Aloitin minipillereiden käytön 4 viikkoa sitten. (minipillerit siksi, että imetän) Heti viikon jälkeen alkoivat menkat, vuotoa tuli todella paljon ja se kesti 2 viikkoa.. Vuodon runsaudesta ja pituudesta aloin miettimään, että olisiko kyseessä voinut olla km..? Raskaus olisi voinut olla täysin mahdollinen. Ja itse asiassa kärsin "raskausoireista" ennen tätä vuotoa. Oireet olivat samanlaisia kuin aikaisemmissa raskauksissani. Näitä oireita kyllä esiintyy vieläkin ja nyt on ensimmäinen päivä ilman vuotoa. Pillereiden käytön aikan saattaa esiintyä vuotohäiriöitä, mutta voivatko ne olla näin massiivisia....
Pitäisikö minun ottaa yhteyttä lääkäriin?
Olisin kiitollinen jos löytyisi vastaavaa kokeneita.
Pitäisikö minun ottaa yhteyttä lääkäriin?
Olisin kiitollinen jos löytyisi vastaavaa kokeneita.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.