Tiiättekö onko Janne kihloissa? ihan kun sillä ois ollu sormus vielä vähän aikaa sit, mutta esim kesän 07 kuvista päätellen näyttäis että sormusta ei oo...
ONKO JANNE KIHLOISSA?
7
798
Vastaukset
- Choke
Tietääkseni Janne oli kihloissa, mutta ilmeisesti ei ole enää. Olihan Janne vissiinkin suunnitellut jo häitäkin, mutta en sitten tiedä mikä nekin suunnitelmat kaatoi. Mutta epäilen, että Janne ei ole enää kihloissa.
- kjhksj
ok... näin aattelin itekki... :)
- ...
Jannen ja Aleksin suunnitelmat muuttaa yhdessä Hollywoodiin ehkä, kaatoi suunnitelmat siis..Jos olisin kummankaan tyttöystävä, en olisi kovinkaan innostunut ajatuksesta.
- ...
... kirjoitti:
Jannen ja Aleksin suunnitelmat muuttaa yhdessä Hollywoodiin ehkä, kaatoi suunnitelmat siis..Jos olisin kummankaan tyttöystävä, en olisi kovinkaan innostunut ajatuksesta.
TÄH?? onko ne oikeesti muuttamassa sinne :DD luulin että se oli vitsi! ha..
- Choke
... kirjoitti:
TÄH?? onko ne oikeesti muuttamassa sinne :DD luulin että se oli vitsi! ha..
No hei ne on kännipäissään keksiny tollasen jutun. Tarvii ihan kaikkee ottaa tosissaan. Eiköhän jätkät sen ihan vitsillä sanonu. :D
- ...
Choke kirjoitti:
No hei ne on kännipäissään keksiny tollasen jutun. Tarvii ihan kaikkee ottaa tosissaan. Eiköhän jätkät sen ihan vitsillä sanonu. :D
eihän sitä tiedä..Ja sitäpaitsi mä oon tosikko...
- Emmmii
... kirjoitti:
eihän sitä tiedä..Ja sitäpaitsi mä oon tosikko...
Ounou.. Tuli suoraan mieleen youtuben videot.
Children of Bodom trashed part one, ja part two.
Siinähän niitten soittimet pöllitty ja ne o kodittomii.
Somaa kännäystä. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512