totta vai

jellona''

Olen suhteessa kaksosmiehen kanssa ja nyt kaikki väittää että kaksoset on järjestään uskottomia ja sitoutumiskyvyttömiä:(
Ei kai Leijona naisen rinnalla eläminen kaikkein helpointa ole mutta onkos tämä suhde nyt päätetty kaatumaan uskottomuuteen??
Meidän elo on tulista ja vaihderikasta.....

15

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhoittuu

      Kyllä kaksonenkin vanhempana rauhoittuu, jos on löytänyt sen oikean. Suurempia ongelmia on teillä taatusti leijonan jästipäisyyden takia, sillä viisas kaksonen tietää ja osaa - sinä et muuta kuin intät.

      • jellona''

        Oliko tuo nyt niin kauniisti luonnehdittu leijonasta?
        Todennäköisesti kaikilla on kuitenkin omat persoonalliset ominaisuudet ja ei kai tuntematta voi ketään inttäjäksi väittää?
        Kiitos kuitenkin vastauksestasi.


      • Melissa

        Heh joo toivotaan että vanhemmiten rauhottuu ainakin naisten iskemisen suhteen :D Muuten ei ainakaan ole varmasti rauhoittunut oma Kaksosmieheni, ihan tulee välillä ikuinen lapsi mieleen xD No, sopii varmaan minulle :P

        Itsellä siis kaksonen miesystävänä, itseäni vähän reilummin vanhempi. Intohimo senkun kasvanut tässä vuoden mittaan ja muutenkin ollut tosi unohtumattomia hetkiä ja en varmasti ikinä tätä suhdetta katuisi, niin paljon ollut ihania asioita :)

        Tuosta uskottomuuskysymyksestä...täytyy sanoa että meidän suhteessa minä olen se, joka taitaa olla melkein aina epäilyjen kohteena. Myönnän olevani flirttailevaa tyyppiä, mutta en mikään varsinainen pettäjä. Itse olen kalatN. Ja yleensähän venuskaksosen sanotaan usein vaikuttavan tuohon uskottomuuteen..ystäväpiirini miehet joilla kyseinen planeettavaikutus on kaksosissa, niin ovat kyllä vähän sellaisia tai erittäin paljonkin..


      • ravun prinsessa

        näin kaksosena sanoisin että nyt kun vihdoin olen löytänyt prinssini pikkuisen lähempänä viittä kuin neljääkymppiä...sanoisin että voin asettua aloilleni.... Kaksi avioliittoa ja yksi intohimoinen lyhyt ja ytimekäs suhde takana. Sanoin iääntyvälle äidilleni lähestyessäni neljääkymmentä: Vielä löydän prinssini, vaikka eläisin satavuotiaaksi...hänen täytyy olla olemassa...

        Joskus minusta tuntuu että minusta ajatellaan etten ota suhteita vakavasti,,,,mutta juuri sentähden erosin kaksi kertaa kun entiset puolisoni eivät todellakaan jakaneet elämmänsä kanssani,,,pitivät minua itsestäänvarmuutena, että katselen mitä vain...mutta sitten kun erosin, niin itkivät ....että toisenkin itku öisin kuului kahden suljetun oven läpi asunnossa...Käsittämätöntä,,,,vaikka olin sanonut muutamaan otteeseen että "koen itseni yksinäiseksi tässä suhteessamme"...ja silti muka kyseinen exäni ei saanut mitään mahdollisuutta yrtttää muuttaa mitään.....voi "iso ruma sana"...voiko paremmin sanoa asiaa kuin sanoin: Jos Sinulla on 100 euroa tililläsi ja joka päivä nostat yhden, niin päivänä nro 101 on tilisi tyhjä, ja et saa sieltä ulos mitään, jos et sitä enne ole tehnyt tillepanoa sillä välillä....!"

        Hyi hitto, en käsitä moista idiotiaa....että ei todella yhtään kuuntele ja ota vastaan kommunikaatiota ihmiseltä jota väittää rakastavansa....

        Niskakarvat suorastaan törröttää pystyssä pelkästä ajatuksestakin....vieläkin...kuuden vuoden jälkeen!!


      • rauhoittuu
        jellona'' kirjoitti:

        Oliko tuo nyt niin kauniisti luonnehdittu leijonasta?
        Todennäköisesti kaikilla on kuitenkin omat persoonalliset ominaisuudet ja ei kai tuntematta voi ketään inttäjäksi väittää?
        Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

        Tuo oli vielä jutustelua niistä pienimmistä murheistani - tosiominaisuudet kannattaa ehdottomasti tsekata etukäteen ja poistua välittömästi paikalta.


    • tulista

      kun tuli ja ilmamerkki yhdessä elelee =).

      Itse olen kaksosnainen, enkä ole huomannut itsessäni taipuvaisuutta pettämiseen. Utelias toki olen, mutta en edes niin pitkälle, että pusuja lähtisin vaihtelemaan toisen miehen kanssa. Uteliaisuuteni on enemmänkin uteliaisuutta ihmiseen, ei niinkään toiseen sukupuoleen, mutta uteliaisuuteni saattaa varmastikin herättää kumppanissani joskus epäilyksiä.. Itse elelen jousimiehen kanssa, ja täytyy sanoa, että välillä räiskyy muukin kuin pelkkä lemmentuli ;).

    • kaksosnainen

      Kymmenen vuoden kokemuksesta voinen sanoa että ei kaikki kaksosmiehet petä. Ex mieheni ei ikinä pettänyt minua. Kiltimpää ja uskollisempaa miestä ei voi löytää. Kaikki ovat yksilöitä ja kun se oikea natsaa niin ei silloin muita vilkuilla.
      Onnea vaan kaksosmiehesi kanssa.

    • kun oikea

      Kun suhde toimii niin kaksonen ei petä. Väitän, että on uskollisimpia miehiä parisuhteessa.
      Me ainakin olemme paljon yhdessä, kokkaamme, lenkkeilemme, reissaamme ja jopa siivoamme yhdessä. Välillä räiskymme ja riitelemmekin, mutta kertaakaan ei ole sanonut, että lähtee kaljoille tai etsii uuden, eikä osaa mököttää kun on sen verran puhelias ja seurallinen. Jokaisessa merkissä on raakileita, jotka pilaavat kaikkien maineen, ei välttämättä ole kaksosia.

    • hepe88

      Kaksonen on uskoton vain ja ainoastaan silloin jos suhde ei ole tarpeeksi vaihteleva ja jos kaksonen ei tunne löytäneensä sitä oikeaa...Muutoin kaksonen on uskollinen ja rehellinen kumppanilleen...

      Itse olen kasonen ja puhun kokemuksella...En itse ole koskaan pettänyt kumppaniani mutta jättänyt kyllä olen kun suhde ei ole antanut sitä mitä olen tarvinnut/halunnut...

      • hoo moilanen

        Mitä tarkotat et suhteen pitää olla vaihteleva? Missä mielessä?


      • suhteen pitää olla
        hoo moilanen kirjoitti:

        Mitä tarkotat et suhteen pitää olla vaihteleva? Missä mielessä?

        vaihtelevaa joka mielessä. Se ei saa jämähtää sohvalle TV:tä tuijottamaan. Siis pitää olla yhteisiä harrastuksia ja menoja, yhteisiä keskusteluja eri asioista, syvällisiäkin, täytyy huomioida toisensa muutenkin kuin merkkipäivinä. Siis elämän on säilyttävä aktiivisena ja yhteisenä.


      • totta1
        suhteen pitää olla kirjoitti:

        vaihtelevaa joka mielessä. Se ei saa jämähtää sohvalle TV:tä tuijottamaan. Siis pitää olla yhteisiä harrastuksia ja menoja, yhteisiä keskusteluja eri asioista, syvällisiäkin, täytyy huomioida toisensa muutenkin kuin merkkipäivinä. Siis elämän on säilyttävä aktiivisena ja yhteisenä.

        Eiköhän tämä päde suhteeseen kuin suhteeseen, miettimättä horrormerkkejäkin... Eiköhän ne pettämis jutut ole muusta lähtöisin, kuin syntymäajan kohdasta.


    • luotettavuus

      kaksonen on aivan yhtä luotettava kuin leijona.molempia ei pidetä uskollisuuden mallikuvina.

    • skorppari60

      kaksoset pettäjiä, uskoo itsekkin valheisiinsa!

      • Useampi kokemus

        Uskomattoman lapsellisia ne on - vielä nelikymppisenäkin. Mieli vaihtuu minuutin välein, puhutaan omaan pussiin, valehdellaan, jne. Vain hullu uskoo Kaksosen juttuihin. Ja kaiken lisäksi niillä on uskomattomat luulot itsestään. Sori vaan - ei yhtään Kaksosta enää lähempään kontaktiin, kiitos. Ja muuten - erittäin hyviä kopioimaan muiden ideoita - sopivat esim. toimittajiksi ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe