miksi ei kaikkia postia julkaista? olen monesti vastannut mutta läheskään kaikkia ei julkaista vaikka niissä ei ole ollut mitään julkaistavaksi kelpaamatonta mielestäni.
Kertokaa hyvät ihmiset mikä on tämän pelin henki
miksi ei julkaista
5
431
Vastaukset
- kirjoitus
Niin on käynyt minullekkin muutaman kerran ja vaan ihan tavallisesta kirjoituksesta missä ei ole ollut mitään loukkaavaa. Taas toisaalta on julkaistu sellainen mistä itse olen ollut vähän epävarma että onkohan se oikein sopivaa, olisko joku teknillinen vika, vaikea sanoa
- Virtuaalitaivas
Teetkö ehkä virheen lähettäessäsi viestiä? Sehän menee perille sivulle oitis, kun näpykkää painetaan.
Jospa olet tehnyt jonkin virheen siinä kohdassa?
Jos olet erehtynyt vastaamaan jollekin irvileualle niin saattaa olla, että sinunkin viaton huomautuksesi katoaa, kun se on sen irvailun jatkeena. Poistettaessa katoaa koko ketju.
Kannattaa aina vastata aloittajalle suoraan, niin oma viesti tule erilliseksi muista.- tuisku
taidat olla oikeassa, varmaan olen painanut väärää nappulaa, huomasin nimittäin äsken että kirjoittamani viesti tuli heti ruutuun.
tämä on niin uusi alue minulle,en ole aijemmin tietokoneella toiminut. Mukavaa on oppia uutta näin vanhempanakin.
leppoisaa päivää
- täällä julkaistaan,
eihän täällä ole ennakkosensuuria.
Myöhemmin voidaan poistaa, ja vaikka kuinka asiallisesti olet kirjoittanut, poistuu viestisi, jos olet vastannut poistettavaan, asiattomaan. Joskus iltaisin, kun oikein on hidasta ja takkuilee, voi olla, että viesti on vasta aamulla näkyvissä, mutta ei niitä mikään ennen sensuroi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051109
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611072Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144818- 65705
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 53557
- 78551
- 39528