Minkälaiset palkat noilla koneenasentajilla on? Itse olen kuullut, että ovat aika hyvät. Minkälainen alotuspalkka ym. etuuksia?
Koneenasentajan palkat?
15
14257
Vastaukset
- hyvät palkat
Riippuu paljon yrityksestä.KM.korvauksilla,päivärahoilla,ateriakorvauksilla saa nettopalkkaa lisää.
Työ on usein vaarallista ja likaista. - Nimetön
työnantajasta, itse olen koneenasentajana, yhdessä suurimmista nosturialan firmoista. Vuositulot vähän yli 40000 euroa päivärahat ja kilometri korvaukset, joita tulee 5000-10000 euroa/vuosi.
- työpaikalla
Tekisi muuten n20e/h. Toki viikonloppuja la ja su tekemällä pääsee hyviin vuosituloihin.
- Nimetön
työpaikalla kirjoitti:
Tekisi muuten n20e/h. Toki viikonloppuja la ja su tekemällä pääsee hyviin vuosituloihin.
tuntipalkka n.18 euroa h tuotantopalkkiot.
n. 100h. ylitöitä viimevuonna - niinkait
Tuskin siellä teidän tehtaalla kovin moni tienaa yli 15€ tunti
- mkmkojg
niinkait kirjoitti:
Tuskin siellä teidän tehtaalla kovin moni tienaa yli 15€ tunti
Koneenasentaja ja 11,5 E/h et repikää siitä.
- koneenasentaja
mkmkojg kirjoitti:
Koneenasentaja ja 11,5 E/h et repikää siitä.
Koneenasentaja ja 10 E /h et repikäähän siitä...
- papupöö
riippuu täysin ammattitaidosta..hyville asentajille kannattaa maksaa
- Konemestaaja
Ei kuitenkaan yli viittätoista euroa.
- Keskivertopalkka
11e/h ....
- 6,5e/h riittävä
Kun palkka on sellainen, että sillä maksaa yksiön vuokran ja rahaa jää hernekeittoon niin sillon se on riittävä. Kaikki muu on ylimääräistä, ja se menee ahneuden piikkiin.
- 57fh
Joo ei työntekijä saa olla ahne vaan vasemmistoliiton kannattaja. Se työnantaja saa sitten olla ahne niin on maksaa isoista tuloista verojakin.
- Asentaja
57fh kirjoitti:
Joo ei työntekijä saa olla ahne vaan vasemmistoliiton kannattaja. Se työnantaja saa sitten olla ahne niin on maksaa isoista tuloista verojakin.
Kta 15,80€ neljän vuoden työkokemuksella.
- ujkgffg
12.50€ tunti päivärahat.
3 vuotta työkokemusta- jarmo1965
Alaisilla 12-15,5€/h riippuen kokemuksesta, itselläni esimiehenä(ja pisin kokemus) 19€/h. Taitaa olla aika keskitasoa kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821