Onko kenelläkään kokemuksia hotelli Atalayasta? Olemme lähdössä Lanzarotelle kyseiseen hotelliin ja olisi mukava tietää muiden mielipiteitä hotellista. Kiitos jo etukäteen.
HOTELLI ATALAYA, PUERTO DEL CARMEN, LANZAROTE
3
2462
Vastaukset
- Linda30
Hei!
Olen työni puolesta asioinut Atalayassa säännöllisesti, tosin aikaa on jo muutamia vuosia. En ole poikkipuolista sanaa hotellista kuullut eikä itsekään mitään pahaa sanottavaa... Loistava sijainti, siistit huoneistot, kauppa vieressä. Rappusia paljon, mutta ei liene ongelma terveille nuorille/aikuisille/lapsille.
Itse olen varannut oman lomani joulukuulle ja Atalayaan silloin menossa. Jos muistan, voin laittaa tuoreimmat terveiset reissun jlk :) - Linda30
Hola! En tiedä olitteko jo reissussa, mutta tässä siis vielä hiukan viiveellä Lanzaroten kuulumisia noin kuukauden takaa (5-12.12)
Sää oli melko mukava, asteita joka pvä n. 23, puolipilvistä tai aurinkoista, melko voimakas tuuli. Vähintään aina puoli päivää pystyi ottamaan aurinkoa ja iltaisinkin pärjäsi capri-housuilla ja kevyellä pitkähihaisella paidalla/takilla.
Atalaya on oikein siisti ja viihtyisä hotelli. Siivous 5krt/vko. Lähes jokaisella huoneistolla oma iso rauhallinen parveke tai terassi. Ei valitettavasti aamiaismahdollisuutta, mutta aivan hotellin vieressä SPAR joka auki joka pvä aamusta myöhäiseen iltaan.
Ravintolasuosituksia: Puerto Viejo (bodegan puoli), La Dolce Vita, La Olan alin kerros aivan meren rannalla (itämainen lounge)
Hyvää matkaa kaikille Lanzaroten kävijöille - kiva saari! - Arva
Tulin juuri eilen illalla Lanzarotelta, Puerto del Carmenista. Asuin viikon Atalaya-hotellissa, aivan täydellistä! Tosi siisti hotelli, siivoojat käyvät 5 kertaa viikossa ja tiskasivat tiskitkin, vaikka se ei välttämättä kuuluisi heidän hommiinsa. Uima-allas mahtava! Vesi vähän viileää, itseni mielestä juuri sopivaa sillä se viilensi mukavasti. Allasbaarista saa edulliseen hintaan syötävää ja juotavaa. Iloinen ja ystävällinen henkilökunta! Ah, haluan sinne takaisin.. Mutta olettekin jo varmaan kerinneet itsekin siellä vierailla. Miten meni matka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315516- 363731
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833293- 112575
- 292162
- 122087
- 1631886
- 141378
- 1051362
- 1371164