Jos todetaan näköhermon tulehdus, niin onko se automaattisesti oire MS-taudista vai voiko sellainen tulla ihan muutenkin? Netistä kun googlettaa tuosta tulehduksesta niin kaikki linkit viittaa MS-tautiin.
näköhermon tulehdus
5
1798
Vastaukset
- tautinen
on yleistä, että myöhemmin todetaan MS-tauti, en muista noita prosentteja. Ja tuo nht on myös yksi mäsän oire (siis jo diagnoosin saaneilla). Itselläni tuli ensin muita oireita joiden vuoksi alettiin mäsää epäilemään ja kesken tuon tutkimusprosessin tuli vielä nht.
- vierestä seuraaja
Miehelläni oli näköhermon tulehdus v. 1994. Sillon ei sanottu diagnoosiksi MS:ää. Sitten v. 2005 tuli muita oireita ja diagnosoitiin MS. Samalla sanottiin että todennäköisesti aiemmin ollut näköhermon tulehdus oli yksi oire MS:stä.
- tuloksia odotellen
näköhermontulehdus, nyt syksyllä otettiin megneettikuva, siinä jotain ylimääräisiä mustia kohtia, joten nyt oottelen selkäydinkokeen tuloksia eli mulla se ainakin viittaa siihen ja niitä oreita riittää muille jakaa...
- Nimetön
ms-diagnoosiin riittävä oire.
- helpfulsis
mulla tuli elämäni ensimmäinen nht tänä vuonna elokuun alussa ja olin silloin pulssi-hoidossa,näkö parani tosi nopeasti tälle tasolle mitä se nyt on,mutta ei palannut takaisin normaaliksi..pari viikkoa sitten otettiin aivojen magneetti ja parin viikon päästä on selkäydin näyte..(vähän pelottaa).Olen tosiaan itekkin huomannu,että nht:tä googlettamalla ei muita hakutuloksia tuu kun mäsään liittyviä,hiukan ensin pelästyin,koska lääkäri pulssi-hoidon yhteydessäkään maininnut kys. asiasta mitään...odotellan siis vaan tuloksia ja näön palautumista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078