Kertokaapa tyhmälle mimmosen näytönohjaimen saisi laitettua nykyiseen koneeseeni ilman että tarvitsisi vaihtaa virtalähdettä?
Kuiteski ois ihan hyvä että vähän uudemmat pelitkin pyörisi, että ei mitään paskaakaan.
Käviskö Radeon 1650 pro?
Prossu on AMD Athlon 3500
Nykyinen näyttis emolevyyn integroitu X200
Muistia 2*512
Poweri on shuttlen 240W
Eli minipc:stä on kyse.
Virtalähde vs näytönohjain
5
677
Vastaukset
- ...
Voi olla että tuo poweri ei riitä juuri millekään uudemmalle näyttökortille.
- Shuttle
no voi paska jos näin on asian laita.
Mulle suositeltiin Radeon x1650 Pro:ta toisessa paikassa, mites sen laita toimisko?
Joskus aikaisemminkin on tullut todettua että nuo Shuttlen virtalähteet pystyvät pyörittämään yllättävän tehokkaita kokoonpanoja.
Linkki:
http://hq1.shuttle.com/products_page03.jsp?PLLI=100&PI=87
Esim. yllä olevalla pyörii seuraava systeemi:
ST20G5 stock 240W PSU
AMD Athlon64 X2 4800
ATi X1900GT 256MB
2GB DDR400 (2x1GB)
1 SATA HDD (Samsung Spinpoint 120GB)
1 Optical DVD/RW (Shuttle CR-40)
Standard 92mm cooling fan
Tuolta poimittu yllä oleva kokoonpano:
http://www.sudhian.com/index.php?/forums/viewthread/97958/
Mikäli noihin juttuihin on yhtään uskomista.- Shuttle
Jos tuon on totta niin sitten ei pitäs olla mitään hätää ton powerin kanssa, ihmetyttää vaan miten niin pienestä saa noinki koviin laitteisiin tehoja riittävästi. Pitää kai ostaa ja kokeilla, jos ei toimi, niin vaihtaa sitte powerin.
- .-.--.
Oon mä pelannu half life 2 ja CSS:ää kokoonpanolla: amd athlon xp 1800 (@2GHz) ja club 3d radeon 9200 ja 510Mb RAM. Varmana pyörii 240W powerilla. Eikä tarvinnut edes kaikkia silmäkarkkeja karsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412