Voiko alkoholin avulla saavuttaa korkeamman tietoisuuden tason? Itse olen ainakin viinahöyryissä kokenut sellaisia aistimuksia, joita on terveellä järjellä mahdotonta selittää. Esim. pystynyt palaamaan ajassa 2 viikkoa taaksepäin. Oikeasti olin omassa sängyssä, mutta samaan aikaan olin kaverin sohvalla pari viikkoa sitten.
Onko alkoholi shamaanien juoma?
8
571
Vastaukset
aistimuksia, joita ei voi järjellä käsittää. Kerran luulin olevani helvetissäkin; se oli amfiteatterin muotoinen yökerho. Inglesissä -77 katselin hotellihuoneen ikkunasta merelle ja olin varma, että aaltojen muotoiset merihirviöt tulevat hakemaan minua. En kuitenkaan ole pitänyt kokemuksiani korkeamman tason tietoisuutena.
Shamaanit ovat kyllä juoneet ja heidän juoppohulluushallusinaatioitaan on pidetty tuona korkeampana tasona. Nykyään tuollaisia shamaaneja on Suomessa satoja tuhansia.
Parempi lopettaa ennenkuin tietoisuus karkaa niin korkealle ettei sitä enää saa laskeutumaan maan tasalle.- Enzian
Taitaa vissiin johtua keskushermoston ylikuumenemisesta nuo aistimukset. Niinkuin Tenström totesi, on paras kyllä lopettaa niiden aistimusten hakeminen. Voi muuten käydä niin ettei enää tiedäkkään mikä on tarua ja mikä totta.
- kai..
Voisi jossain mielessä ajatella, mutta ainakin
osa ugrilaisista heimoista on käyttänyt luonnonsieniä, tuskin nyt aivan tavallisia kärppässieniä, hakeakseen yhteyttä panteistiseen
maailmansieluun Jumiin..olut tai paremminkin sahti
on ollut kyllä kyytipoikana..niin että kyllä nämä jumittelut ovat todellakin henkimaailman juttuja..kuten varmasti näilläkin palstoilla on havaittu..:D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jumi - Palme
...ryyppäyskertomuksesi, minua kiinOstaa missä välissä oikeen opiskelet ja mitä?
- Oolofi
Opiskelen aina silloin kun en tee jotain muuta. Opiskelen kulttuurialaa.
- tietosisku...
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00357&p_haku=Sekavuustila (delirium)
Jospas kaikki johtuikin tuosta? - ex-Jasu
Viikingithän joivat aikoinaan kärpässieni-olutta.
Aamulla herättyään he olivatkin sitten valmiita lähtemään ryöstöretkille.
Koska viikinki-naiset eivät saaneet juoda olutta, he joivat miesten aamuvirtsaa, saadakseen tällä tavoin osan viikinkien hullunrohkeudesta. - goodman
Juu on se, ihan niinkuin marisätkätkin. Muut muut vahvemmat kuuluu jo hörhöile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383599
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa471561- 931327
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301246MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2881152- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001