apuaah! vinkkejä halloweenjuhliin!

Jennaaaaaa26

HEEI! pidän halloweenjuhlat kaverini kanssa, ja tarvitsisimme vinkkejä! juhlista pitäisi tulla todella karmivat! tekemisen puutetta on, joten leikki- ja pelivinkkejä tarvitaan. koristelu vinkit käyvät myös. syömis vinkkejäkin voi ehdotella! eli suoraan sanottuna, kaikki palautteet ovat tervetulleita!

7

1933

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???___:::

Vilkaisepa aiempia viestiketjuja, joita täällä on.

• Lordi-fan

sieltä ei paljoa löydy jos oikeen tarkasti kattoo... niimpä että turha oikiastaan valittaa jennaaaa26lle, kuka nyt sitten oletkaan.

• George-

Miksi teet saman aiheen vielä kerran, kun kaikki on jo sellaisen tehnyt. Lue mieluummin vastauksia muiden viesteistä, ja katsele eri nettisivuja. ÄLYHOI.

• Lordi-fan

sen vaan sanon.

• Halloween bilettäjä

Olen pitänyt 3 vuotena halloween juhlat . Mutta kaikki ovat olleet aika huonoja jos voin sanoa , nyt olen seikkaillut ympäri nettiä ja kattonu vinkkejä .
      Nyt löysin aika kivan jos ei oo oikeeta kurpitsee voi ottaa peltipurkkeja ja hakata niihin naulalla ja vasaralla reikiä et sitte tulis silmät ja suut , se on aika kiva :D

• timotei-hemmo

suojaa lattia.täytä ämpäri vedellä.laita omppuja ämpäriin.onkikaa ne sieltä;ilman käsiä!siis suuta soitetaan...laita oviaukkoon mustaa kangasta ja leikkaa siihen "luukku".käske kamujesi työntää kätensä aukosta vuorotellen,kun toisella puolella kamusi,jonka kanssa järjestät juhlat nykäisee kamujasi kädestä ja työntää sen kulhoon jossa on...öljyttyä spagettia!jossain täällä sivulla tais olla se ruumiinosia kadoksissa-leikki...oli aikas hauskan kuulonen!

• MiiDu

Käyhän täällä: www.miidu.vuodatus.net

Sivuni ovat vielä melko kesken, mutta eköhän se tästä :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2132
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      56
      696
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      643
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      65
      499
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      492
    6. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      490
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      480
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      460
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      458
    10. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      457
    Aihe