Onko kukaan innostunut jo Sweeny Toddista?? No, ainakin MINÄ olen!! Traileri vaikuttaa mielettömältä, Johnnyn laulukin kuulostaa hyvältä! :) :) Miten kukaan pystyy odottamaan??
Sweeny Todd
9
962
Vastaukset
- cavaalieer
mä oon kans melkei pyörtymäisilläni. moni menee kattoon sen elokuvan vaan Johnnyn takia. traileri oli huippu!!! =)
- Kaksikko vauhdissa.
Muistakaa se, että Tim Burton pelasti muutama vuosi sitten Johnnyn uran, mikä oli jo menossa alas päin. No kuitenkin tuo on kyllä loistava parivaljakko.
- henttu
Minä odotan innolla Sweeny todd-elokuvaa! En pelkästään Johnny Depp:in takia vaan muutenkin. Tykkään Tim Burttonin elkuvista ja en usko että tulen pettymään tämän elokuvankaan suhteen.
- <3
Odotan todella paljon kyseistä elokuvaa. Olen kuullut, että saattaa kyllä ilmestyä suomessa vasta helmikuussa... Harmi kun niin myöhää. Vielä kauan odotettavaa.
Mutta trailerista. Trailerin perusteella leffa vaikuttaa aivan loistavalta. Johnny laulaa leffassa itse, minkä vuoksi odotan vielä enemmän ko. elokuvaa. Innolla jään odottamaa, minkalainen leffa sieltä tulee :) - DEPPbest
Se leffa on täynnä verta, en oo katttonu mut oon lukenu siit, ja vaik siin on Johnny Depp en pysty luultavasti kattoo leffaa.
Oi son aiva ihana leffa :D Ei se ees oo nii raaka ko väitetää olevan (Ainakhaan minun mielestä....)
Muissa Pohjoismaissa Sweeney Todd Paholaisparturi on k- 16.
- Mä vaan
Sweeney oon k-18
- Johnny!! <3<3<3
Oikeeati Johnny laulaa ihan sika hyvin! Sen ääni on niin sexy ja upeeee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222