HEEI! pidän halloweenjuhlat kaverini kanssa, ja tarvitsisimme vinkkejä! juhlista pitäisi tulla todella karmivat! tekemisen puutetta on, joten leikki- ja pelivinkkejä tarvitaan. koristelu vinkit käyvät myös. syömis vinkkejäkin voi ehdotella! eli suoraan sanottuna, kaikki palautteet ovat tervetulleita!
apuaah! vinkkejä halloweenjuhliin!
7
1873
Vastaukset
- ???___:::
Vilkaisepa aiempia viestiketjuja, joita täällä on.
- Lordi-fan
sieltä ei paljoa löydy jos oikeen tarkasti kattoo... niimpä että turha oikiastaan valittaa jennaaaa26lle, kuka nyt sitten oletkaan.
- George-
Miksi teet saman aiheen vielä kerran, kun kaikki on jo sellaisen tehnyt. Lue mieluummin vastauksia muiden viesteistä, ja katsele eri nettisivuja. ÄLYHOI.
- Lordi-fan
sen vaan sanon.
- Halloween bilettäjä
Olen pitänyt 3 vuotena halloween juhlat . Mutta kaikki ovat olleet aika huonoja jos voin sanoa , nyt olen seikkaillut ympäri nettiä ja kattonu vinkkejä .
Nyt löysin aika kivan jos ei oo oikeeta kurpitsee voi ottaa peltipurkkeja ja hakata niihin naulalla ja vasaralla reikiä et sitte tulis silmät ja suut , se on aika kiva :D - timotei-hemmo
suojaa lattia.täytä ämpäri vedellä.laita omppuja ämpäriin.onkikaa ne sieltä;ilman käsiä!siis suuta soitetaan...laita oviaukkoon mustaa kangasta ja leikkaa siihen "luukku".käske kamujesi työntää kätensä aukosta vuorotellen,kun toisella puolella kamusi,jonka kanssa järjestät juhlat nykäisee kamujasi kädestä ja työntää sen kulhoon jossa on...öljyttyä spagettia!jossain täällä sivulla tais olla se ruumiinosia kadoksissa-leikki...oli aikas hauskan kuulonen!
- MiiDu
Käyhän täällä: www.miidu.vuodatus.net
Sivuni ovat vielä melko kesken, mutta eköhän se tästä :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384