Kenet haluaisit tavata?

ukkeli vm.-46

Minä olisin halunnut tavata Louis Armstrongin. Hänestä henkii uskomaton karisma, positiivisuus ja hyväntahtoisuus.
Katselen Youtubesta hänen esityksiään melkein päivittäin ja olen aivan myyty. Harmi ettei aikakelloa voi ruuvata taaksepäin.

16

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welhotar53

Leonard Cohenin,todella karismaatinen laulaja!

• lisäksi

henkilön jonka on tällä hetkellä Paavi Roomassa Vatikaanissa.

• hellyyttäkin

Tässä elämäni vaiheessa haluaisin aloittaa uuden vaiheen ja tuntea vielä rakkautta ja hellyyttä. Toiseksi; Elviksen musiikki on osa varhais aikuisuutta ja hänen live konserttiinsa jos lipun joku ojentaisi.

• ja vain harvat näyttävät onnistuvan. Olikohan tällä markkinatalouden luomalla kertakäyttökulttuurilla ja "vain paras on kyllin hyvää minulle" -ajattelulla osuutta asiaan? Vai ovatko koetut pettymykset saaneet ihmiset sulkemaan ovet uusilta mahdollisuuksilta?

Toivon sinun toiveesi toteutuvan. ;))

• ja pohdiskestella yhdessä heidän kanssaan monenlaisia asioita. Oikeastaan tapaisin mielelläni moniakin edesmenneitä läheisiäni, jos se olisi mahdollista.

Oletteko muuten sitä mieltä, että ihmiset jollain tasolla kuoleman jälkeen vielä kohtaavat?

• lupiini

mielelläni tavata äidinisäni. Hän kuoli jo kauan ennen syntymääni, mutta äitini kertoi aina isästään erityisellä lämmöllä ja siitä jäi minulle ikuinen kaipuu. Isovanhemmistani vain äidinäidin ehdin nähdä ja hänet kauan, koska eli 96-vuotiaaksi.

• tavata

Kyllä nyt todella haluaisin tavata miehen jolta saisin ja voisin antaa hellyyttä ja rakkautta.Hän olisi sinut menneisyytensä kanssa ja olisi valmis sitoutumaan.Eli tavallisen,hyvän itsetunnon omaavan miehen.

• eukotar

Hetken luulin että minä itse olin kirjoittanut tuon. Haluaisin vain yksinkertaista asiaa: rakastaa ja tulla rakastetuksi. Onko se nyt paljon vaadittu. Jos pitäisi valita lottovoiton ja rakkauden välillä valitsisin oitis love, love (kuinkahan paljon se lottovoitto oliskaan..).

• haluaisin

tavata vielä tässä iässä terveen, sivistyneen ja luotettavan miehen, jonka kanssa olisi mukava vaikka haaveilla yhteisestä tulevaisuudesta, eikä vain haaveilla vaan tehsä siitä arkipäivää.

• kiva tavata

eräs Partasen Eila Iisalmesta.

• Fridanna

Minä haluaisin tavata ensimmäisen rakastumiseni kohteen. Opin tuntemaan vain, miltä rakkaus tuntui, mutta kohde jäi vieraaksi. Olin aivan liian nuori kyselemään mitään. Hän elää vielä, mutta en kerro kuka hän on.

• tavata koulukavereita. Oltiin vuosina 1961-62 eräässä sisäoppilaitoksessa tuolla Hämeen puolessa. Meitä oli liki kaksikymmentä likkaa ja yksi poika, vuosi oltiin yhdessä ja muutaman olen jälkeen nähnyt ja niistäkin tapaamisista on jo varmaan neljäkymmentä vuotta.
      Kirjeiden kirjoittelukin jäi jo aikoja sitten ja nimet ja osoitteet ovat vaihtuneet.

Ihan on utopiaa tapaaminen, kun kaikki oltiin ympäri Suomea, ei ole koulukavereistakaan yhtään löytynyt.

• ihmisiä, joita haluaisin vielä tavata.
      Yksi heistä on alaluokkani opettaja.
      Sen ihanampaa ihmistä ei varmaan olekaan
      kuin hän oli.
      Huolti meidät lapset talvellakin useitten
      kilometrien pituiselle kotimatkalle.
      Katsoi että kaikilla oli myssyt ja lapaset
      hyvin päälle puettuina.
      Pelkkiä hyviä muistoja koulunkäynnin
      alkutaipaleelta.

• Isäni joka oli minulle esimerkki miehestä, hänen ohjauksessaan opin monta taitoa joista olen saanut monta tyyväisyyden hetkeä osatessani ja taitaessani,
      Äitini josta tuli vanhemmiten paras ystäväni.

Aviomieheni jonka kanssa jaoin elämäni ehkä parhaat hetket ja vuodet, niistä en olisi halunnut luopua.

Pienen lapsenlapseni jonka silmissä loisti enkelin katse, hän ei ollut tästä maailmasta, hän oli enkeli jo syntyessään ja siirtyessään sinne keltaistensa joukkoon jo 3 kk ikäisenä. Sitä hymyä jonka hän minulle lahjoitti ensi kerran tavattuamme, en koskaan saa silmistäni.

Kurssi- ja ammattitovereitani joista moni on jättänyt lähtemättömän muiston omalla persoonallisuudellaan yhteistoiminnassamme.

Ystäviä täältä keskustelupalstoilta, muutamia olen tavannut, moniin haluaisin tutustua vaikka kahvikupin äärellä. Jos liikutte täällä päin, poiketkaa... sovitaan että kolme koputusta ja ovikellon soitto...
      Ennen sanottiin että kaupparatsu soittaa kolmesti!

Julkisuuden henkilöistä Elvis ehdottomasti! Kuolematon kuningas mitä tulee stemmoihin!

• haluaisin

tavata Mark Levengoodin ja Jonas Gardellin. Olen lukenut heidän kirjojaan ja seurannut TV:stä ovat ihania molemmat.

• olisi todellakin tapaamisen arvoinen henkilö.
        Olin kai kolmentoista ikäinen kun kirkonkylämme
        elokuvateatteriin tuli Elviksen elokuva esitykseen.
        No sellaiseen turhuuteenhan ei vanhemmilta rahaa
        herunut, joten piti keksiä jotain muuta.
        Niinpä rahan jonka olisin tarvinnut viikonlopun
        bussilippuun, että pääsin kotiin, käytinkin elokuva-
        lippuun. Ja sitten lauantaina oli edessä 18 km
        marssi kävellen kotiin. Mutta kyllä kannatti!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe