Kenet haluaisit tavata?

ukkeli vm.-46

Minä olisin halunnut tavata Louis Armstrongin. Hänestä henkii uskomaton karisma, positiivisuus ja hyväntahtoisuus.
Katselen Youtubesta hänen esityksiään melkein päivittäin ja olen aivan myyty. Harmi ettei aikakelloa voi ruuvata taaksepäin.

16

1139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welhotar53

Leonard Cohenin,todella karismaatinen laulaja!

• lisäksi

henkilön jonka on tällä hetkellä Paavi Roomassa Vatikaanissa.

• hellyyttäkin

Tässä elämäni vaiheessa haluaisin aloittaa uuden vaiheen ja tuntea vielä rakkautta ja hellyyttä. Toiseksi; Elviksen musiikki on osa varhais aikuisuutta ja hänen live konserttiinsa jos lipun joku ojentaisi.

• ja vain harvat näyttävät onnistuvan. Olikohan tällä markkinatalouden luomalla kertakäyttökulttuurilla ja "vain paras on kyllin hyvää minulle" -ajattelulla osuutta asiaan? Vai ovatko koetut pettymykset saaneet ihmiset sulkemaan ovet uusilta mahdollisuuksilta?

Toivon sinun toiveesi toteutuvan. ;))

• ja pohdiskestella yhdessä heidän kanssaan monenlaisia asioita. Oikeastaan tapaisin mielelläni moniakin edesmenneitä läheisiäni, jos se olisi mahdollista.

Oletteko muuten sitä mieltä, että ihmiset jollain tasolla kuoleman jälkeen vielä kohtaavat?

• lupiini

mielelläni tavata äidinisäni. Hän kuoli jo kauan ennen syntymääni, mutta äitini kertoi aina isästään erityisellä lämmöllä ja siitä jäi minulle ikuinen kaipuu. Isovanhemmistani vain äidinäidin ehdin nähdä ja hänet kauan, koska eli 96-vuotiaaksi.

• tavata

Kyllä nyt todella haluaisin tavata miehen jolta saisin ja voisin antaa hellyyttä ja rakkautta.Hän olisi sinut menneisyytensä kanssa ja olisi valmis sitoutumaan.Eli tavallisen,hyvän itsetunnon omaavan miehen.

• eukotar

Hetken luulin että minä itse olin kirjoittanut tuon. Haluaisin vain yksinkertaista asiaa: rakastaa ja tulla rakastetuksi. Onko se nyt paljon vaadittu. Jos pitäisi valita lottovoiton ja rakkauden välillä valitsisin oitis love, love (kuinkahan paljon se lottovoitto oliskaan..).

• haluaisin

tavata vielä tässä iässä terveen, sivistyneen ja luotettavan miehen, jonka kanssa olisi mukava vaikka haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta, eikä vain haaveilla vaan tehsä siitä arkipäivää.

• kiva tavata

eräs Partasen Eila Iisalmesta.

• Fridanna

Minä haluaisin tavata ensimmäisen rakastumiseni kohteen. Opin tuntemaan vain, miltä rakkaus tuntui, mutta kohde jäi vieraaksi. Olin aivan liian nuori kyselemään mitään. Hän elää vielä, mutta en kerro kuka hän on.

• tavata koulukavereita. Oltiin vuosina 1961-62 eräässä sisäoppilaitoksessa tuolla Hämeen puolessa. Meitä oli liki kaksikymmentä likkaa ja yksi poika, vuosi oltiin yhdessä ja muutaman olen jälkeen nähnyt ja niistäkin tapaamisista on jo varmaan neljäkymmentä vuotta.
      Kirjeiden kirjoittelukin jäi jo aikoja sitten ja nimet ja osoitteet ovat vaihtuneet.

Ihan on utopiaa tapaaminen, kun kaikki oltiin ympäri Suomea, ei ole koulukavereistakaan yhtään löytynyt.

• ihmisiä, joita haluaisin vielä tavata.
      Yksi heistä on alaluokkani opettaja.
      Sen ihanampaa ihmistä ei varmaan olekaan
      kuin hän oli.
      Huolti meidät lapset talvellakin useitten
      kilometrien pituiselle kotimatkalle.
      Katsoi että kaikilla oli myssyt ja lapaset
      hyvin päälle puettuina.
      Pelkkiä hyviä muistoja koulunkäynnin
      alkutaipaleelta.

• Isäni joka oli minulle esimerkki miehestä, hänen ohjauksessaan opin monta taitoa joista olen saanut monta tyyväisyyden hetkeä osatessani ja taitaessani,
      Äitini josta tuli vanhemmiten paras ystäväni.

Aviomieheni jonka kanssa jaoin elämäni ehkä parhaat hetket ja vuodet, niistä en olisi halunnut luopua.

Pienen lapsenlapseni jonka silmissä loisti enkelin katse, hän ei ollut tästä maailmasta, hän oli enkeli jo syntyessään ja siirtyessään sinne keltaistensa joukkoon jo 3 kk ikäisenä. Sitä hymyä jonka hän minulle lahjoitti ensi kerran tavattuamme, en koskaan saa silmistäni.

Kurssi- ja ammattitovereitani joista moni on jättänyt lähtemättömän muiston omalla persoonallisuudellaan yhteistoiminnassamme.

Ystäviä täältä keskustelupalstoilta, muutamia olen tavannut, moniin haluaisin tutustua vaikka kahvikupin äärellä. Jos liikutte täällä päin, poiketkaa... sovitaan että kolme koputusta ja ovikellon soitto...
      Ennen sanottiin että kaupparatsu soittaa kolmesti!

Julkisuuden henkilöistä Elvis ehdottomasti! Kuolematon kuningas mitä tulee stemmoihin!

• haluaisin

tavata Mark Levengoodin ja Jonas Gardellin. Olen lukenut heidän kirjojaan ja seurannut TV:stä ovat ihania molemmat.

• olisi todellakin tapaamisen arvoinen henkilö.
        Olin kai kolmentoista ikäinen kun kirkonkylämme
        elokuvateatteriin tuli Elviksen elokuva esitykseen.
        No sellaiseen turhuuteenhan ei vanhemmilta rahaa
        herunut, joten piti keksiä jotain muuta.
        Niinpä rahan jonka olisin tarvinnut viikonlopun
        bussilippuun, että pääsin kotiin, käytinkin elokuva-
        lippuun. Ja sitten lauantaina oli edessä 18 km
        marssi kävellen kotiin. Mutta kyllä kannatti!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      259
      5762
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      61
      2937
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      94
      2616
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      410
      1698
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      104
      1480
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      30
      1279
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1219
    8. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      28
      1111
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      268
      1023
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      42
      985
    Aihe