Onko kukaan innostunut jo Sweeny Toddista?? No, ainakin MINÄ olen!! Traileri vaikuttaa mielettömältä, Johnnyn laulukin kuulostaa hyvältä! :) :) Miten kukaan pystyy odottamaan??
Sweeny Todd
9
1057
Vastaukset
- cavaalieer
mä oon kans melkei pyörtymäisilläni. moni menee kattoon sen elokuvan vaan Johnnyn takia. traileri oli huippu!!! =)
- Kaksikko vauhdissa.
Muistakaa se, että Tim Burton pelasti muutama vuosi sitten Johnnyn uran, mikä oli jo menossa alas päin. No kuitenkin tuo on kyllä loistava parivaljakko.
- henttu
Minä odotan innolla Sweeny todd-elokuvaa! En pelkästään Johnny Depp:in takia vaan muutenkin. Tykkään Tim Burttonin elkuvista ja en usko että tulen pettymään tämän elokuvankaan suhteen.
- <3
Odotan todella paljon kyseistä elokuvaa. Olen kuullut, että saattaa kyllä ilmestyä suomessa vasta helmikuussa... Harmi kun niin myöhää. Vielä kauan odotettavaa.
Mutta trailerista. Trailerin perusteella leffa vaikuttaa aivan loistavalta. Johnny laulaa leffassa itse, minkä vuoksi odotan vielä enemmän ko. elokuvaa. Innolla jään odottamaa, minkalainen leffa sieltä tulee :) - DEPPbest
Se leffa on täynnä verta, en oo katttonu mut oon lukenu siit, ja vaik siin on Johnny Depp en pysty luultavasti kattoo leffaa.
Oi son aiva ihana leffa :D Ei se ees oo nii raaka ko väitetää olevan (Ainakhaan minun mielestä....)
Muissa Pohjoismaissa Sweeney Todd Paholaisparturi on k- 16.
- Mä vaan
Sweeney oon k-18
- Johnny!! <3<3<3
Oikeeati Johnny laulaa ihan sika hyvin! Sen ääni on niin sexy ja upeeee!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857