Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kauppakorkeaan !!!

valmennuskursseista kokemuk...

hei, aion pyrkiä kauppakorkeakouluun keväällä. Onko kenelläkään kokemuksia valmennuskursseista ? Lähinnä harkitsen Hentusen kurssia ym. mutta kertokaa mielipiteitä !!!

6

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kaverit on...

      Hentunen on "legendaarinen", siis paras niiden mielestä jotka sillä kurssilla on olleet.
      Valmennuskeskus on ilmeisesti myös hyvä.
      Sen sijaan Eximian ja Huippuvalmennuksen kursseista on vähän toisenlaistakin mielipidettä.

      Mutta kukapa näitä tietäisi !! Käytännössä se on vain hetki abin elämää, ja sitten ollaankin jo koulussa. Pitäisi olla joku viranomainen joka sanoisi mikä on hyvä ja mikä ei.

      • ja niin edelleen

        Hentusen etu ja haitta on se, että hän opettaa itse kaikki aineet ja siis kirjat. Laatu ei siis kasva eikä heikkene. Muut kurssittajat taas rekrytoivat hiki hatussa jonkun ensimmäisen vuosikurssin kylterin luennoimaan, ja laatu heittelee. Joskus osuu hyvä kouluttaja, joskus ei.


      • turku-tyttö
        ja niin edelleen kirjoitti:

        Hentusen etu ja haitta on se, että hän opettaa itse kaikki aineet ja siis kirjat. Laatu ei siis kasva eikä heikkene. Muut kurssittajat taas rekrytoivat hiki hatussa jonkun ensimmäisen vuosikurssin kylterin luennoimaan, ja laatu heittelee. Joskus osuu hyvä kouluttaja, joskus ei.

        Kaverini oli viimevuonna turussa valmennuskursseja kauppakorkeaan järjestävän valmennusakatemian kurssilla ja kerto, että siellä ainakin oli tosi hyvät opettajat! ei mitään ekan vuoden opiskelijoita vaan valmistuneita opettamansa alan asiantuntijoita tms. Että jos kauppakorkeaan suunnittelee hakevansa ni voin suositella tota!


      • SamiV
        turku-tyttö kirjoitti:

        Kaverini oli viimevuonna turussa valmennuskursseja kauppakorkeaan järjestävän valmennusakatemian kurssilla ja kerto, että siellä ainakin oli tosi hyvät opettajat! ei mitään ekan vuoden opiskelijoita vaan valmistuneita opettamansa alan asiantuntijoita tms. Että jos kauppakorkeaan suunnittelee hakevansa ni voin suositella tota!

        Se kai on se Turun kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan järjestämä kurssi.


      • kauppikseen?

        tietysti laatu aina vaihtelee noissa, mutta mä oon kuullut ainakin jostakin kurssijärjestäjistä hyvää.. Käsittääkseni eximia ja valmennuskeskus parhaita?

        Pari kaveria meni yhdessä viime vuonna eximian kauppiskurssille ja pääsi sisään loistopisteillä. Ne ainakin oli tosi tyytyväisiä kurssiin.

        mut siis tietty tärkeintä on se lukeminen. eipä sisään pääse vaikka ois mikä jos ei oo valmistautunu!


      • LauraM
        kauppikseen? kirjoitti:

        tietysti laatu aina vaihtelee noissa, mutta mä oon kuullut ainakin jostakin kurssijärjestäjistä hyvää.. Käsittääkseni eximia ja valmennuskeskus parhaita?

        Pari kaveria meni yhdessä viime vuonna eximian kauppiskurssille ja pääsi sisään loistopisteillä. Ne ainakin oli tosi tyytyväisiä kurssiin.

        mut siis tietty tärkeintä on se lukeminen. eipä sisään pääse vaikka ois mikä jos ei oo valmistautunu!

        Joo loppupeleissähän sisäänpääsy on kiinni omasta valmistautumisesta!

        Oon hakemassa kauppikseen ja miettinyt pääni puhki mille kurssille osallistua... Onko jollain kokemusta noista nettikursseista? Nyt on alkanut sellaisiakin tupsahdella markkinoille.

        Tuo Turun kauppakorkeen yo-kunta, joka on järkännyt perinteisä kursseja jo tosi kauan on nyt alottanut kans verkkokurssien järjestämisen. Voisin kuvitella että sillä porukalla ainakin on homma hanskassa kun eivät ihan amatöörejä ole..Verkkokurssi nimittäin houkuttelee edullisuudellaan. Mitä muut mieltä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe