Minkälaiset palkat noilla koneenasentajilla on? Itse olen kuullut, että ovat aika hyvät. Minkälainen alotuspalkka ym. etuuksia?
Koneenasentajan palkat?
15
14038
Vastaukset
- hyvät palkat
Riippuu paljon yrityksestä.KM.korvauksilla,päivärahoilla,ateriakorvauksilla saa nettopalkkaa lisää.
Työ on usein vaarallista ja likaista. - Nimetön
työnantajasta, itse olen koneenasentajana, yhdessä suurimmista nosturialan firmoista. Vuositulot vähän yli 40000 euroa päivärahat ja kilometri korvaukset, joita tulee 5000-10000 euroa/vuosi.
- työpaikalla
Tekisi muuten n20e/h. Toki viikonloppuja la ja su tekemällä pääsee hyviin vuosituloihin.
- Nimetön
työpaikalla kirjoitti:
Tekisi muuten n20e/h. Toki viikonloppuja la ja su tekemällä pääsee hyviin vuosituloihin.
tuntipalkka n.18 euroa h tuotantopalkkiot.
n. 100h. ylitöitä viimevuonna - niinkait
Tuskin siellä teidän tehtaalla kovin moni tienaa yli 15€ tunti
- mkmkojg
niinkait kirjoitti:
Tuskin siellä teidän tehtaalla kovin moni tienaa yli 15€ tunti
Koneenasentaja ja 11,5 E/h et repikää siitä.
- koneenasentaja
mkmkojg kirjoitti:
Koneenasentaja ja 11,5 E/h et repikää siitä.
Koneenasentaja ja 10 E /h et repikäähän siitä...
- papupöö
riippuu täysin ammattitaidosta..hyville asentajille kannattaa maksaa
- Konemestaaja
Ei kuitenkaan yli viittätoista euroa.
- Keskivertopalkka
11e/h ....
- 6,5e/h riittävä
Kun palkka on sellainen, että sillä maksaa yksiön vuokran ja rahaa jää hernekeittoon niin sillon se on riittävä. Kaikki muu on ylimääräistä, ja se menee ahneuden piikkiin.
- 57fh
Joo ei työntekijä saa olla ahne vaan vasemmistoliiton kannattaja. Se työnantaja saa sitten olla ahne niin on maksaa isoista tuloista verojakin.
- Asentaja
57fh kirjoitti:
Joo ei työntekijä saa olla ahne vaan vasemmistoliiton kannattaja. Se työnantaja saa sitten olla ahne niin on maksaa isoista tuloista verojakin.
Kta 15,80€ neljän vuoden työkokemuksella.
- ujkgffg
12.50€ tunti päivärahat.
3 vuotta työkokemusta- jarmo1965
Alaisilla 12-15,5€/h riippuen kokemuksesta, itselläni esimiehenä(ja pisin kokemus) 19€/h. Taitaa olla aika keskitasoa kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850