apuaah! vinkkejä halloweenjuhliin!

Jennaaaaaa26

HEEI! pidän halloweenjuhlat kaverini kanssa, ja tarvitsisimme vinkkejä! juhlista pitäisi tulla todella karmivat! tekemisen puutetta on, joten leikki- ja pelivinkkejä tarvitaan. koristelu vinkit käyvät myös. syömis vinkkejäkin voi ehdotella! eli suoraan sanottuna, kaikki palautteet ovat tervetulleita!

7

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???___:::

Vilkaisepa aiempia viestiketjuja, joita täällä on.

• Lordi-fan

sieltä ei paljoa löydy jos oikeen tarkasti kattoo... niimpä että turha oikiastaan valittaa jennaaaa26lle, kuka nyt sitten oletkaan.

• George-

Miksi teet saman aiheen vielä kerran, kun kaikki on jo sellaisen tehnyt. Lue mieluummin vastauksia muiden viesteistä, ja katsele eri nettisivuja. ÄLYHOI.

• Lordi-fan

sen vaan sanon.

• Halloween bilettäjä

Olen pitänyt 3 vuotena halloween juhlat . Mutta kaikki ovat olleet aika huonoja jos voin sanoa , nyt olen seikkaillut ympäri nettiä ja kattonu vinkkejä .
      Nyt löysin aika kivan jos ei oo oikeeta kurpitsee voi ottaa peltipurkkeja ja hakata niihin naulalla ja vasaralla reikiä et sitte tulis silmät ja suut , se on aika kiva :D

• timotei-hemmo

suojaa lattia.täytä ämpäri vedellä.laita omppuja ämpäriin.onkikaa ne sieltä;ilman käsiä!siis suuta soitetaan...laita oviaukkoon mustaa kangasta ja leikkaa siihen "luukku".käske kamujesi työntää kätensä aukosta vuorotellen,kun toisella puolella kamusi,jonka kanssa järjestät juhlat nykäisee kamujasi kädestä ja työntää sen kulhoon jossa on...öljyttyä spagettia!jossain täällä sivulla tais olla se ruumiinosia kadoksissa-leikki...oli aikas hauskan kuulonen!

• MiiDu

Käyhän täällä: www.miidu.vuodatus.net

Sivuni ovat vielä melko kesken, mutta eköhän se tästä :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      93
      1638
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      121
      1498
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      72
      1327
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1252
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1060
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe