Joulukalenteri

Myyreli

Tietääkös kukaan mikä mahtaa olla tämän vuoden joulukalenteri telkkarissa? Voi kun niin odotan joulukalenteria!

7

842

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulu <3

Subtv:llä näytetään loistava The Joulukalenteri, jota on toivottu jo monia vuosia.

• Myyreli

Onhan se The joulukalenteri hyvä mutta olen sen jo pariin kertaan katsonut. Oletteko katsoneen (en muista oliko se viime vuonna) Heinähatun ja Vilttitossun niitä joulujaksoja? Se oli Heinähattu ja Vilttitossu joulun jäljillä. Minulla on se kirjakin.

• Jouluhöperö

Olisipa tänä jouluna Tonttu Toljanteri. Viime joulunahan tuli niitä muita Tonttu Toljanteri jaksoja. Nekin oli aika hyviä, mutta tulisipa tänä jouluna itse joulukalenteri.

• Myyreli

Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D

• nggu
        Myyreli kirjoitti:

Onhan Toljanteri ihan hyvä,mutta mielellään katsoisin uusia jaksoja siitä. Niitä vanhoja jaksoja olen katsellut niin monta kertaa. Muistatteko Vaapukkalan postikonttorin joulukalenterin? Syltty koiran joulukalenteri on myös kiva. :D

joo kyllähän ne toljanterin jaksokki ihan kivoja on mutta joku uusi joulukalenteri olis kiva tai sitte semmone kiva vanha jota kattoin nuorempana (en nyt ala sitä selventämään ku en siitä juuri mitään muista)

• Myyreli

Eli kakkoselta tulee taas Toljanteri uusin jaksoin ja mtv3 tulee sikke sumarin juontama joulukalenteri. Ilmeisesti ohjelmassa tehdään joulu ruokia yms. ja koristeita. Subilta sit the joulukalenteri. :D

• Sylttyy

Syltty-Koira joulukalenteri youtubessa (2014 asti ollut jo)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe