SUOMEN MAALINTEKO

4 ottelua, 0 maalia

Mistä homma kiinni? Tarvitaanko Litmasta jakelemaan namupasseja vai Forssellia pistämään pallot sisään? Kumpi siis mättää enempi; pelinteko vai viimeistely?

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma!

      Jos valmentaja on peliin tyytyväinen 0-0 tasapelin jälkeen niin valmentaja pitää pistää vaihtoon!

      Tämän nykyisen englantilaisen valmentajan kanssa on Suomen peli muuttunut pasiiviseksi. Tulee ehkä muutama säkävoitto ja tasapeli koviakin maita vastaan mutta kun pallon kontrolli anetaan vastustajalle ja itse keskitytään puolustamaan niin pitkällä aikavälillä ei tule tulosta!

      Suomen maajoukkuen peli oli hyvässä nousussa mutta Hodgsonin aikana on otettu takapakkia. Nyt pitää saada uusi hyökkäävän pelin valmentaja.

      Maaleihin tarvitaan sekä pelinrakennusta että viimeistelytaitoa. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin peliasenne, halu voittaa ottelu, ei puolustaa tasapeli tavoitteena ja olla tyytyväinen siihen.

      • The King

        Suomen kaltaisen jalkapallomaan pelin täytyy perustua hyvään puolustukseen. Suomi on historiallisestikin tunnettu sisukkaana ja puolustusvoittoisena maana. Ei Suomessa riitä materiaalia pelata pallonhallintaan perustuvaa hyökkäys peliä. Litmanen on poikkeus suomlaisessa jalkapallossa, enemmän Suomessa on Tainion ja Väyrysen kaltaisia taistelijoita, tämän tyyliseen peliin siis jatkossakin panostettava.


    • Fani.

      ..eilisen perusteella kun katsoin matsia,että miksi ei tehdä maaleja kahta kärkimiestä ennen vaihtoja voi kutsua kahdella sanalla HIDAS mutta KANKEE ja juuri siltä he vaikuttivat kun vertasi Espanjalaisiin vaikka hekään eivät onnistuneet mutta se taas johtuu Suomen hyvistä puolustajista.

    • sadsadsad

      Suomen tarvitsis olla futismaa, jotta olis pelaajia, jotka pystyy tekemään maaleja...

    • ...alusta asti

      ...vai mitä? Eipä liipata välistä ilman parempaa tietoa, Suomi on 2.lähimpänä ikinä loppupaikkaa samaan aikaan kun esim.Enklanti jäämässä ulos. Vituttaa ku jengi ei kerro vaktoja. Mun puolesta saa enkelsmanni jatkaa.

      • SVERIGE

        ruotsi jyrää ja menee kisoihin ,eikä tarvii selitellä,jamuuten englanti joutuu jäämään suomen kanssa rannalle ruikuttamaan että silleen.


    • smersh

      Suomi-Englanti olisi täydellinen luuseri vastaan luuseri -ottelu!

    • voitto kotiin

      No, molemmat olivat tänään kentällä ja Suomi voitti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe