Niitähän on tullut kuultua, esim ufoja, jos katsoo BOB CAT lava-autojen ympäröimään monttuun joku tappaa takaapäin.. (olen varmaan nähnyt tämän, mutten kuollut).
Ja kauhkoodeja kiitos! Jos on :'D
Kauhuhuhuja GTA San Andreas.. ( PC ) .. Oikea keskustelu alue?
6
1151
Vastaukset
- on totta
Sanissa on rockstarssin mukaan pistetty erin laisia kummajaisia, esim CJ äidinhaamu,kummitus hippipaku joka ajaa ilman kuljettajaa,sekä iso jalan tapanen olio venturasin lähellä.
Nämä oliot eivät tule koodeilla vaan ne ovat jo valmiiksi pelissä, mutta ne pitää löytää.- Evril || Katja || Cafa
Hippipaku? Oletko itse nähnyt??
Mikä on tuo /niin suosittu/ isojalka??
Tarkempia tietoja kellään? : D Mite n voi löytää tms??
Huu - Nimetön
Evril || Katja || Cafa kirjoitti:
Hippipaku? Oletko itse nähnyt??
Mikä on tuo /niin suosittu/ isojalka??
Tarkempia tietoja kellään? : D Mite n voi löytää tms??
Huumist noita löytyy isojalka ja se hippi paku muute gta san andreasin pelissä madd dogin kartanolla näkyy välillä joku mustaan pukeutunut ihminen
- löytyy
Nimetön kirjoitti:
mist noita löytyy isojalka ja se hippi paku muute gta san andreasin pelissä madd dogin kartanolla näkyy välillä joku mustaan pukeutunut ihminen
Hippi-paku löytyy san fieron saarella olevasta metsästä,luultavasti läheltä isoa maatilaa.CJ äidin haamu pitäisi löytyä yöllä Los Santtosin hautausmaalta ja isojalka pitäisi olla Las Venturasin lähellä olevilla vuorilla/kukkuloilla.
Nämä olennot eivät kuitenkaan ole koko ajan siellä joten voi kestää etsiessä. - hulu3
löytyy kirjoitti:
Hippi-paku löytyy san fieron saarella olevasta metsästä,luultavasti läheltä isoa maatilaa.CJ äidin haamu pitäisi löytyä yöllä Los Santtosin hautausmaalta ja isojalka pitäisi olla Las Venturasin lähellä olevilla vuorilla/kukkuloilla.
Nämä olennot eivät kuitenkaan ole koko ajan siellä joten voi kestää etsiessä.EI VITTU MITÄ PASKAA.
- isoMuna
mul on tissi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718