinas -mies, eikä ihanampaa miestä ole
      olemassakaan, kaipaan häntä viereeni joka hetki,
      sillä niin ihanasti hän rakastaa.. mutta vain minua,
      viehkeää vaakaa.

• Nimetön

Hei, sinua kiinnosti vaa´an ja oinaan yhteen sopivuus.. Olen 18 vuotias nainen joka erosi kolmen vuoden seurustelun jälkeen oinas miehestä. En voisi enää koskaan kuvitella palaavani hänen kanssaan yhteen. Seurustelun alku huuma meni moitteettomasti mutta pian mustasukkaisuus alkoi kalvamaan oinaan mieltä. Suhteesta tuli väkivaltaista ja mukaan tuli pian huumeet ja kaikkea muuta ikävää. En itse alkanut käyttämään vaan tämä eksäni. Molemmat olimme hyvin itsepäisiä luonteiltamme ja aloimme riitelemään päivittäin. Suhteesta tuli todella raskas ja ero oli vaikea (milloin erot olisivatkaan helppoja).. Oinas mies on hyvin uhmakas luonteeltaan jos hän sille päälle sattuu.

• vaakanainen

Hei, sinua kiinnosti vaa´an ja oinaan yhteen sopivuus.. Olen 18 vuotias nainen joka erosi kolmen vuoden seurustelun jälkeen oinas miehestä. En voisi enää koskaan kuvitella palaavani hänen kanssaan yhteen. Seurustelun alku huuma meni moitteettomasti mutta pian mustasukkaisuus alkoi kalvamaan oinaan mieltä. Suhteesta tuli väkivaltaista ja mukaan tuli pian huumeet ja kaikkea muuta ikävää. En itse alkanut käyttämään vaan tämä eksäni. Molemmat olimme hyvin itsepäisiä luonteiltamme ja aloimme riitelemään päivittäin. Suhteesta tuli todella raskas ja ero oli vaikea (milloin erot olisivatkaan helppoja).. Oinas mies on hyvin uhmakas luonteeltaan jos hän sille päälle sattuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      155
      5815
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3273
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      97
      1809
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1190
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      63
      1086
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      993
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      990
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      865
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      855
    Aihe