Savolaiset ovat kummallisia

Tosi outoa väkeä

Savolaiset ovat tosi kummallisia. Jos puhutaan lähimmäisen rakastamisesta, niin he luulevat että se on heti vain seksiä. Voi yksinkertaisuus, miten tyhmiä ajatuksia rakkaudesta. Rakkaus toista ihmistä kohtaan on toisen ihmisen hyväksymistä, kunnioittamista ja arvostamista ulkonäköön , ikään, rotuun , tai sukupuoleen katsomatta.
Eroottinen rakkaus on sitä, joka kuuluu miehen ja naisen välille ja avioliittoon.
Näin yksinkertaisia asioita ei Savossa osata erottaa. Tosi tyhmää porukkaa.

53

3194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      Se on sitten veteläpöksy sillä tavalla, että kannattaa pysyä savosta poissa.

      Ei tänne sinunlaisia tyhmiä juntturoita tarvita mietiskelemään apinan aivoillasi, miten esimerkiksi meikäpoika naista rakastaa. Ei ole tähän päivään asti valituksia tullut, tuskin tuleekaan.

      Taidatkin siis puhua itsestäsi, vätys?

    • nainen savosta

      enpä ole alkuperäinen savolainen, mies on. mutta eipä mulla ole kyllä todellakaa valittamista savolaisista, päinvastoin. tänne tulin jäädäkseni.

      mun mielestä taas pääkaunpunkiseutulaiset, turkulaiset ja tamperelaiset ovat aivan omaa luokkaansa!!! pks:dun ihmiset on sitä mieltä että on vaan hesa ja muu eurooppa eikä muuta suomea ollenkaan ja muka niin ovat isänmaallisia mutta kehä 3:n jälkee ei ole elämää. parasta mitä olen kuullu stadilaisen kysyvän: "voiko muuallaki suomessa käyttää nettii". huh huh!

      turussa on taas niin sisäänpäinlämpeäviä ihmisiä että muihin suomalaisiin ei tarvi edes tutustua. ja taas tamperelaiset ovat sekoitus pks:tua ja turkua.

      montaa paikkaa ja monenlaista ihmistä olen täällä suomessa tavannu. suomi on kiva maa. luulis että koko maa vois olla ylpeitä koko maasta! jokaiseen paikkakuntaan mahtuu jokalaista kulkijaa, kukin tykkää mistä tykkää.

      hyvää kesää kaikille!

      • Anonyymi

        paistaa läpi oikea helsinki-viha, mitä
        muualla suomessa harrastetaan. oletkohan ikinä edes käynyt täällä maan ykkösalueella. sehän pitää aivan paikkaansa, että onko muualla suomessa mitään. muuten olen kanssasi samaa mieltä.......erityisesti turkulaisista. ylimielisiä pellejä


    • Näsä

      a. Älä yleistä !! Ei kaikki savolaiset aattele noin kun väität !!
      b. Kuinka niin eroottinen rakkaus kuuluu miehen ja naisen välille avioliittoon ? Vittu, entä jos ei halua mennä koskaan naimisiin ? Entä jos ei oo hetero ? Minkäs teet, voi noissakin tapauksissa olla eroottista rakkautta, tollukka !!
      Mistäs päin sinä palikka oikein oot ?

      • mies savosta

        olen 100% sen alan mies. tuutko kahville??
        diggaan vaan ja ainostaan ukoista...joten no probs.

        odotan vastaustasi...

        mies savosta


      • Näsä
        mies savosta kirjoitti:

        olen 100% sen alan mies. tuutko kahville??
        diggaan vaan ja ainostaan ukoista...joten no probs.

        odotan vastaustasi...

        mies savosta

        Tässäpä hiukan vastauksia:
        a. Ensinnäkin, mikä järki feikata tuota "mies savosta" ?
        b. En ole homo, jos niin päättelit.
        c. Jos sinä olet homo, niin en usko, että mun seura kiinnostaa, ainakaan "siinä" mielessä.


      • mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        olen 100% sen alan mies. tuutko kahville??
        diggaan vaan ja ainostaan ukoista...joten no probs.

        odotan vastaustasi...

        mies savosta

        Mitä apina? siis goldi?


      • mies savosta
        Näsä kirjoitti:

        Tässäpä hiukan vastauksia:
        a. Ensinnäkin, mikä järki feikata tuota "mies savosta" ?
        b. En ole homo, jos niin päättelit.
        c. Jos sinä olet homo, niin en usko, että mun seura kiinnostaa, ainakaan "siinä" mielessä.

        Havaitsit upeasti feikkiapinan! Siitä sulle pisteet!


    • Heteroidi

      Miten paljon Kuopiossa on homoja ja lespoja. Vissiin aika paljon , kun ne luulee toisesta ihmisestä vaikka mitä. Luultavasti yhtä paljon kun pääkaupunkiseudullakin.

      • leidi

        Saman havainnon tein minäkin- kaikki jätkät täällä vain sänkyyn ja heti- aivan juntteja.

        Onneksi muutama ranskalainen pelasti iltani täsää taannoin...

        En ikinä ottaisi savolaista ukkoa kyllä- mitä juntteja ja jankuttajia- ei älyllisyyden häivääkään.


      • mies savosta
        leidi kirjoitti:

        Saman havainnon tein minäkin- kaikki jätkät täällä vain sänkyyn ja heti- aivan juntteja.

        Onneksi muutama ranskalainen pelasti iltani täsää taannoin...

        En ikinä ottaisi savolaista ukkoa kyllä- mitä juntteja ja jankuttajia- ei älyllisyyden häivääkään.

        Ei täällä kyllä mitään ranskalaisten lumppuja tarvitakaan.

        Kaiken lisäksi olet varmaan yhtä ruma kuin korppikotkan perse?


      • Just just
        mies savosta kirjoitti:

        Ei täällä kyllä mitään ranskalaisten lumppuja tarvitakaan.

        Kaiken lisäksi olet varmaan yhtä ruma kuin korppikotkan perse?

        Kas tuollaisia savon ukon kaltaisia ovat savolaiset. Fiksujako? Kukin tehköön johtopäätöksensä.


      • mies savosta
        Just just kirjoitti:

        Kas tuollaisia savon ukon kaltaisia ovat savolaiset. Fiksujako? Kukin tehköön johtopäätöksensä.

        Pata kattilaa soimaa... :-D


      • Just just
        mies savosta kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa... :-D

        musta kylki kummallakin.


      • kaunotar
        mies savosta kirjoitti:

        Ei täällä kyllä mitään ranskalaisten lumppuja tarvitakaan.

        Kaiken lisäksi olet varmaan yhtä ruma kuin korppikotkan perse?

        että silleen !


      • huh
        kaunotar kirjoitti:

        että silleen !

        katsokaa nyt mitä ääliöitä- ei älyllisyyden häivettäkään.

        onko näillä kaikilla jokin aspergertauti, vai? Siis savolaisilla...


      • mies savosta
        huh kirjoitti:

        katsokaa nyt mitä ääliöitä- ei älyllisyyden häivettäkään.

        onko näillä kaikilla jokin aspergertauti, vai? Siis savolaisilla...

        vaan itsesi, juhlapöydän kalkkuna.


      • Justus
        mies savosta kirjoitti:

        vaan itsesi, juhlapöydän kalkkuna.

        Savolaiset ovat leimattu savon miehen toimesta.
        Hänellä on sivistystaso hyvin alhainen, kun jatkuvasti nimittelee ja haukkuu ihan oikeita fiksuja ihmisiä. Lieneekö itsetunto niin heikko?
        Vai muutenko tuonee typeryyttään esille.


      • kauheaa
        mies savosta kirjoitti:

        vaan itsesi, juhlapöydän kalkkuna.

        itsensä- tuossa miehessä näkyy aivan kaikki savon heimon sairauspiirteet tuolla luonnepuolella.
        Ja tämä mies ruikuttaa täällä vielä"miten oli koulussa kiusattu".

        Aikooko savon mies olla niin sairas edelleen että kostaa muille. leimaamista pidetään tosi sairaana.


      • Justiina
        kauheaa kirjoitti:

        itsensä- tuossa miehessä näkyy aivan kaikki savon heimon sairauspiirteet tuolla luonnepuolella.
        Ja tämä mies ruikuttaa täällä vielä"miten oli koulussa kiusattu".

        Aikooko savon mies olla niin sairas edelleen että kostaa muille. leimaamista pidetään tosi sairaana.

        Eikö sinulla savon mies ole todellakaan muuta tekemistä kuin kirjoittaa höpöjä ja juoda kaljaa parvekkeeltasi? Kaivele vaikka munias joutessas!


      • mies savosta
        Justiina kirjoitti:

        Eikö sinulla savon mies ole todellakaan muuta tekemistä kuin kirjoittaa höpöjä ja juoda kaljaa parvekkeeltasi? Kaivele vaikka munias joutessas!

        Kaivellaan munia sitten vaan.


      • mies savosta
        kauheaa kirjoitti:

        itsensä- tuossa miehessä näkyy aivan kaikki savon heimon sairauspiirteet tuolla luonnepuolella.
        Ja tämä mies ruikuttaa täällä vielä"miten oli koulussa kiusattu".

        Aikooko savon mies olla niin sairas edelleen että kostaa muille. leimaamista pidetään tosi sairaana.

        Joo, leimatkaa te vaan kellokorttinne. Orjat!

        Töihin mulle tulette sitten klo 7:00 aamulla.

        Työ: Paskahuussien siivous koko savon alueelta

        Palkka: henki säilyy

        Lomat: Ei tipu, nysvät!

        PS: Olet muuten yksi ja sama henkilö, sen näkee kirjoitustyylistä. Joten töihin aamulla tai roikut männyssä palliesi varassa.

        -----------Savon kingi=mies savosta-------------


      • kaahhee mies savosta
        mies savosta kirjoitti:

        Joo, leimatkaa te vaan kellokorttinne. Orjat!

        Töihin mulle tulette sitten klo 7:00 aamulla.

        Työ: Paskahuussien siivous koko savon alueelta

        Palkka: henki säilyy

        Lomat: Ei tipu, nysvät!

        PS: Olet muuten yksi ja sama henkilö, sen näkee kirjoitustyylistä. Joten töihin aamulla tai roikut männyssä palliesi varassa.

        -----------Savon kingi=mies savosta-------------

        Ja olen se oikea- älkää uskoko muita. Kaivelemisiin....


      • Anonyymi
        leidi kirjoitti:

        Saman havainnon tein minäkin- kaikki jätkät täällä vain sänkyyn ja heti- aivan juntteja.

        Onneksi muutama ranskalainen pelasti iltani täsää taannoin...

        En ikinä ottaisi savolaista ukkoa kyllä- mitä juntteja ja jankuttajia- ei älyllisyyden häivääkään.

        No te olette vääristä paikoista etsineet seuraa. Varmaan jostain seksitreffit sivustolta.


    • neitonen..

      savolaisten piikkiin.Samanlaisia hätähousuja riittää muuallakin kuin vain täällä.Savossa on viisasta porukkaa joka kyllä erottaa rakkauden ja erotiikan toisistaan ei me olla täällä tyhmiä niinkuin kaikki näkyvät olettavan on niitä tyhmiä muuallakin niitä riittää joka maakuntaan

      • jaks

        olen ollut reissutöissä helsingissä monta vuotta. työ kavereina on ollut hesalaisia,savolaisia ,turkulaisia ja karjalaisia. kaikki ne on ollut loppupeleissä samanlaisia. ei se maakunta misä asut, ratkaise mitään. se miten haluat pärjätä muiden kanssa,se meinaa.


      • mies savosta

        se selänpesu?


      • neitonen...
        mies savosta kirjoitti:

        se selänpesu?

        rontti..tietäsitpä miten puhtaaksi itseni sain..kun ajattelin eilen sua siinä sit sauna kaljaa juodessani levänneenä ja hyvin saunoneena ajattelin et oishan tän kaljan voinut juoda jonkun ...seurassakin et varaan pesuvehkeitä sua varten ;)
        tule vain mä odotan edelleen


      • mies savosta
        neitonen... kirjoitti:

        rontti..tietäsitpä miten puhtaaksi itseni sain..kun ajattelin eilen sua siinä sit sauna kaljaa juodessani levänneenä ja hyvin saunoneena ajattelin et oishan tän kaljan voinut juoda jonkun ...seurassakin et varaan pesuvehkeitä sua varten ;)
        tule vain mä odotan edelleen

        Juu, minä ronttihan se olin. Se nimimerkki AAHH....

        Pyydän anteeksi, näin vain sinut...kauniin neitosen pitkästä aikaa ja pakko oli ruveta kehräämään hrrrrr...

        Voi kun joku päivä pääsisin käymäänkin. Savossa asutaan molemmat, perkules. Kyl mä joku päivä tuun, kun kingihommat vähän vähenee. :-))


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        Juu, minä ronttihan se olin. Se nimimerkki AAHH....

        Pyydän anteeksi, näin vain sinut...kauniin neitosen pitkästä aikaa ja pakko oli ruveta kehräämään hrrrrr...

        Voi kun joku päivä pääsisin käymäänkin. Savossa asutaan molemmat, perkules. Kyl mä joku päivä tuun, kun kingihommat vähän vähenee. :-))

        himoitsen sua!!! en ymmärrä miksi yrität peitellä todellisuutta??? lopeta naisten harhaajohtaminen sillä hanuristahan sinä diggaat! muistatko kun juttu kulki viimeksi? ne sinun karvaiset ripakinttusi ovat aivan ihanat!!!

        Anal Intruder


      • mies savosta
        Anal Intruder kirjoitti:

        himoitsen sua!!! en ymmärrä miksi yrität peitellä todellisuutta??? lopeta naisten harhaajohtaminen sillä hanuristahan sinä diggaat! muistatko kun juttu kulki viimeksi? ne sinun karvaiset ripakinttusi ovat aivan ihanat!!!

        Anal Intruder

        Minä harrastan naisia. PISTE. (.)


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        Minä harrastan naisia. PISTE. (.)

        no mutta,älä hermostu...myönnä vaan rauhallisesti itsellesi, että sedät nappaa enemmän kuin leidit.
        sitten alkaakin oikea elämä ja mies savosta puhkeaa ns. kukkaan! älä vaan tee mitää raskasta ettei ripakinttusi vaan muutu ;-)


        AI


      • mies savosta
        Anal Intruder kirjoitti:

        no mutta,älä hermostu...myönnä vaan rauhallisesti itsellesi, että sedät nappaa enemmän kuin leidit.
        sitten alkaakin oikea elämä ja mies savosta puhkeaa ns. kukkaan! älä vaan tee mitää raskasta ettei ripakinttusi vaan muutu ;-)


        AI

        vaan itsestäsi mulkero!

        Sähän oot pelkuri ja varsinainen vellipöksy. Hävettääkö?


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        vaan itsestäsi mulkero!

        Sähän oot pelkuri ja varsinainen vellipöksy. Hävettääkö?

        sinua varmaankin kun jotain tunkeutuu tuhkikseesi, kten viime vloppuna! ;-)
        Tyydy kohtaloosi ja elämä hymyilee!
        oletko kokeillut veneentappia, se tekee gutaa??

        AI


      • mies savosta
        Anal Intruder kirjoitti:

        sinua varmaankin kun jotain tunkeutuu tuhkikseesi, kten viime vloppuna! ;-)
        Tyydy kohtaloosi ja elämä hymyilee!
        oletko kokeillut veneentappia, se tekee gutaa??

        AI

        Kuten sanoin, rakastan naisia.

        Sinulla taas tuntuu olevan veneentapeista kokemuksia???? Vai tekee ihan gutaa????

        Sinähän sen tiedät, homppeli.


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        Kuten sanoin, rakastan naisia.

        Sinulla taas tuntuu olevan veneentapeista kokemuksia???? Vai tekee ihan gutaa????

        Sinähän sen tiedät, homppeli.

        DTM kutsuu! Hyppää stogeen stadiin heti, tullaa kundien kans hakee sut kultipuppeli

        AI


      • mies savosta
        Anal Intruder kirjoitti:

        DTM kutsuu! Hyppää stogeen stadiin heti, tullaa kundien kans hakee sut kultipuppeli

        AI

        Hei homppeli, puhu suomea.

        Onko se DTM sun lempinimen lyhennys? ( Dick To Man)


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        Hei homppeli, puhu suomea.

        Onko se DTM sun lempinimen lyhennys? ( Dick To Man)

        voi voi...dtm= don't tell mama...tsigaa netist!
        sua venataa riukunilkka ;-)
        joten ota iisisti, huomaat et kaikki o ok ja hoonaus o jees hommaa!

        pusi pusi

        AI


      • neitonen...
        mies savosta kirjoitti:

        Juu, minä ronttihan se olin. Se nimimerkki AAHH....

        Pyydän anteeksi, näin vain sinut...kauniin neitosen pitkästä aikaa ja pakko oli ruveta kehräämään hrrrrr...

        Voi kun joku päivä pääsisin käymäänkin. Savossa asutaan molemmat, perkules. Kyl mä joku päivä tuun, kun kingihommat vähän vähenee. :-))

        paistattelen päivää milloin järven rannalla tai sit terassilla. olet tervetullut päiväkahville edelleen,vaikkakin kujeilit hiukan :))


      • mies savosta
        neitonen... kirjoitti:

        paistattelen päivää milloin järven rannalla tai sit terassilla. olet tervetullut päiväkahville edelleen,vaikkakin kujeilit hiukan :))

        Hei, sä oot ihana!! :-)


        TV: --------------savon kingi---------------


      • Anal Intruder
        mies savosta kirjoitti:

        Hei, sä oot ihana!! :-)


        TV: --------------savon kingi---------------

        siis King of Sodoma:ko??

        AI


      • mies savosta
        Anal Intruder kirjoitti:

        siis King of Sodoma:ko??

        AI

        Menepä omiesi pariin, mister RRR!!!


      • neitonen...
        mies savosta kirjoitti:

        Hei, sä oot ihana!! :-)


        TV: --------------savon kingi---------------

        hyvät immeiset ennee tässä alakaa jo naesimmeinen punastummaa siihen malliin,ettei ilikiä nuamoosa ulukona ennee näättee.
        tule vuan sinä kylypemmää niin katotaan kumpi lähtöö saanasta ensin vae jiähäänkö sinne kutemaan?


      • mies savosta
        neitonen... kirjoitti:

        hyvät immeiset ennee tässä alakaa jo naesimmeinen punastummaa siihen malliin,ettei ilikiä nuamoosa ulukona ennee näättee.
        tule vuan sinä kylypemmää niin katotaan kumpi lähtöö saanasta ensin vae jiähäänkö sinne kutemaan?

        mun kanssa kutemaan? Olethan enkeli isolla E:llä-...


      • neitonen..
        mies savosta kirjoitti:

        mun kanssa kutemaan? Olethan enkeli isolla E:llä-...

        suunta niin tulen,tankki täynnä,minne suuntaan käännän auton keulan?
        *neitonen* lähtöpuuhissa...


    • Savotar.

      ........kenties kaverin tulkitsemaan itseäsi väärin?.Kun olet haukkumassa Savolaisia yleisesti,kun törmäsit tällaiseen itseäsi väärin ymmärtäjään.

      Niin metsä vastaa,kun sinne huudetaan.Pitää olla tarkkana vartalon-tai puhumisen viestintä taidoissa,ettei käy toiste näin,että joku tulkitsee sinun viestintäsi väärin.

      Rakkauden ja erotiikan alueella hienotunteisuus on poikaa.Liian rohkeat puheet jo voi antaa itsestään väärän kuvan mihin loppujen lopuksi on valmis ihmissuhteissa.


      Kun puhuit kaikista Savolaisista yleistämisen sävyllä,on sulla ollu aika urakka ne kaikki läpi käydessäsi,ja vielä jokainen ymmärsi "lähimmäisen rakkauden" sanomasi/viestintätaitosi väärin.

      Minulle sattui kerran samanlainen väärän viestintätaidon omaava ihminen elämän varrellani eteeni,joka puhui kyllä halusta rakasteluun ja kaikkeen siihen liittyvään kanssani.Mutta yksi väärä lause,ja kaikki ne mukavat hetket oli kuin pois pyyhitty.Hänkin sanoi,että en tiedä mitä ystävyys edes tarkoittaa,kun satuin sanomaan häntä ystäväkseni,en sen enempää.Minä olin pitänyt häntä monen vuoden sellaisena itselleni.Luulin tunteen olevan saman.

      Kauhea tuntea tulla petetyksi itsensä,kun huomaa että ei tää ihminen tarkoittanutkaan mitään niillä kauniilla sanoillaan.
      Eli,antoi ymmärtää,mutta ei ymmärtänyt antaa.Kun et olisi juuri tämä samainen paskan jauhaja.

      • Savotar

        ....olisi huolinutkaan häntä,kiusasin vaan samoin,kun hän minua.Koska näin hänen lävitseen mikä on loppujen lopuksi ihmisenä.

        Mutta sinulle "Savolaisten mollaaja" lisään vielä,että kasva henkisesti aikuiseksi,ja jätä ihmisten haukkuminen vähemmälle,ja varsinkin yleistäminen monikossa.

        Meissä jokaisessa on hyvät ja huonot puolet.Kannattaa katsoa myös itse peiliin pitemmän aikaa tutkistellen omaa persoonaansa.


    • näin

      ...niin pysy ja kaukana täältä.Meillä ei kaivata sievistelijöitä,eikä tekopyhiä paskoja.Uskon että oletpa mistä tahansa kotoisin,niitä tyhmiä löytyy lähempää kuin uskotkaan.Katso vaikka peiliin,niin uskot.

    • Savolainen miehenalku

      Kyllä olen kanssasi samaa mieltä. Sikäli en ole, että kyllä savolaisetkin ajattelevat noin. Mutta siis: älkäämme yleistäkö.

    • filsofianmaisteri

      Olen kuullut että savolaisilla on syvempää ymmärrystä asioiden olemisesta ja olematta olemisesta samanaikaisesti ja/tai erikseen.
      Asia on kiehtonut minua jo yli 30 vuoden ajan, voisiko joku selittää tämän ilmiön havaintoesimerkkejä käyttämällä?

    • Anonyymi

      Savo on kaunis paikka kuulkaas naiset ja herrat

      • Anonyymi

        🤥 ei ota selvää mitä sukupuoli on kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe