Potkunyrkkeilyä Kouvolassa..

???

Tietääkö kukaan että onko Kouvolassa vielä kyseistä toimintaa? Netistä etsin tietoa, mutta aika heikolla menestyksellä ajan tasalla olevien tietojen suhteen..asiallisia vastauksia kiitos!

3

1454

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takapotku

10v takaperin Kouvolassa asuessani treenasin KB. Kovaa ja hyvää treeniä oli. Paikka oli jonkun sulkapallohallin yhteydessä. Nimeä en muista.
      Eti netistä.

• XXXKristaXXX

Kävit Poppelissa. :)
        Sama homma, noin 10 vuotta sitten Malenin Mikan harjoituksissa aloiteltiin. Olet varmaan tuttuja niiltä ajoilta, kuka lie oletkaan.
        Kyseessä oli Kouvolan Thai-Kickboxing Club.

http://www.kickboxing.fi/seurat/seurat/kouvola_thai-kickboxing_club/

Olen nähnyt Malenia Prismassa silloin tällöin.. Pitänee joskus kysyä, että vieläkö lajia voi sielläpäin harrastaa.

• rrrrhu

Kyllä ko.toimintaa löytyy.

Thai-kickboxing club kouvolalla tällä hetkellä 2 peruskurssia pyörimässä. Potkunyrkkeily ja thainyrkkeily.

Thainyrkkeilyn ekat treenit oli 31.10 joten vielä varmaan ehtii mukaan (seuraavat treenit ma 5.11 klo 1730 jäähallin nyrkkeilytiloissa).

Kvl:n jäähallin ilmoitustaululta löytyy infoa uusista kursseista ym. Myös kaupunkilehti PK:ssa yleensä ilmoitus.

Vähän myöhässä huomasin tän kysymyksen, mutta toivottavasti jotain apua oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe