Suomen Kauneimmat Naiset Top-3

Walto_Rentola

70

9091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono...

      maku sulla!

    • älä jatka

      kolme niin huonoa olit laittanut ettei viitsi jatkaa

      • Hilperiina

        edellisestä listasta.Eikö aloittaja ollut tosissaan kysyessää kolmen kauneimman listaa?Tuntuu, että hän tarkoittikin päin vastaista, ainakin näistä ehdotuksista päätellen.
        Itse sanoisin kauneimmaksi Suvi Tiilikaisen ja muita en lähdekään nimeämään koska _nykyisin ei todellisia kaunottaria löydy edes misseistä.


    • pekko...

      kolmen onnettoman lista

    • Viivit ja Karitat mennen tu...

      Tässä oikeaa glamouria joka on enemmän mun mieleen:

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=8027 (Upeat tumma- ja vaaleaverikkö! Tuo uhkea tummakutri voittaa ulkonäöllisesti jopa jenkkinäyttelijä Eva Longorian ihan ehdottomasti!)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=7899 (Näyttävät suomalaistanssijat Thaimaan matkallaan)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=7896 ( Jos tämä poliisiasu ei ole seksikäs, niin sitten ei ole mikään...)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=7833 (Venetzuelatyyppinen missikaunotar Thaimaassa)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=391 ( Suomen seksikkäimmät siskokset)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=1208

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=1321 (jenkkityylinen kaunotar)

      http://www.dollsdancers.fi/gallery/disp_img.php?id_img=1333 ( Ei ihmekään että voitti GlamStar tittelin, tästä ei glamourimmaksi enää mene!)


      Eihän tällaisia rotunaisia voi edes verrata pliisuihin ohuthuuliseen ja jäykkään Karita Tuomolaan tai pliisuun Viivi Avellaniin!

      Tässä lisäksi lista muista sensuelleista suosikkikaunottaristani:

      - Anne-Mari Berg
      - Marika Fingerroos
      - Janina Frostell
      - Linda Lampenius

      Kauan poissa julkisuudesta olleet seksyt missit kuten:

      - Nina Autio
      - Tanja Karpela (seksikkäinä kalenterivuosinaan)
      - Tarja Smura ( kun oli viel näyttelykunnossa)
      - Anne Pohtamo nuoruudessaan
      - Lola Odusoga missivuotenaan

      Vanhemmista näyttävistä naisista:

      - Helena Lindgren (hieman liian leikelty ja vahamainen vain, mutta muuten ok)
      - Marika Krook
      - Hannele Lauri aika hyvä pakkaus
      - Tiina Jylhä edelleen näyttävä
      - Anne Hedman (klassinen kaunotar)


      Sorry vaan mut Karita Tuomolaa en ole ikinä ymmärtänyt. En edes tajua miten pääsi yleinsä koko Miss Suomi finaaliin asti. Viivi taas on ihan pikkusievä ja aika nirppanokkamaisen oloinen nainen. Saimi Nousiainen taas on ikävän luonteensa lisäksi (rääväsuu jne. ei käytöstapoja) myös harvinaisen ruman näköinen nainen.

      • Surkeita..

        No kyllä nyt vedit jutun noista barbi
        dollsdancers:sta ???
        Tyylittömimpiä voisiko olla Yäkkistä vaan...


      • Tyttöi.......

        Huomaa leikkaukset ja silikoonit ovat saaneet tämänlaista aikaan....


      • oli...

        tarkotus kertoa top3 kauneimpia suomalaisia julkkisnaisia. eihän tollaset silikonilla täytetyt muovi ämmät ole mitään naisia.


      • GRÖÖÖÖ

        Tukiainen käy täällä kehumassa taas itseään....


      • Anonyymi

        J Raunio ja limpärin ano


    • hehee,hehee

      1.oma vaimo 2.työkaverin vaimo 3.naapurin vaimo

      • rautia keijoo

        1.LähiSiwan Irmeli sukkanauhaliiveineen.2.R-kiskan Laila isoine rintoineen.3.Verotoimiston Tuula.siinä vasta seksyä,nännit isot,kuin radionnappulat(noin3cm)


    • Odalys Garcia

      ...ikävä kyllä esim: Odalys Garcian http://www.youtube.com/watch?v=CNRL2qLk1Rg veroista sääri (ja muutenkin) kaunotarta. Kertokaapa te muita esimerkkejä. Kattokaapa kaikki Odalys videot Youtubesta ja nauttikaa.

    • jossain sarjassa nämäkin...?

      Voi voi.

      Kauneus on moninaista. Tuo lista on kyllä jotain muuta kuin naiskauneutta.

    • erty

      Baba Lybeck
      Marjo Rein
      Laura Raittila

    • Kalevi Silta

      1.Satu Silvo..2.Lenita Airisto.3.Maria Melin.
      ja nämä ovat todellisia kauniita aikuisia naisia,eivät mitään sillille haisevia pikkutyttöjä.

    • Lienee itsestäänkiin selvää

      Kiira Korpi
      Hanna-Maria Seppälä
      Heidi Suomi

      Raikkaita kauniita urheilijatyttöjä ilman turhia ehosteita,Heidi tosin uransa lopettaneena mutta muuten edukseen.

      • Kannatin

        Johanna Raunio
        Kaija Pohjola, ja persoonallisen kaunis,
        Tiina Klemettilä


      • npinmoå

      • jnpinmoå

      • Galle Anttila
        Kannatin kirjoitti:

        Johanna Raunio
        Kaija Pohjola, ja persoonallisen kaunis,
        Tiina Klemettilä

        Anttilan mainos toi taas kotiin ylivoimaisesti kauneimman naisen, kuka lie tämä malli.

        Muita kauniita:

        Annika Eklund
        Jenni Vartiainen


    • CANDY-BOY

      Mun TOP-3 on seuraava

      Sofia RUUSILA on ehdottomasti kaunein!

      Anne Mari Berg

      Marika Fingerroos

      Julia Tukiainen sillä lookilla mitä mitä oli 3-4 v. takaperin

      Martina Aitolehti-Eerikäinen

      Bettina Eklund
      - siis kuka?
      - tarkoitan sitä Bettinaa joka "voiti" Suomen unelmien poikamies-ohjelman muutama vuosisitten.
      Bettina on nimittäin muttunut TV-ohjelman jälkeen koko ajan parempaan suuntaan ja on ny-
      kyisin todellinen kaunotar!!

      • Palstan seuraaja

        1. Sofia Ruusila
        2. Martina Aitolehti
        3. Esko Eerikäinen


      • ghjktuyiuoip

      • Only 4 U
        ghjktuyiuoip kirjoitti:

        1 Jasmin Mäntylä, tosiaan kaunein ja paras http://4.bp.blogspot.com/_w997_fawjec/TROpIQ4NjqI/AAAAAAAAApM/hMkzVB77shc/s1600/63609_1670124747351_1064326629_31844624_1758241_n.jpg
        2 Susanna Turja
        3 Satu Silvo
        4 Heidi Suomi
        5 Karita Tuomola

        Nuo suominaisten etelänmatkojen tuliaiset näyttävät kaikki ihan samanlaisilta. Tummat silmät aavistuksen vaaleammalla iholla, siinä kaikki. Jasmin Mäntylä pääsi muuten aikoinaan juorulehteen, jossa hänen kerrottiin soittaneen Ilkka Kanervalle ja häiriköineen tätä! xD Se oli paljon ennen näitä Tuksu- ym. kohuja.


      • 4-6+uj
        Only 4 U kirjoitti:

        Nuo suominaisten etelänmatkojen tuliaiset näyttävät kaikki ihan samanlaisilta. Tummat silmät aavistuksen vaaleammalla iholla, siinä kaikki. Jasmin Mäntylä pääsi muuten aikoinaan juorulehteen, jossa hänen kerrottiin soittaneen Ilkka Kanervalle ja häiriköineen tätä! xD Se oli paljon ennen näitä Tuksu- ym. kohuja.

        Jasmin on tosi upea ja olihan sen vanhemmat aiemmin naimisissakin, joten empä tuliaiseksi kutsuisi. Mutta tosiaan on varmasti suomen kaunein, epäilemättä. Kansainvälinen kaunotar joka voittaa muut mennen tullen. Noista kohuista on vuosia aikaa ja tuo nainen on tosiaan aikuistunut. Nykyäänhän seurustelee Oskari Katajiston kanssa ja onhan se eduskuntavaaliehdokaskin. Suosikkini tän maan julkkunaisista.


      • Faktaa kehiin
        4-6+uj kirjoitti:

        Jasmin on tosi upea ja olihan sen vanhemmat aiemmin naimisissakin, joten empä tuliaiseksi kutsuisi. Mutta tosiaan on varmasti suomen kaunein, epäilemättä. Kansainvälinen kaunotar joka voittaa muut mennen tullen. Noista kohuista on vuosia aikaa ja tuo nainen on tosiaan aikuistunut. Nykyäänhän seurustelee Oskari Katajiston kanssa ja onhan se eduskuntavaaliehdokaskin. Suosikkini tän maan julkkunaisista.

        Sofia Ruusila ja Jasmin Mäntylä ovat ainoat julkkisnaiset jotka panivat samassa sarjassa kuin ne Etelä-Amerikakkalaiset naiset jotka vuosi toisensa jälkeen vievät voittopokaalit Miss Universumeissa!


      • Epäilemättä paskaa
        4-6+uj kirjoitti:

        Jasmin on tosi upea ja olihan sen vanhemmat aiemmin naimisissakin, joten empä tuliaiseksi kutsuisi. Mutta tosiaan on varmasti suomen kaunein, epäilemättä. Kansainvälinen kaunotar joka voittaa muut mennen tullen. Noista kohuista on vuosia aikaa ja tuo nainen on tosiaan aikuistunut. Nykyäänhän seurustelee Oskari Katajiston kanssa ja onhan se eduskuntavaaliehdokaskin. Suosikkini tän maan julkkunaisista.

        Tuon tyyppiset lauseet ovat tällä palstalla olleet usein käytössä. Ihan naurettavaa (itsensä) mainostamista. Kirjoitapa Googlen kuvahakuun Bollywood ja löydät ainutlaatuisia kaunottaria sadoittain, tietyillä piirteillä varustettuina.


      • 6+5

        saattaa olla nätti, en oo nähny vähään aikaan.

        Kaikki nuo muut on rumia ja ovat siksi vierailleet usein plastiikkakirurgeilla kauneusleikkauksissa. Eivätkä leikkaukset lopu, on kyllä paranneltavaa edelleen kaikissa, minkä ovat itsekin tajunneet.


    • teevee3

      1. tiina jylhä palamujuhani
      2.liisa jaakonsarvi
      3. riitta usukainen
      4. lauri karhuvara

      • suomalainen76

        30 miehen makuun seuraavat naiset listaisin huipulle:

        Anne Kukkohovi
        Maria Junger
        Matkaoppaiden pomo Terhi
        Kristiina Komulainen
        Heidi Suomi
        Pia Partanen (tv-kuuluttaja)


        Makuuni ei tosiaankaan ole nuo tissibimbot.


      • oscarf
        suomalainen76 kirjoitti:

        30 miehen makuun seuraavat naiset listaisin huipulle:

        Anne Kukkohovi
        Maria Junger
        Matkaoppaiden pomo Terhi
        Kristiina Komulainen
        Heidi Suomi
        Pia Partanen (tv-kuuluttaja)


        Makuuni ei tosiaankaan ole nuo tissibimbot.

        On paljon kauniita naisia. Jokainen varmaankn löytää suosikkinsa nimiä mainitsematta.


      • kypsät
        oscarf kirjoitti:

        On paljon kauniita naisia. Jokainen varmaankn löytää suosikkinsa nimiä mainitsematta.

        nämä


      • hervot_on
        suomalainen76 kirjoitti:

        30 miehen makuun seuraavat naiset listaisin huipulle:

        Anne Kukkohovi
        Maria Junger
        Matkaoppaiden pomo Terhi
        Kristiina Komulainen
        Heidi Suomi
        Pia Partanen (tv-kuuluttaja)


        Makuuni ei tosiaankaan ole nuo tissibimbot.

        Hyvä peppu ja upeat sääret.


      • TOP-3:
        hervot_on kirjoitti:

        Hyvä peppu ja upeat sääret.

        1.SOFIA RUUSILA


      • kolmikkolaiset
        TOP-3: kirjoitti:

        1.SOFIA RUUSILA

        Jasmin Mäntylä, Sofia Ruusila ja Anne-Mari Berg


      • ...
        kolmikkolaiset kirjoitti:

        Jasmin Mäntylä, Sofia Ruusila ja Anne-Mari Berg

        1. Sofia Ruusila 2. Sofia Ruusila 3. Sofia Ruusila!!! Siinä sitä sitten on namu muija...!


      • Luonnollisuutta

      • osta hjyva pizza

      • yhdyn
        osta hjyva pizza kirjoitti:

        jos mietittäis ihan perus suomalaisia naisia, en manneverisiä eikä äitin etelän tuliaisia.

        edelliseen: Jasmin Mäntylästä ei ikävä kyllä voi puhua kun kyse on Suomen kauneimmista naisista, vaikka toki Jasmin kaunis kyllä onkin.Tämä Sofia Ruusila esimerkiksi on todella upean näköinen nainen, vaikka on ihan täysin, 100 prosenttisesti Suomalaista lihaa ja verta.


      • Niin varmaan
        yhdyn kirjoitti:

        edelliseen: Jasmin Mäntylästä ei ikävä kyllä voi puhua kun kyse on Suomen kauneimmista naisista, vaikka toki Jasmin kaunis kyllä onkin.Tämä Sofia Ruusila esimerkiksi on todella upean näköinen nainen, vaikka on ihan täysin, 100 prosenttisesti Suomalaista lihaa ja verta.

        Googlella löytää kolmessa sekunnissa tiedon, että kyseinen tyrkky on puoliksi arabi, Allāhu Akbar! Outoa, ettet tuota muka tiedä, vaikka täällä niin vaahtoat!


      • 678-kuht Frank
        yhdyn kirjoitti:

        edelliseen: Jasmin Mäntylästä ei ikävä kyllä voi puhua kun kyse on Suomen kauneimmista naisista, vaikka toki Jasmin kaunis kyllä onkin.Tämä Sofia Ruusila esimerkiksi on todella upean näköinen nainen, vaikka on ihan täysin, 100 prosenttisesti Suomalaista lihaa ja verta.

        Jasmin Mäntylä on syntynyt Oulussa Suomessa ja asunut Suomessa koko ikänsä, eli on suomalainen. Ja todellakin kaunotar!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jasmin_Mäntylä
        http://galleria.menaiset.fi/pusahaat/2141/nayttelija_oskari_katajisto_tyttoystavansa_jasmin_mantylan_lumoissa_


    • setämies+-

      1. Emma Väänänen

      2. Emmi Jurkka

      3. Siiri Angerkoski

    • Anonyymi

      Janina Frostell, Anne Kukkohovi ja Marianne Heikkilä.

      • Anonyymi

        PS. Sofia Belorf ei ole kaunis vaan halpa kumiankka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS. Sofia Belorf ei ole kaunis vaan halpa kumiankka.

        Hannele Lauri
        Tiina Jylhä
        Maisa Torppa
        Luonnollisia ja aitoja kaunottaria. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannele Lauri
        Tiina Jylhä
        Maisa Torppa
        Luonnollisia ja aitoja kaunottaria. 🤭

        Rita Niemi- Manninen.


    • Anonyymi

      Oma vaimo
      Oma äiti
      Janina Frostell

      • Anonyymi

        Minä
        Minä
        Minä
        Terv. Sara Sieppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä
        Minä
        Minä
        Terv. Sara Sieppi

        Minä olin Miss Maailmakisoissa 111:ksi kaunein eli toiseksi viimeinen. Repikää siitä (tosin ennen photoshopin käyttömahdollisuutta). . Nyt olen löytänyt tosi nuoren urheilijan kumppanikseni, koska hän on niin eksoottinen. Itse näytän 20 vuotta vanhemmalta, mutta ei sillä väliä. Minulla on rahaa ja uhkeat muodot. Terveisin Sara S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin Miss Maailmakisoissa 111:ksi kaunein eli toiseksi viimeinen. Repikää siitä (tosin ennen photoshopin käyttömahdollisuutta). . Nyt olen löytänyt tosi nuoren urheilijan kumppanikseni, koska hän on niin eksoottinen. Itse näytän 20 vuotta vanhemmalta, mutta ei sillä väliä. Minulla on rahaa ja uhkeat muodot. Terveisin Sara S

        Naapurin Minna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin Minna.

        Sanna Marin


    • Anonyymi

      Tarja Smura hoikempana eli missivuosinaan. Upea näyttävä nainen. Nina Autio, sensuelli Laatunainen. Anna-Liisa Tilus, luonnonkaunis. Janina Frostell seksikäs.

    • Anonyymi

      Satu Silvo ja Janin Frostell on upeita vaikka itseäni selvästi vanhempia. Ottaisin heistä kumman vain. Ulkomaalaisista Monica Bellucci on mielettömän upea.

      • Anonyymi

        Suomen kaunein on ehdottomasti Janina Frostell ja ulkkiksista Salma Hayek. Ei puolta sanaa, Hayek on ylivoimainen 🤪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kaunein on ehdottomasti Janina Frostell ja ulkkiksista Salma Hayek. Ei puolta sanaa, Hayek on ylivoimainen 🤪.

        Tai tuo Janina on nykyään Fry eikä enää Frostell.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tuo Janina on nykyään Fry eikä enää Frostell.

        Mannisen Rita.


    • Anonyymi

      Dianra

      • Anonyymi

        Diandra on sievä. Mannisen Rita ei, keinotekoinen irtoripsineen ja tekokynsineen. Blondit on vaatimattoman näköinen.


    • Anonyymi

      Tykkään Mari Rantasilasta ja Sara La Fountainesta. Satu Silvo on myös upea.

    • Anonyymi

      Aivan selvä tapaus top kolmosessa. Ylivoimainen ykkönen on Maryam Razavi. Toisena tulee Janina Fry. Kolmas on Sara La Fountain.

      • Anonyymi

        Siinäpä sitä suomalaisuutta!


      • Anonyymi

        Maryam on valtavan kaunis.


    • Anonyymi

      1. Sofia Belorf 2. Sara Sieppi 3. Maisa Torppa
      Rumin: Mara Aitolehmä

      • Anonyymi

        Valintasi kertoo paljon sinusta. Samanlainen pipipää kun nuo valitsemasi akat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe