Kankaanpään autoliikkeet

Driven Driver

Niin, ajattelin päivittää kulkupelini, mistä liikkeestä saa parhaat diilit nykyään? Uuden karheaa käytettyä hakisin, ja oma auto menisi vaihdossa.

11

1473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buy-1

      Servon Pentiltä otat tarjouksen, niin ei tartte kiertää muualla. Ja jälkimarkkinointi huoltoineen pelaa kiitettävästi.Sinne tullaan kauempaakin, koska asiakas on siellä tyytyväinen. P.S toripäivinä välillä täytekaakkukahvit!

      • ratsuni

        ..oli..ettei vaan mainos tullut kyseisestä liikkeestä..


      • mökkijorma

        kyllä siellä kauppoja on moni yrittänyt tehdä, mutta oma auto on ainakin kerran hinnoiteltu väärin, kun ei ole myyjä kuullut puoliakaan auton tietoja...sama kuulo-ongelma ollut hidastamassa kaupantekoa muillakin. moni ajaa muutenkin servon porin toimipisteeseen hieromaan kauppaa...on ne myyjät nähty täällä käpykylässä.


      • saksan mies

        Kankaanpään autotalo kuuluu niihin autoliikkeisiin etten mene muuta kuin katsomaan autoluojuksen autojen hinnat, autoluojuksen autojen hinnat on autotalon autojen ikkunoilla. VERTAA HINTAA isolla ja mustavalkoinen epätarkka kuva samasta automallista mutta useimmiten uudemmasta ja paremmin varustellusta autosta. Näin autotalo huijaa vanhempaa väkeä tekemään autokaupat heillä. Surkeaa toimii, jopa ala-arvoista kilpailua autotalon puolelta.


    • ammattilainen

      tämän autotalo viestin oli kirjoittanu penan poika porista?

      • Avaa ehkä kohta

        Joku kertoi että Kälviäisen Auto Oy laajentaa toimintaa Kankaanpäähän. Mielenkiintoista nähdä miten tälläinen voimakkaasti kasvava ketju menestyy pikkupaikkakunnalla. Onkohan Kankaanpäästä tulossa jonkin näköinen autokauppa-paikkakunta hiukan Huittisten malliin? Varmasti olis kaikkien autoliikkeiden etu tuollainen.


      • täällä lisää
        Avaa ehkä kohta kirjoitti:

        Joku kertoi että Kälviäisen Auto Oy laajentaa toimintaa Kankaanpäähän. Mielenkiintoista nähdä miten tälläinen voimakkaasti kasvava ketju menestyy pikkupaikkakunnalla. Onkohan Kankaanpäästä tulossa jonkin näköinen autokauppa-paikkakunta hiukan Huittisten malliin? Varmasti olis kaikkien autoliikkeiden etu tuollainen.

        "Kyllähän se on niin että tuollaista tuhannen auton kenttää ei tarvitse markkinoida. Näkyyhän se muutenkin, aina suihkukoneisiin asti" naurahtaa toimitusjohtaja Kälviäinen.

        "Työpaikkaliikuntaamme on se, kun asiakas tulee myymälään ja haluaa nähdä sen kentän toisella puolella olevan auton. Myyjät ovatkin leikillään sanoneet tarvitsevansa skootteria noutaakseen asiakkaalle auton. Minä kehotin pojat lenkille!"

        Kälviäinen piirtää ilmaan laajoja kaaria, ja jopa hieman kiihtyy kun toimittaja jatkaa kyselemistä markkinoinnista.

        "Markkinointi on tarpeellista, mutta jos myynti vetää niin ettei ehditä toimittaa, niin turhahan siinä on enää markkinoida! Mitä se muuta silloin on kuin rahan hukkaamista? Ja kauppaa pitää ostaa tehdä. Pelkkä mainos ei myy yhtäkään autoa!"


      • Steptronic
        täällä lisää kirjoitti:

        "Kyllähän se on niin että tuollaista tuhannen auton kenttää ei tarvitse markkinoida. Näkyyhän se muutenkin, aina suihkukoneisiin asti" naurahtaa toimitusjohtaja Kälviäinen.

        "Työpaikkaliikuntaamme on se, kun asiakas tulee myymälään ja haluaa nähdä sen kentän toisella puolella olevan auton. Myyjät ovatkin leikillään sanoneet tarvitsevansa skootteria noutaakseen asiakkaalle auton. Minä kehotin pojat lenkille!"

        Kälviäinen piirtää ilmaan laajoja kaaria, ja jopa hieman kiihtyy kun toimittaja jatkaa kyselemistä markkinoinnista.

        "Markkinointi on tarpeellista, mutta jos myynti vetää niin ettei ehditä toimittaa, niin turhahan siinä on enää markkinoida! Mitä se muuta silloin on kuin rahan hukkaamista? Ja kauppaa pitää ostaa tehdä. Pelkkä mainos ei myy yhtäkään autoa!"

        Saa nähdä miten muuttaa Kälviäisen agressiivinen
        hinnoittelu autokaupan rakennetta Suomessa. Tuottavuus perustuu kuulemma varasyton vinhaan kiertonopeuteen ja myyjien äärimmäiseen kurinlaisuuteen. Paikanhakijat joutuvat kuulemma Cooperin testiin ja etunijapunnerruksiin ennen valintaa.Kälviäinen seuraa valvontakameralla heidän toimintaansa ja asiakas on huomioitava heti kun hän on saapunut liikkeeseen. "Ei meiltaä miestä pois päästetä ennekuin sille jotain myydään" mottona Kälviäisellä. Pitkän linjan kauppamies, kulkenut isoisänsä mukana pitkin Suomea myymässä kaikkea vispilöistä armeijan ylijäämä panssarivaunuihin asti.


      • Huomasin yhden tekstin
        Steptronic kirjoitti:

        Saa nähdä miten muuttaa Kälviäisen agressiivinen
        hinnoittelu autokaupan rakennetta Suomessa. Tuottavuus perustuu kuulemma varasyton vinhaan kiertonopeuteen ja myyjien äärimmäiseen kurinlaisuuteen. Paikanhakijat joutuvat kuulemma Cooperin testiin ja etunijapunnerruksiin ennen valintaa.Kälviäinen seuraa valvontakameralla heidän toimintaansa ja asiakas on huomioitava heti kun hän on saapunut liikkeeseen. "Ei meiltaä miestä pois päästetä ennekuin sille jotain myydään" mottona Kälviäisellä. Pitkän linjan kauppamies, kulkenut isoisänsä mukana pitkin Suomea myymässä kaikkea vispilöistä armeijan ylijäämä panssarivaunuihin asti.

        Eli kyllä Kälviäinen on businessmies.

        "Kälviäisen autoliike sai alkusanansa käytännössä Tamperelaisessa opiskelija-asuntolassa hurjalla nousukaudella, 1980-luvun alkupuolella. Kälviäinen opiskeli tällöin Tampereen kauppakorkeakoulssa, ja huomasi että suurella osalla kurssitovereista oli vähän varoja, mutta sitäkin kovempi innostus oman auton hankkimiseen. Tämähän oli ns. juppi-aikaa jolloin ostettiin muskeliveneitä luotolla, ja katseltiin Insider-elokuvaa televisiosta. Siihen aikaan ei ollut todellakaan muotia liikkua kävellen tai polkupyörällä, vaan auto piti olla, ja mahdollisimman iso sellainen.

        "Minulla oli siihen aikaan ajoittain ikävä takaisin Uuteenkaupunkiin, mutta keksin mielestäni hauskan idean, millä lievittää sitä" toteaa Kälviäinen. "Uudessakaupungissahan oli tuohon aikaan todella paljon Talbot-merkkisiä autoja, koska niitä valmistettiin Saabin tehtailla, ja henkilökunta sai ostaa auton uutena edulliseen hintaan. Lisäksi ne olivat siihen aikaan hintaansa nähden isoja ja näyttäviä autoja, jotka kuitenkin menettivät arvoaan käytettyinä aika nopeasti, varsinkin Uudessakaupungissa, missä tarjonta oli tämän merkin kohdalla ylisuurta."

        "Löysin paikallisista autoliikeistä helposti käytettyjä Talboteja, jotka ostin pois könttäsummalla. Sen jälkeen maalipinnat myllytettiin, ja tarvittaessa näkyvimmat pinnat maalattiin uudestaan. Toki tekniikkakin käytiin läpi, muttei niin uusissa autoissa tietysti paljon vikoja ollutkaan. Autot olivat siis käytännössä melkein uuden veroisia ja näköisiä."

        "Kesän aikana otin sitten yhteyttä muutamiin kurssitovereihini. Aika oli tismalleen oikea koska he olivat alkaneet saada kohtalaista palkkaa kesätöistään, ja lopulle löytyi markkinoilta helppoa rahaa. Tein jokaiselle yksilöllisen tarjouksen Talbotista, mutta jätin kertomatta sen että olin myymässä heidän kurssitovereilleenkin saman merkkistä autoa. Myynti sujui helposti, koska autot olivat fiksattuina ja pienillä lisävarusteilla todella upean näköisiä!"

        "Kun palasin kesäloman jälkeen takaisin Tampereelle, oli luentosalista avautuva maisema kuin suoraan Uudestakaupungista; parkkipaikalla oli vierekkäin sulassa sovussa, ja hyvin kiillotettuina, kaiken kaikkiaan 5 Talbotia. Ja minulla lukukauden opiskelurahat tienattuna"


      • 1510GLS Vip
        Huomasin yhden tekstin kirjoitti:

        Eli kyllä Kälviäinen on businessmies.

        "Kälviäisen autoliike sai alkusanansa käytännössä Tamperelaisessa opiskelija-asuntolassa hurjalla nousukaudella, 1980-luvun alkupuolella. Kälviäinen opiskeli tällöin Tampereen kauppakorkeakoulssa, ja huomasi että suurella osalla kurssitovereista oli vähän varoja, mutta sitäkin kovempi innostus oman auton hankkimiseen. Tämähän oli ns. juppi-aikaa jolloin ostettiin muskeliveneitä luotolla, ja katseltiin Insider-elokuvaa televisiosta. Siihen aikaan ei ollut todellakaan muotia liikkua kävellen tai polkupyörällä, vaan auto piti olla, ja mahdollisimman iso sellainen.

        "Minulla oli siihen aikaan ajoittain ikävä takaisin Uuteenkaupunkiin, mutta keksin mielestäni hauskan idean, millä lievittää sitä" toteaa Kälviäinen. "Uudessakaupungissahan oli tuohon aikaan todella paljon Talbot-merkkisiä autoja, koska niitä valmistettiin Saabin tehtailla, ja henkilökunta sai ostaa auton uutena edulliseen hintaan. Lisäksi ne olivat siihen aikaan hintaansa nähden isoja ja näyttäviä autoja, jotka kuitenkin menettivät arvoaan käytettyinä aika nopeasti, varsinkin Uudessakaupungissa, missä tarjonta oli tämän merkin kohdalla ylisuurta."

        "Löysin paikallisista autoliikeistä helposti käytettyjä Talboteja, jotka ostin pois könttäsummalla. Sen jälkeen maalipinnat myllytettiin, ja tarvittaessa näkyvimmat pinnat maalattiin uudestaan. Toki tekniikkakin käytiin läpi, muttei niin uusissa autoissa tietysti paljon vikoja ollutkaan. Autot olivat siis käytännössä melkein uuden veroisia ja näköisiä."

        "Kesän aikana otin sitten yhteyttä muutamiin kurssitovereihini. Aika oli tismalleen oikea koska he olivat alkaneet saada kohtalaista palkkaa kesätöistään, ja lopulle löytyi markkinoilta helppoa rahaa. Tein jokaiselle yksilöllisen tarjouksen Talbotista, mutta jätin kertomatta sen että olin myymässä heidän kurssitovereilleenkin saman merkkistä autoa. Myynti sujui helposti, koska autot olivat fiksattuina ja pienillä lisävarusteilla todella upean näköisiä!"

        "Kun palasin kesäloman jälkeen takaisin Tampereelle, oli luentosalista avautuva maisema kuin suoraan Uudestakaupungista; parkkipaikalla oli vierekkäin sulassa sovussa, ja hyvin kiillotettuina, kaiken kaikkiaan 5 Talbotia. Ja minulla lukukauden opiskelurahat tienattuna"

        Läheltä Kälviäisen menestystarinaa seuranneena voin sanoa, ettei hän ole mitään ilmaiseksi tai suhteilla saanut. Opiskeluaikan jakoi Aamulehteä aamuyöstä ja illat myi pyörillä varustetusta kukkakioskista kukkia Tampereen seudun urheilutapahtumissa. Se mies ei paljoa kerinnyt nukkumaan. Vaihteli Talboteilla pohjanmaalla jo ensimmäisen mersunsa, mattokauppiaan vanhan ,mustan 200D:n.Mutta mersu kumminkin ja aina parkkeerasi sen rehtorin parkkiruudun viereen.Niin ja Cavalet -salkku sillä oli aina rekvisiittana,vaikkei siellä mitään opintoihin liittyvää ollutkaan sisällä.


      • Businesmies taitaa olla
        1510GLS Vip kirjoitti:

        Läheltä Kälviäisen menestystarinaa seuranneena voin sanoa, ettei hän ole mitään ilmaiseksi tai suhteilla saanut. Opiskeluaikan jakoi Aamulehteä aamuyöstä ja illat myi pyörillä varustetusta kukkakioskista kukkia Tampereen seudun urheilutapahtumissa. Se mies ei paljoa kerinnyt nukkumaan. Vaihteli Talboteilla pohjanmaalla jo ensimmäisen mersunsa, mattokauppiaan vanhan ,mustan 200D:n.Mutta mersu kumminkin ja aina parkkeerasi sen rehtorin parkkiruudun viereen.Niin ja Cavalet -salkku sillä oli aina rekvisiittana,vaikkei siellä mitään opintoihin liittyvää ollutkaan sisällä.

        Hienoa jos Kankaanpäähän tulee!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

      Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

      Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

      Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

      1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

      Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe