pokeri

hakkerointi

Näin tunnistat nettipokerihakkerin :
Pelaa yli puolia käsistä. Voittaa pelaamistaan käsistä melkein puolet. Ei mene ansaan koskaan kun muilla monsterit kädessä.
Pelaa yleisesti ottaen aivan liikaa käsiä ollakseen voittava pelaaja, mutta nousee koko ajan ylös. Ei silti jää yhteen pöytään liian pitkäksi aikaa, vaikka on voittanut jo eniten pöydässä.
Pelaa kaksinpeliä ja voittaa lähes aina.
Ja miksi ? Koska hän näkee korttisi.

8

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole tullut vastaan tuommoisia

      Pelaan itsekin liikaa käsiä, mutta olen voittanut pääsääntöisesti. Yleensä pitäisi välttää liian huonoja käsiä, koska ne monesti kostautuvat isoina tappioina (toki voi voittaakin isoja potteja).

      Korottelu "huonoillakin käsillä" on joissakin tapauksissa ihan hyvä juttu, jolloin vastustaja ei tiedä mitä on kädessä. Varskin shorteissa tämä on hyvä keino.

      En juuri usko tuohon että pelaajat näkisivät toisten kortteja. Joskus vain ei käy tuuri kohdilleen/tekee itse virheitä ja silloin kannattaa pitää taukoa.

      • näki-----

        eli Absolutella ns. supertili....


      • 6-max wannabe

      • Wanabe

      • Ja itsekin
        Wanabe kirjoitti:

        Luin tuon jutun kokonaan ja sen kirjoittaja itse uskoo, että huhu on hävinneiden pelaajien alulle laittama. Kyllähän täälläkin porukka kirjoittelee että paffi on huijannut niiltä rahat.

        haluaisin ajatella laillasi aktiivipelaajana.

        Pisti kuitenkin silmään myös: "But then again, I have been wrong before!"

        Joten onhan tuossa aikalailla rikkinäistä puhelinta suuntaan jos toiseen eikä tätä siksi kannata ihan olankohautuksella ohittaa.

        6-max wannabe

        PS. HYVÄ KIMI!!!!!!!!!!


      • huijaus tapahtui
        Ja itsekin kirjoitti:

        haluaisin ajatella laillasi aktiivipelaajana.

        Pisti kuitenkin silmään myös: "But then again, I have been wrong before!"

        Joten onhan tuossa aikalailla rikkinäistä puhelinta suuntaan jos toiseen eikä tätä siksi kannata ihan olankohautuksella ohittaa.

        6-max wannabe

        PS. HYVÄ KIMI!!!!!!!!!!

        Kyseessä oli työntekijä joka halusi näyttää pomoilleen tuon huijausmahdollisuuden eli siltä pohjalta asiaa ajatellen lienee ymmärrettävää ettei hän halunnut peittää jälkiään. Huijaus oli myös tehty pääjohtajan nimeä käyttäen.

        Veikkaampa että tämä samainen tyyppi ilmoitti tietoturva-aukosta jo aikaisemmin absolutelle ja siihen ei reagoitu mitenkään joten päätti näyttää millä tavalla huijaus on mahdollista. Nyt on absolute hienoisessa kusessa tuon tapauksen johdosta.


      • liian hidas reagointi
        Wanabe kirjoitti:

        Luin tuon jutun kokonaan ja sen kirjoittaja itse uskoo, että huhu on hävinneiden pelaajien alulle laittama. Kyllähän täälläkin porukka kirjoittelee että paffi on huijannut niiltä rahat.

        En usko että minilimiiteissä tapahtuu huijauksia tai ainakin nuo ovat olleet varsin harvinaisia ja uskoisin että se olisi pokerisaiteillekin eduksi saada tietoturva-aukot tukittua. Toki se riski on olemassa ettei asioihin reagoida vasta kuin jälkikäteen. Ei haluta pelotella ihmisiä jolloin reagointikin voi tapahtua liian myöhään. Valtaosa pelaajista pelaa juuri minilimiiteissä.


      • ...---...
        liian hidas reagointi kirjoitti:

        En usko että minilimiiteissä tapahtuu huijauksia tai ainakin nuo ovat olleet varsin harvinaisia ja uskoisin että se olisi pokerisaiteillekin eduksi saada tietoturva-aukot tukittua. Toki se riski on olemassa ettei asioihin reagoida vasta kuin jälkikäteen. Ei haluta pelotella ihmisiä jolloin reagointikin voi tapahtua liian myöhään. Valtaosa pelaajista pelaa juuri minilimiiteissä.

        ..siellähän jotkut pomot olivat käyttänet ns. järjestelmänhallintaohjelmaa, jonka avulla olivat nähneet muiden pohjakortit, aika helppoa..

        Toisaalta homma on vaan niin, että se pokerisaitti joka menettää pelaajien luottamuksen kuolee saletisti pois, joten en usko että ns. huijauksia paljoa tapahtuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe