Joulukalenteri

Myyreli

Tietääkös kukaan mikä mahtaa olla tämän vuoden joulukalenteri telkkarissa? Voi kun niin odotan joulukalenteria!

7

826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulu <3

Subtv:llä näytetään loistava The Joulukalenteri, jota on toivottu jo monia vuosia.

• Myyreli

Onhan se The joulukalenteri hyvä mutta olen sen jo pariin kertaan katsonut. Oletteko katsoneen (en muista oliko se viime vuonna) Heinähatun ja Vilttitossun niitä joulujaksoja? Se oli Heinähattu ja Vilttitossu joulun jäljillä. Minulla on se kirjakin.

• Jouluhöperö

Olisipa tänä jouluna Tonttu Toljanteri. Viime joulunahan tuli niitä muita Tonttu Toljanteri jaksoja. Nekin oli aika hyviä, mutta tulisipa tänä jouluna itse joulukalenteri.

• Myyreli

Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D

• nggu
        Myyreli kirjoitti:

Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D

joo kyllähän ne toljanterin jaksokki ihan kivoja on mutta joku uusi joulukalenteri olis kiva tai sitte semmone kiva vanha jota kattoin nuorempana (en nyt ala sitä selventämään ku en siitä juuri mitään muista)

• Myyreli

Eli kakkoselta tulee taas Toljanteri uusin jaksoin ja mtv3 tulee sikke sumarin juontama joulukalenteri. Ilmeisesti ohjelmassa tehdään joulu ruokia yms. ja koristeita. Subilta sit the joulukalenteri. :D

• Sylttyy

Syltty-Koira joulukalenteri youtubessa (2014 asti ollut jo)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      182
      3660
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1099
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1010
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe