Näyttelykäyttäytyminen

Ihmettelen todella!!

Kävin alkukesästä koiranäyttelyssä, joka järjestettiin koulun pihalla. Ihmettelin kyllä Tanskandoggien omistajien välinpitämättömyyttä, kun antoivat koirien KUSTA koulun rappusille!!?? Ja yksi jopa ulosti rappujen viereen??!!! Tämän koulun talkkari on niin tarkka ettei anna edes lasten istua rappusilla!Mahtoi ilahtua maanantai aamuna töihin tullessaan. Muutenkin jäi mietityttämään kyseisen rodun omistajat, koiria pidettiin pienissä aitauksissa, joissa ei rekku-parka edes maate mahdu. Ymmärrän kyllä että koira on iso,mutta pitäisikö sitten hommata RIITTÄVÄN iso aitaus, tai jäädä kotiin, jos ei oman koiran hyvinvointi ole se tärkein asia!

4

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilevä...

Liekkö provoa tää sinun kirjoitus, vai mitä? Aika hurjaa, että VAIN dogit tekivät rappujen viereen. Enpä ole yhdessäkään näyttelyssä nähnyt, että koirat olisivat noin huonossa jamassa kuin kerroit. Missähän päin Suomen maata tämä kertomasi näyttely on pidetty?

• Aloittaja

Kiinnitin huomion nimenomaan doggeihin, koska kyseinen rotu oli kai(?) esittelyvuorossa seuraavana ja siksi "kaikki" dogit "kasaantuneet" samalle alueelle. En siis harrasta itse näyttelyitä, siksi en ole varma hakeutuuko yleensäkin saman rotuisten koirien omistajat samoihin paikkoihin..?! Toki siellä on voinut muutkin paskottaa koiriaan rappusille, mutta näin kun dogit tekivät niin.Ei siis ole provo.

• Doggihan
        Aloittaja kirjoitti:

Kiinnitin huomion nimenomaan doggeihin, koska kyseinen rotu oli kai(?) esittelyvuorossa seuraavana ja siksi "kaikki" dogit "kasaantuneet" samalle alueelle. En siis harrasta itse näyttelyitä, siksi en ole varma hakeutuuko yleensäkin saman rotuisten koirien omistajat samoihin paikkoihin..?! Toki siellä on voinut muutkin paskottaa koiriaan rappusille, mutta näin kun dogit tekivät niin.Ei siis ole provo.

On kokonsa puolesta hyvin huomiota herättävä rotu =) Laitappa 10 eri rotuista koiraa riviin paskomaan yhtäaikaa niin takaan, että doggi se on joka mieleen jää ;)
        Mitenkään rotua kuitenkaan mollaamatta! Itselläni on 2 doggia, mutta surullinen totuus se vain on, että isoihin kiinnittää tilanteesa kuin tilanteessa enemmän huomiota. Esim. omani syövät hyvin sulavaa ruokaa, mutta silti kun vakio-lenkkipolulla ihmetellään suurimpia p-kasoja (jotka eivät siis ole koirieni), laitetaan ne automaattisesti suurimman koiran piikkiin. Joo, on epäreilua, mutta meitähän riittää niin moneen junaan ettei jaksa välittää.

• mmjklms

mä taas sain kuulla joltain naiselta myyrmäessä jotain ihme kommenntia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1557
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1185
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe