Potkunyrkkeilyä Kouvolassa..

???

Tietääkö kukaan että onko Kouvolassa vielä kyseistä toimintaa? Netistä etsin tietoa, mutta aika heikolla menestyksellä ajan tasalla olevien tietojen suhteen..asiallisia vastauksia kiitos!

3

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takapotku

10v takaperin Kouvolassa asuessani treenasin KB. Kovaa ja hyvää treeniä oli. Paikka oli jonkun sulkapallohallin yhteydessä. Nimeä en muista.
      Eti netistä.

• XXXKristaXXX

Kävit Poppelissa. :)
        Sama homma, noin 10 vuotta sitten Malenin Mikan harjoituksissa aloiteltiin. Olet varmaan tuttuja niiltä ajoilta, kuka lie oletkaan.
        Kyseessä oli Kouvolan Thai-Kickboxing Club.

http://www.kickboxing.fi/seurat/seurat/kouvola_thai-kickboxing_club/

Olen nähnyt Malenia Prismassa silloin tällöin.. Pitänee joskus kysyä, että vieläkö lajia voi sielläpäin harrastaa.

• rrrrhu

Kyllä ko.toimintaa löytyy.

Thai-kickboxing club kouvolalla tällä hetkellä 2 peruskurssia pyörimässä. Potkunyrkkeily ja thainyrkkeily.

Thainyrkkeilyn ekat treenit oli 31.10 joten vielä varmaan ehtii mukaan (seuraavat treenit ma 5.11 klo 1730 jäähallin nyrkkeilytiloissa).

Kvl:n jäähallin ilmoitustaululta löytyy infoa uusista kursseista ym. Myös kaupunkilehti PK:ssa yleensä ilmoitus.

Vähän myöhässä huomasin tän kysymyksen, mutta toivottavasti jotain apua oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe