Kertokaapa tyhmälle mimmosen näytönohjaimen saisi laitettua nykyiseen koneeseeni ilman että tarvitsisi vaihtaa virtalähdettä?
Kuiteski ois ihan hyvä että vähän uudemmat pelitkin pyörisi, että ei mitään paskaakaan.
Käviskö Radeon 1650 pro?
Prossu on AMD Athlon 3500
Nykyinen näyttis emolevyyn integroitu X200
Muistia 2*512
Poweri on shuttlen 240W
Eli minipc:stä on kyse.
Virtalähde vs näytönohjain
5
677
Vastaukset
- ...
Voi olla että tuo poweri ei riitä juuri millekään uudemmalle näyttökortille.
- Shuttle
no voi paska jos näin on asian laita.
Mulle suositeltiin Radeon x1650 Pro:ta toisessa paikassa, mites sen laita toimisko?
Joskus aikaisemminkin on tullut todettua että nuo Shuttlen virtalähteet pystyvät pyörittämään yllättävän tehokkaita kokoonpanoja.
Linkki:
http://hq1.shuttle.com/products_page03.jsp?PLLI=100&PI=87
Esim. yllä olevalla pyörii seuraava systeemi:
ST20G5 stock 240W PSU
AMD Athlon64 X2 4800
ATi X1900GT 256MB
2GB DDR400 (2x1GB)
1 SATA HDD (Samsung Spinpoint 120GB)
1 Optical DVD/RW (Shuttle CR-40)
Standard 92mm cooling fan
Tuolta poimittu yllä oleva kokoonpano:
http://www.sudhian.com/index.php?/forums/viewthread/97958/
Mikäli noihin juttuihin on yhtään uskomista.- Shuttle
Jos tuon on totta niin sitten ei pitäs olla mitään hätää ton powerin kanssa, ihmetyttää vaan miten niin pienestä saa noinki koviin laitteisiin tehoja riittävästi. Pitää kai ostaa ja kokeilla, jos ei toimi, niin vaihtaa sitte powerin.
- .-.--.
Oon mä pelannu half life 2 ja CSS:ää kokoonpanolla: amd athlon xp 1800 (@2GHz) ja club 3d radeon 9200 ja 510Mb RAM. Varmana pyörii 240W powerilla. Eikä tarvinnut edes kaikkia silmäkarkkeja karsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502