Tietääkös kukaan mikä mahtaa olla tämän vuoden joulukalenteri telkkarissa? Voi kun niin odotan joulukalenteria!
Joulukalenteri
7
842
Vastaukset
- Joulu <3
Subtv:llä näytetään loistava The Joulukalenteri, jota on toivottu jo monia vuosia.
- Myyreli
Onhan se The joulukalenteri hyvä mutta olen sen jo pariin kertaan katsonut. Oletteko katsoneen (en muista oliko se viime vuonna) Heinähatun ja Vilttitossun niitä joulujaksoja? Se oli Heinähattu ja Vilttitossu joulun jäljillä. Minulla on se kirjakin.
- Jouluhöperö
Olisipa tänä jouluna Tonttu Toljanteri. Viime joulunahan tuli niitä muita Tonttu Toljanteri jaksoja. Nekin oli aika hyviä, mutta tulisipa tänä jouluna itse joulukalenteri.
- Myyreli
Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D
- nggu
Myyreli kirjoitti:
Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D
joo kyllähän ne toljanterin jaksokki ihan kivoja on mutta joku uusi joulukalenteri olis kiva tai sitte semmone kiva vanha jota kattoin nuorempana (en nyt ala sitä selventämään ku en siitä juuri mitään muista)
- Myyreli
Eli kakkoselta tulee taas Toljanteri uusin jaksoin ja mtv3 tulee sikke sumarin juontama joulukalenteri. Ilmeisesti ohjelmassa tehdään joulu ruokia yms. ja koristeita. Subilta sit the joulukalenteri. :D
- Sylttyy
Syltty-Koira joulukalenteri youtubessa (2014 asti ollut jo)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011611
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581021Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11780Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t266776Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75717