Apua tulkinnassa

myyry

mitä tarkoittaa kun miehen kohdalla nousee paholainen ja kuu?

2

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiipukka

      Olen itse aloittelija mutta sivulla
      http://www.tarotpuu.com/mikatarot.html
      On selitys jokaiselle kortille..

      Paholainen: Paholainen:
      Joka kerta, kun käännän itselleni selän, kiristyy silmukka kaulassani. Joka kerta, kun kohtaan itseni aidosti, löystyy silmukka sisälläni. Paholaisen voima perustuu siihen harhaan, ettei vaihtoehtoja ole olemassa. Kaulassani olevan köyden voin ottaa helposti pois - silloin joudun myös ottamaan vastuun elämästäni.

      Kuu:
      Ovi varjojen maailmaan on auennut - Kuun valossa todellisuuden rajat hämärtyvät. Primitiivinen puoli meissä ei ymmärrä kontrollia; tämä on painajaisten perimmäinen sanoma. Kuun kortissa kohtaamme suurimman haasteen: sukella syvälle itseesi, mutta älä huku - nouse pintaan, ja ymmärrä kokemasi.

    • Merengue

      Nyt näyttäisi olevan kyseessä sellainen mies, kenen kanssa et haluaisi olla tekemisissä...
      Tuo yhdistelmä on tullut itselleni enemmän kuin tutuksi sattumoisin.
      Paholainen edustaa riippuvuutta toisesta, mahdollisesti molemminpuolista, tai jonkin muunlaista henkistä ahdinkoa. Myös seksuaalisuus on kyseenalainen aihe tämän henkilön kanssa.. voi olla että vetovoima on kova, mutta mies on luultavasti hyvin maskuliininen ja mahdollisesti myös alistava, kuin myös henkisellä tasolla.
      Kuu puolestaan edustaa epävarmuutta, et tule koskaan ehkä saamaan selville mihin tämä mies on menossa tai mitä teistä tulee tai tuleeko mitään. kuu on myös intuition symboli, mies on todennäköisesti syvällinen ihminen, mutta jopa pelottavalla tavalla henkinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe