Kuka on tulossa st. Juliansiin kesäl 2008? Mä ja mun kaveri mennään EF:n matkalle 3.6 kaheks viikoks :D Olis kiva tietää minkälaisii ihmisii sinne on tulossa :)
Kuka tulossa Maltalle?
7
1111
Vastaukset
- semmonenvaan
Mä lähen 2.7 ja viivyn neljä viikkoa..
- emula......
mäkin oon lähös 2.7, mut 3 viikkoo!!!? ooks sä menos isäntäperheeseen vai global villageen? mä oon menos globaliin....! piti mennä kaverin kaa mut se jätti sit tulematta....ooks sä menos yksin vai kaveri porukalla?!?
- lillian lies
ollaan kaveriporukalla tulossa 4.7 dokaamaan aivomme pellolle, että ihan biletysreissulle eikä kielimatkalla. törmäillään yöelämässä (:
- Minä vaan
lillian lies kirjoitti:
ollaan kaveriporukalla tulossa 4.7 dokaamaan aivomme pellolle, että ihan biletysreissulle eikä kielimatkalla. törmäillään yöelämässä (:
Minäkin oon tulossa 2.6 sinne globaliin :D
- kukka
mäki oon lähössä Maltalle 2.7.2008 ja oon neljä viikkoo siellä! :)
- semmonenvaan
lillian lies kirjoitti:
no mä vähän niinku molempia, ku porukat sen ny maksaa ni jos nyt sit jotain oppiski.. :D
- pakeeeesi
oon menossa maltalle :D mut meen 2.7 ja oon 3 viikkoo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286