Käyttäkää hyvät ihmiset tiistaisin haapaveden katsastusasemaa. Hyvä palvelu asiantunteva väki ja täällä ihan omalla kylällä.
Jatkuvasti kuulee, kun jotkut käyttää Ylivieskassa, Pulkkilassa ja jopa Oulussa autojaan näytillä ?? Järjetöntä ajelua.
Haapajärven miehet ottaa tosin jonkun euron matkakuluihinsa, mutta maksaa se reissu kaikkine muine hankintoineen myös lähikuntaan.
Palvelu pysyisi meillä, jos ymmärrettäisi käyttää.
Autokatsastus
16
1685
Vastaukset
- YLIVIESKASSA
Katsastuttamassa autoaan. Esim. minä tein niin Tässä muutama päivä sitten.
Palvelu pelaa hienosti, sain samalla toimittaa muutaman ostoksen, koska niiden alojen palvelua ei täältä löydy.
Lähtiissä tankkasin löpöä reilut 50 litraa ja säästin siinäkin 7 snt. / litra.- Volokkari
Voi olla, että ihan kaikkea täältä ei löydy.
Et kylläkään säästänyt mitään ajamalla Ylivieskaan ja takaisin.
Polttoainetta sait 3,5 € halvemmalla tankillisen, mutta säästöä ei ajamisesta tullut.
Kärkkäiselle ja Alkoon jätit samalla kymmeniä euroja - KANNATTAA MAKSAA
Volokkari kirjoitti:
Polttoainetta sait 3,5 € halvemmalla tankillisen, mutta säästöä ei ajamisesta tullut.
Kärkkäiselle ja Alkoon jätit samalla kymmeniä eurojaYlivieskassa on noin sata kertaa paremmat ja laajemmat palvelut eli tuotteet mitä Haapiksella. Hinnatkin ovat paljon huokeampia. Entivanahaa sitä käytiin ostamassa Haaparannasta voita, nyt Ylivieskan kärppäseltä kodintekniikkaa sun muuta sälää.
"on tyhmää maksaa liikaa" - kerran "tietosi"
Volokkari kirjoitti:
Kärkkäiselle ja Alkoon jätit samalla kymmeniä eurojaAsioin eräässä merkkihuoltoliikkeessä, kyseessä oli määräaikaishuolto, eikä tämän automerkin valtuutettua huoltopistettä Haapavedellä ole.
Minulla oli myös asiaa maanmittaustoimistoon, eikä Haapavedeltä löydy sitäkään.
Tällä aikaa vaimoni teki vaateostoksia, koska vaatteitakaan täältä Haapavedeltä ei löydy.
Tosiaan, samoilla tulilla kävin myös katsastamassa autoni, läpi meni.
Kärkkäisellä emme käyneet, sen kummemmin, kuin Alkossakaan.
- Haapavedelle
autoani katsastukseen! Sen kerran, kun kävin, niin tahallaan haettiin viat, että saatiin hylättyä.
50 km Ylivieskaan ja leima tuli tekemättä mitään, koska ei ollut oikeita vikoja.
Ehkäpä nyt oppineet Haapajärviset asiakaspalvelua, kun on kävijät vähentyneet.
Mutta minun puolesta katsastuksen voi lopettaa Haapavedeltä. - lopettanut
Haapaveellä katastamisen, kun muutenkin tulee käytyä Ylivieskassa. Samalla säästää sen "matkapaikkakuntalisän" oliko se nyt 10 vai 20 €uroa. Ja samalla saa ne legendaariset muutkin ostokset halavemmalla.
- Volokkarias
Ihan rauhassa, minä en sitä kuitenkaan aio tehdä.
Ylivieska on suunta mullakin aina näissä asioissa ja samalla hoidan muutkin tarpeet, jotka täällä ei hoidu. - mukavaa ja
matkailu avartaa. Sitäpaitsi ei oo sidottu viikonpäivään kun käy muualla ja hakee muuta edullista tuoteta samalla ja näkee vähä ihmisvilinääkin.
- VÄHÄN
Sai kannatusta tuo sinun "kuningasajatuksesi"
No, tarkoituksesi oli hyvä, joskin omilla aivoilla ajattelevia ihmisiä näyttää silti olevan Haapavedelläkin useita.
Kyllä se niin on, että peräkylä on peräkylä, eikä täällä ole läheskään kaikkea tarjolla, mitä ihminen tarvitsee, eikä ainakaan edulliseen hintaan. - asiaa kyllä
palvelu pelaa, ja jos joku on saanut paremmin Ylivieskassa autonsa läpi niin eipä todella palvelu ole silloin parasta mahdollista, vaan jopa puutteellista. Seuraan tarkasti tätä toimintaa. Nimim. Autoalan ammattilainen.
- siellä
ei palvelu pelaa oikein.
- palvelu pelaa!
siellä kirjoitti:
ei palvelu pelaa oikein.
jos olet ikäsi Haapaveellä autoasi katsastanu, niin miten sen voit tietää? Romut pitää hylätä joka paikassa,niin sielläkin tehdään mutta selviää turhalta vinoilulta ja jopa asiantuntijoiden kanssa voi asioista keskustella. Ja silloin on mentävä siihen ex.essolle, niiltä pojilta voi käydä muulloinkin kysymässä neuvoa, kun oma jakari jää auki.
Asia on näin! - täällä ole
palvelu pelaa! kirjoitti:
jos olet ikäsi Haapaveellä autoasi katsastanu, niin miten sen voit tietää? Romut pitää hylätä joka paikassa,niin sielläkin tehdään mutta selviää turhalta vinoilulta ja jopa asiantuntijoiden kanssa voi asioista keskustella. Ja silloin on mentävä siihen ex.essolle, niiltä pojilta voi käydä muulloinkin kysymässä neuvoa, kun oma jakari jää auki.
Asia on näin!palvelussa valittamista.
- katsastuspalvelua
palvelu pelaa! kirjoitti:
Asia on näin!kyllä jo ammatinpuolesta. Mutta henkilöö käyvää arvosteluun en ryhdy .
- Järki pelaa
Tottakai täällä olevat palvelut
pitää säilyttää. Onhan se eri kätevää
kurvata vaan paloasemalle ja katsastus
"kestää vain hetken", kuten eräässä
radiomainoksessa kerrotaan.- PITÄÄ
täällä usein yritetään pakottaa ihmisiä ruotuun, tällä kertaa jonoon katsastusaseman eteen.
Minä en pidä pakottamisesta . Enkä oikein Haapavedestäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197