Netissä ollaan kerrottu että kumihansaakn voi laittaa esim.vetta,mehua jne ja sitten laitettaisiin pakastimeen ja kun se on jäätynyt niin Booliin?Toimiiko se vai hajoaako jo pakastmessa?
Onko jääkäsi toiminut?
5
1350
Vastaukset
- vbc
juu kyllä setoimii kokeiltiin itse..meinataan laittaa limubooli ja siihen toista makua sitten näiden käsien avulla..
- petranetta
Moi!
Minun kamuilla oli sellanen jääkäsi boolissa ku olin sen halloween bileissä...Ei se hajoa. :D - Papaijja92
Joo, se toimii. Mutta ei kannata laittaa kumihanskaan vettä, koska sitten kun käsi alkaa sulaa boolissa, booli laimenee. Kannattaa laittaa jotain juomaa, mitä on ollut myös boolissa. :)
- oon vajaa
mut siis miten tällane käsi tehää? :o
- SishiOdoshi
Laitat ensin vettä läpinäkyvään kumihanskaan (veden voi värjätä elintarvikevärillä)
ja pidät sitä pakastimessa kunnes se on jäätynyt. Otat hanskan pois jään ympäriltä ja valmis :D ei oo vaikee tehä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663