Apua tulkinnassa

myyry

mitä tarkoittaa kun miehen kohdalla nousee paholainen ja kuu?

2

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiipukka

Olen itse aloittelija mutta sivulla
      http://www.tarotpuu.com/mikatarot.html
      On selitys jokaiselle kortille..

Paholainen: Paholainen:
      Joka kerta, kun käännän itselleni selän, kiristyy silmukka kaulassani. Joka kerta, kun kohtaan itseni aidosti, löystyy silmukka sisälläni. Paholaisen voima perustuu siihen harhaan, ettei vaihtoehtoja ole olemassa. Kaulassani olevan köyden voin ottaa helposti pois - silloin joudun myös ottamaan vastuun elämästäni.

Kuu:
      Ovi varjojen maailmaan on auennut - Kuun valossa todellisuuden rajat hämärtyvät. Primitiivinen puoli meissä ei ymmärrä kontrollia; tämä on painajaisten perimmäinen sanoma. Kuun kortissa kohtaamme suurimman haasteen: sukella syvälle itseesi, mutta älä huku - nouse pintaan, ja ymmärrä kokemasi.

• Merengue

Nyt näyttäisi olevan kyseessä sellainen mies, kenen kanssa et haluaisi olla tekemisissä...
      Tuo yhdistelmä on tullut itselleni enemmän kuin tutuksi sattumoisin.
      Paholainen edustaa riippuvuutta toisesta, mahdollisesti molemminpuolista, tai jonkin muunlaista henkistä ahdinkoa. Myös seksuaalisuus on kyseenalainen aihe tämän henkilön kanssa.. voi olla että vetovoima on kova, mutta mies on luultavasti hyvin maskuliininen ja mahdollisesti myös alistava, kuin myös henkisellä tasolla.
      Kuu puolestaan edustaa epävarmuutta, et tule koskaan ehkä saamaan selville mihin tämä mies on menossa tai mitä teistä tulee tai tuleeko mitään. kuu on myös intuition symboli, mies on todennäköisesti syvällinen ihminen, mutta jopa pelottavalla tavalla henkinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1413
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      105
      835
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      673
    4. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      667
    5. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      45
      663
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      53
      647
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      635
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      611
    10. Kävin nainen verotoimistossa katsomassa sinun tulot ja verot

Näyttää siltä että hyvin pärjättäisiin yhdessä vaikka en kuluttaisi itseäni työnteolla?
      Ikävä
      54
      609
    Aihe