SaPKo hävisi Sportille vieraissa, kyseessä oli pelkkä tilastotappio ja työtapaturma.
Työtapaturma siksi että valmentajan pösilö laittoi Turtiaisen maaliin ja kaveri kiitti luottamuksesta imemällä suurinpiirtein joka toisen kiekon.
SaPkolta puuttui myös kentällinen pelaajia joten Sport onnistui onnella voittamaan kerrankin SaPKon.
Ilman SaPKon loukkaantumisia, maalivahdin väärinvalintaa ja "tilastotappio uhkaa" asennetta SaPKo olisi vienyt pelin 2-6
Ensi kerralla sitten.
SaPKolle tilastotappio
5
343
Vastaukset
- kalpaaaaa
savolaisjoukkueista kalpa ja sapko on kevyesti parhaat.
kävin kerran savonlinnassa katsomassa jääkiekkoa ottelu taisi olla sapko-kuoki oli joskus 15 vuotta sitten. sapko voitti 16-4 Minustakin SaPKo on paras vaikken ymmärrä hirveästi jääkiekosta. Mun yks sukulainen pelas SaPKossa monta vuotta. Kehui aina että kiva kaupunki ja kiva joukkue.
On niillä kaikkein hienoin paitakin. Se pässi on todella hieno. SaPKon vois nostaa liigaan ni näkisin sen pelejä enemmän?- yritä arvata
paskaa. Olet se sama pösilö Liperistä, jolla oli se jarruvikainen kosla.
Selitit jo 4 vuotta sitten tuulta taivasta näillä suomi 24 palstoilla.
SapKo on surkea joukkue, joka kompuroi kotona ja vieraissa. Sinäkään et tiedä kiekosta mitään, vaan käyt siellä hallilla ainoastaan vääntämässä niitä makkaroita naamaan.- SM-liigaa...
Taitaa poika olla köyhä luuseri heh heh....olet oikeassa, ei SavoRULES mitään kiekosta ymmärrä.Vajaa älynen pikku luuseri vain hah hah hah....
- urologit lausuu
Olet syvältä sieltä lausuntojesi kanssa.Me sapkolaiset häpeämme sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482